سلام.😊
https://eitaa.com/BI_HAL_CHANEL
لطفا ازمون حمایت کنید🫶🏻
وجودتون باعث خوشحالی ما میشه دوستان❤️
✰✰✰
حتماااا
اسمت شایاعه؟ اسم واقعیتت؟
پشم..چقد اسمامون شبیهه
منم شاینام🦋
✰✰✰
اره اسمم شایاعه🥲
https://eitaa.com/wrongtime1/39051
قربونت به خوبی شما ما هم خوبی
#شنگول
✰✰✰
بوس بهت🥲
شایا اشکالی نداره من با دوستم لzim
✰✰✰
والا گرایش هر فرد به خودش مربوطه
داداش کوچیکم سر بستنی گریه میکنه ممنون( سرما خورده میگه بستنی تو یخچال گناه داره