بچه ها یه درسی که از کتاب ما تمامش میکنیم گرفتم این بود که کسی که دوست داره میتونه بیشتر از همه آزارت بده:) چقدر این میتونه وحشتناک باشه ولی بازم طرف دوست داره:)
پناه
بچه ها یه درسی که از کتاب ما تمامش میکنیم گرفتم این بود که کسی که دوست داره میتونه بیشتر از همه آزار
فکر کنید بعضی ها این حس رو تجربه کردند .میتونه خوانواده باشه عشق باشه دوست باشه . ولی چقدر وحشتناکه:)