طلاب جوان مدارس را دریابند که خط مقدمِ جنگ ترکیبی همین مدارس است...
#جنگ_ترکیبی
#روز_معلم
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فایل از طرف Majid Eshraghi
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
😈از پوشش زننده یک زن بی حجاب در خیابان های تهران عکسی منتشر شده است.
👤کاربری در واکنش به این تصویر که در فضای مجازی فراگیر شده، نوشت: راست می گفتند، مشکل اصلی اقتصاد است؛ مثلا همین خانم شبیه کارتن خوابای آمریکا لباس پوشیده.
🔺یک کاربر که دختر 27 ساله است و موافق کشف حجاب هم است نوشته : این نوع لباس در شان دختران بی حجاب اروپایی و امریکایی نیز نیست بیایید کشف حجاب را با کشف لباس اشتباه نگیریم !
🔺کاربری دیگر نیز نوشته: اگر با بی حجابی مبارزه نشود شاهد برهنگی های بدتر از این عکس خواهیم بود.
🔺یک دختر که خودش بی روسری نیز است نوشته : اصالت خودمان را حفظ کنیم این نوع لباس پوشیدن در شان یک زن در هیچ جای ایران و جهان نیست خودمان را زیر سوال نبریم .
هدایت شده از سخنرانی های استاد رائفی پور
🎥 برشی از صحبتهای همسر #شهید_حمیدرضا_الداغی که خیلی مورد توجه قرار گرفته است
#حمیدرضا_الداغی
#حجاب
✅ سخنرانی های استاد رائفی پور 👇
@aliakbareraefipour
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 امیرالمومنین امام علی علیه السلام:
💢هر کس درباره بسیاری از امور بی اعتنایی و چشم پوشی نکند زندگی بر او سخت می شود.
📚غررالحکم جلد ۲
✅ اسرارنهجالبلاغه را دنبال کنید👇
╭═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╮
💠 امیرالمومنین امام علی علیه السلام:
💢هر کس درباره بسیاری از امور بی اعتنایی و چشم پوشی نکند زندگی بر او سخت می شود.
📚غررالحکم جلد ۲
✅ اسرارنهجالبلاغه را دنبال کنید👇
╭═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╮
http://eitaa.com/x1401y
╰═━⊰ 🍃🌺🍃 ⊱━═╯
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
فایل از طرف Majid Eshraghi
📚در اخبار و احادیث به اثرات منفی سوگند دروغ اشاره شده است، به برخی از این روایات توجه کنید:
⛔️- نابودی دیار
🔮قال رسول اللَّه صلی الله علیه و آله:
«ایاکمْ والْیمِینَ الْفاجِرَةَ فَانَّها تَدَعُ الدِّیارَ بَلاقِعَ مِنْ اهْلِها»
📖[از سوگند دروغ بپرهیزید، زیرا موجب می شود شهرها بدون ساکنین گردند و اهل آنها نابود شوند.]
⛔️- قطع نسل
🔮قال الصادق علیه السلام:
«الْیمِینُ الکاذِبَةُ تُورِثُ العَقِبَ الْفَقْرَ (الْعُقْرَ)»
📖 [سوگند دروغ موجب قطع نسل آدمی می شود.]
⛔️- نازائی
🔮قال الصادق علیه السلام:
«انَّ الَیمینَ الفاجِرَةَ لَتَنْغُلُ الرَّحِمَ»
📖 [قسم دروغ رحِم را دگرگون می سازد.]
«طلحة بن زید» که راوی حدیث است عرضه میدارد: معنای «تنغل الرحم» چیست؟ و حضرت می فرمایند:
«تَعْقَمُ»
[عقیم و نازا می نماید.]
⛔️- محاربه با خداوند
🔮قال الصادق علیه السلام:
«مَنْ حَلَفَ عَلی یمینٍ وَهُوَ یعْلُمَ انَّهُ کاذِبٌ فَقَدْ بارَزَ اللَّهَ عزّوجلّ»
📖 [کسی که سوگند یاد کند و بداند دروغ می گوید، گوئی به مبارزه با خدای برخاسته است.]
⛔️- فقر و تهیدستی
🔮قال رسول اللَّه صلی الله علیه و آله:
«الْیمینُ الْکاذِبَةُ مُنْفِقَةٌ لِلسِّلْعَةِ، مُمْحِقَةٌ لِلْکسْبِ»
📖 [سوگند دروغ کالا را رواج می دهد، ولی کسب را بی برکت می کند.]
هدایت شده از رسانه مهر 📢
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 #کلیپ_مهدوی
🎞کلیپ یاد محبوب
فوق العاده زیبا👌👌
💢با امام زمان زندگی کن‼️
♨️#پیشنهاد_ویژه
#الّلهُمَّصَلِّعَلَیمُحَمَّدٍوَآلِمُحَمَّدٍ
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
💯 تعادل بین زن و مرد در خرج کردن
💠 در اسلام سفارش شده است که مرد دست و دلـبـاز باشد و برای امور خانه خسیس نباشد،
از طرف دیگر تاکید شده است که زن نباید ولـخـرج باشد، این نوع رابطه می تواند #تعادل ایجاد کند.
🌸 امام صادق(علیه السلام ):
بهترین زنان شما زنی است که دارای بویی خوش و دست پختی خوب باشد. هنگامی که خرج می کند، بجا خرج کند، و هنگامی که خرج نمی کند بجا از خرج کردن خودداری ورزد.
چنین زنی کارگزاری از کارگزاران خداست و کارگزار خدا نه ناامید می شود و نه پشیمان.
📘 بحارالانوار، ج 103، ص۲۳۵
🔴 #همسرانه
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
✍سوئد حکم بازداشت هتاک به قرآن را صادر کرد
📌دفتر دادستانی مالمو در سوئد حکم بازداشت «راسموس پالودان» سیاستمدار دانمارکی-سوئدی را که چندیپیش اقدامی به هتک حرمت قرآن کرده بود، صادر کرد.
🔺
👀💡 استیکر خانه طراحان 💡
😵💫پاهایی که رشد کرد
👁چشمانی که جوانه زد
🤒🥴و بیچاره هایی که باور کردند!
══════🇮🇷═════
🌀تحلیل آیه ۱۷ تا ۲۳ سوره عبس
📚قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ «۱۷» مِنْ أَيِّ شَيْءٍ خَلَقَهُ «۱۸» مِنْ نُطْفَةٍ خَلَقَهُ فَقَدَّرَهُ «۱۹» ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ «۲۰» ثُمَّ أَماتَهُ فَأَقْبَرَهُ «۲۱» ثُمَّ إِذا شاءَ أَنْشَرَهُ «۲۲» كَلَّا لَمَّا يَقْضِ ما أَمَرَهُ «۲۳»
📖 مرگ بر اين انسان (سركش) كه چه ناسپاس است.
📌(مگر خداوند) او را از چه چيز آفريده است.
📌از نطفهاى ناچيز آفريدش و سامانش بخشيد.
📌سپس راه (سعادت) را براى او آسان و فراهم نمود.
📌آنگاه او را بميراند و در گورش نهاد.
📌پس هر زمان كه بخواهد او را برانگيزد.
📌هرگز (چنين نيست) كه هنوز آنچه را كه خدا به او فرمان داده، انجام نداده است.
🌀نکته ها
🗯👤در ميان انواع برخوردهايى كه با مردگان مىشود، دفن آنها در گور، شيوهاى است كه خداوند به انسان آموخته است. در آيه ۳۱ سوره مائده مىخوانيم: «فَبَعَثَ اللَّهُ غُراباً يَبْحَثُ فِي الْأَرْضِ لِيُرِيَهُ كَيْفَ يُوارِي سَوْأَةَ أَخِيهِ» آنگاه كه قابيل در فكر چارهجويى و پنهان كردن جسد بىجان برادرش هابيل بود، خداوند با فرستادن كلاغى، دفن در خاك را به او آموخت.
💤پیام ها
💡 انسانِ كافر و ناسپاس مورد لعن خداست. «قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ»
💡 در شيوه تبليغ گاهى بايد براى گروهى تند سخن گفت. «قُتِلَ الْإِنْسانُ»
💡 به آفرينش خود از نطفه ناچيز بنگريد تا از كفر و غرور دست برداريد. «مِنْ
جلد ۱۰ - صفحه ۳۸۷
نُطْفَةٍ خَلَقَهُ»
💡 آفرينش انسان تصادفى نيست، بلكه از روى حساب و كتاب و تقدير و اندازهگيرى است. «فَقَدَّرَهُ»
💡 آفريدن، دليل قدرت و اندازهگيرى، دليل حكمت است. «خَلَقَهُ فَقَدَّرَهُ»
💡 با آسان بودن راه شناخت حق و پيمودن آن، چرا گروهى بىراهه مىروند؟
قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ ... ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ
💡 خداوند با آسان كردن راه تكامل، اتمام حجت كرده است. «ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ»
💡 انسان داراى استعدادهاى زيادى است كه با پيمودن راه حق به تكامل مىرسد. «ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ»
💡 انسان كه مرگ و قبر را مىبيند، چرا سرسختى مىكند؟ قُتِلَ الْإِنْسانُ ما أَكْفَرَهُ ... ثُمَّ أَماتَهُ فَأَقْبَرَهُ
💡 تمام كارها در حقيقت منسوب به اوست. «أَماتَهُ فَأَقْبَرَهُ»
💡 معاد، جسمانى است. فَأَقْبَرَهُ ... أَنْشَرَهُ يعنى همان را كه در قبر برد، بيرون آورد.
💡 با اينكه راه باز و حركت آسان است، امّا گروهى واماندهاند. ثُمَّ السَّبِيلَ يَسَّرَهُ ...
لَمَّا يَقْضِ ما أَمَرَهُ
💡 توحيد و نبوت و معاد در كنار يكديگر مطرحند. «خَلَقَهُ- السَّبِيلَ يَسَّرَهُ- أَنْشَرَهُ»
💡 زمان وقوع قيامت تنها در اختيار خداست. «إِذا شاءَ أَنْشَرَهُ»
💡 انسان از ابتدا تا انتها تحت تدبير و در دست اوست. «خَلَقَهُ- أَماتَهُ- أَنْشَرَهُ»
🦿پانویس
📚تفسير احسن الحديث، سید علی اکبر قرشی، ج12، ص86
📚تفسیر ابن المنذر.