eitaa logo
دانلود
ادبار
بنظرتون این چیزی از ضایع بودن قضیه کم میکنه؟
یه خبر بد برای خودم دارم. لول ۲۶ پارسال آنلاک شد. درواقع امسال داداشم میره تو ۲۷ و یعنی باید مینوشتم لول ۲۷ آنلاکد😭.
من یه احمق به تمام معنا هستم.
ادبار
بنظرتون این چیزی از ضایع بودن قضیه کم میکنه؟
بچها خیلی خوشش اومد. سه امتیاز برای من.
ادبار
https://ble.ir/mardombot?start=502288903
از حق بودن این نتیجه همینقدر بگم که من یه تایمی برای خودم اسم مستعار عمار انتخاب کرده بودم.
6.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچها من هر سری شهید میشم سر این. دوههررر.
وی‌پی‌ان وصل میکنم نوتیف بله میاد تازه.
بابام در و تخته دیده و الان گیرداده که پاشو بریم تست دی‌ان‌ای بدیم تو ممکنه دختر ما نباشی.
پدر من که سالهاست دارم این حرفو میزنم😔
خواهرم گفت یبار خونه مامانبزرگم بودیم، بعد داشتن حرف میزدن، مامانبزرگم میگه اره وقتی بابای زهرا(اسم بابامو گفت) پیدا شد فلان. بعد خواهرم گفت من یهو پشمام ریخت برگشتم به بابام نگاه کردم.