الان این همه منتظر یادداست های ردیف آخرم، هفته دیگه که پخش بشه یادم میره ببینمش. حالا ببینید کی گفتم.
https://t.me/xADBARx
بچها شما میدونین ادبار تلگرام وجود داره، ولی تلگرامیا نمیدونن ادبار ایتا وجود داره.
موقع فوتبال وقتایی که داداشم نیست من پادشاهم. میتونم هر چرت و پرتی که دوست دارم درباره آفساید و امتیازگیری و خطا و پنالتی و اینا برای خواهرم سرهم کنم درحالی که خودم هیچ ایده ای ندارم قضیه چیه.
امروز برای یک ثانیه پولدار و مرفه بودن رو تجربه کردم. به اینصورت که به مامانم نشون دادم یچیزی و گفتم میخوام، گفت همین؟
من داشتم پولدار بودن رو تجربه میکردم تا اینکه فهمید قیمت به ریال نیست و یهو گفت دووو ملییونننن تووومننن؟
اسپرسو ساشه ای رو با یکم آبجوش ریختم تو بطری و کف درست کردم، بعد ریختمش تو شیر و یخ. و نیم ساعت اولش فقط داشتم کف میخوردم چون کفا هم نمیخورد بره تو شیر.