eitaa logo
دانلود
نه شوخی کردم. بهرحال.
الان این همه منتظر یادداست های ردیف آخرم، هفته دیگه که پخش بشه یادم میره ببینمش. حالا ببینید کی گفتم.
هفته دیگه چیه همین جمعه است.
https://t.me/xADBARx بچها شما میدونین ادبار تلگرام وجود داره، ولی تلگرامیا نمیدونن ادبار ایتا وجود داره.
بچهای دانشگاه اونطرف هستن. فکرمیکنن وقتی دلیت زدم هنوز برنگردوندم.
موقع فوتبال وقتایی که داداشم نیست من پادشاهم. میتونم هر چرت و پرتی که دوست دارم درباره آفساید و امتیازگیری و خطا و پنالتی و اینا برای خواهرم سرهم کنم درحالی که خودم هیچ ایده ای ندارم قضیه چیه.
و خواهرم فکرمیکنه من خیلی بلدم.
ظهر عاشورا التماس دعا.
امروز برای یک ثانیه پولدار و مرفه بودن رو تجربه کردم. به اینصورت که به مامانم نشون دادم یچیزی و گفتم میخوام، گفت همین؟ من داشتم پولدار بودن رو تجربه میکردم تا اینکه فهمید قیمت به ریال نیست و یهو گفت دووو ملییونننن تووومننن؟
بچها من از این قهوه ها که جدیدا همه درست میکنن درست کردم ولی همش کف بود که.
اسپرسو ساشه ای رو با یکم آبجوش ریختم تو بطری و کف درست کردم، بعد ریختمش تو شیر و یخ. و نیم ساعت اولش فقط داشتم کف میخوردم چون کفا هم نمیخورد بره تو شیر.
کجای راه رو اشتباه رفتم؟