امروز برای یک ثانیه پولدار و مرفه بودن رو تجربه کردم. به اینصورت که به مامانم نشون دادم یچیزی و گفتم میخوام، گفت همین؟
من داشتم پولدار بودن رو تجربه میکردم تا اینکه فهمید قیمت به ریال نیست و یهو گفت دووو ملییونننن تووومننن؟
اسپرسو ساشه ای رو با یکم آبجوش ریختم تو بطری و کف درست کردم، بعد ریختمش تو شیر و یخ. و نیم ساعت اولش فقط داشتم کف میخوردم چون کفا هم نمیخورد بره تو شیر.