eitaa logo
دانلود
خیلی جالبه شمام درستاشو توی ناشناس نمیگید چون احتمالا فکرمیکنید من دارم شوخی میکنم. اشتباه فکرمیکنید.
ادبار
هفت صبح کی لایف میخوره اخه.
انتخاب جالبی نبود زهرا. معده ام درد گرفت فقط بخاطر چسی تو.
زیزو؟
اسمش زینبه زیزو صداش میکنن؟
جدی من یه دوست لبنانی داشتم زینب رو زیزو صدا میکردن.
شاید تو مصر فرق داره نمیدونموالا.
گلللللل
گللللللللل
واااای واااااای
نههههه
بابا افساید کجاش بود وای😭
بابا ایرانی بختت