هیچ عکسیم ندارم بزارم . تنها عکسی که گرفتم از یه ماشین عروس بود که برم به بچه ها نشون بدم . واقعا عالی .
دیشب من و زهرا تصمیم به نجات بشریت و خودمون گرفتیم .
شدنی ترین گزینه لیست نجات انسانیت ، یاد گرفتن زبان روسی بود
بعد یه جوری تو بحثامون پرش افکار داشتیم که مثلا بعد یک ربع من به زهرا میگفتم خب داشتم چیمیگفتم ؟
از بحث نظریه اخلاق کانت میرسیدیم به در شیشه نوشابه زمزم .
ای بابا امشبم قسمت نشد زود بخوابم به هر حال جام جهانی بازی مهمیه .
(بهانه آوردن وی در حالی که شبهای قبل با طلوع آفتابمیخوابید )
یادش بخیر جام جهانی قبلی ، بازی با آمریکا به مامانم گفتم اگه ایران ببره من فردا به مناسبت این برد، نمیرم مدرسه . باختیم . بازم نرفتم مدرسه چون روحیم خراب شده بود .
داره ورزشگاه لس آنجلس رو با چه آب و تابی نشون میده ، معلوم نیست با پول نفت و ثروت کدوم ملت بدبختی اینجا رو ساخته . تف بهت سیستم استعماری بی شرف .