eitaa logo
یاران صبح‌‌ظهور
682 دنبال‌کننده
10.5هزار عکس
6.5هزار ویدیو
153 فایل
(نشر با آدرس و‌ با صلوات) لینک‌‌خصوصی‌کانال: https://eitaa.com/joinchat/2322006016C2eac216bd6 #نشر‌مطالب‌‌کانال‌با‌درج‌آدرس‌‌منعی‌ندارد‌. ارتباط با مدیران: https://eitaa.com/Reza_keshavarz @Taghdir_68
مشاهده در ایتا
دانلود
👈برنامه زندگی پس از زندگی تاثیرش، به بردن قرآن و تعطیل کردن فکر. باز شدن تجربه گری و تفسیر جدید از دین. 💦ادامه دارد.... 🔰 ارائه : ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از پیغمبر اکرم [صلی الله علیه و آله] در مورد امام حسن مجتبی [علیه السلام] 🎙حجةالاسلام والمسلمین 🌸 میلاد مبارک ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
💫 | فراز نهم الْحَمْدُ لِلّٰهِ الَّذِى مِنْ خَشْيَتِهِ تَرْعَدُ السَّماءُ 👈 اینکه روزی چندبار به اقرار می‌کنیم! و نه از این عشق، طعمی چشیده‌ایم، و نه برایش به بی‌تابی افتاده‌ایم، یعنی هنوز به بلوغ عاشقی نرسیده‌ایم! ✦ جاذبه‌ی این ، و عظمت این هستیِ یکپارچه، اگر ادراک شود ؛ میل به رسیدن و وصل، به تولیدِ بی‌تابیِ مدام می‌انجامد... شبیهِ این جهانِ سراسر شعوری، که در برابر ، به خشیت و شوریدگی مبتلاست! ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
💥 إِنَّ اللَّهَ لَا یُغَیرِّ مَا بِقَوْمٍ حَتىَ‏ یُغَیرِّواْ مَا بِأَنفُسِهِم‏( رعد آیه 11) خداوند اوضاع هیچ ملتى را تغییر ‏دهد، مگر آنكه در دگرگونى ایجاد كنند. این جمله یك قانون كلى و عمومى را بیان مى‏كند، سرنوشت ساز و حركت آفرین و نیز هشدار دهنده! این قانون كه یكى از پایه ‏هاى اساسى جهان بینى و جامعه ‏شناسى در است به ما مى‏گوید: قبل از هرچیز و هركس در دست خود شما است و هرگونه تغییر و دگرگونى در خوشبختى و بدبختى اقوام در درجه اول به خودآنها برمیگردد. ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
کافی است باشی! میان مردمان فقیری که جز "نداشتنِ شما" هیچ ندارند ... داراییمان باش میان تمام نداری هایمان با که در جان دارید، از عمو جانتان كريم آل طه (سلام‌الله‌علیه) ... بحق امام حسن مجتبی علیه السلام 🤲اللهم عجل لولیک الفرج🤲 ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
🔮📿مناجات شبانگاهی ✨بارالها حمد و سپاس شایسته چون تو خدایی ست که بی همتا و یکتا هستی و بندگان را به لطف و رحمتت در تنگناها و سختی ها تنها نمی‌گذاری . ✨معبودا بر من به ضعف و ناتوانیم رحم کن که اگر با عدالتت بر اعمال من بنگر قطعا جزء زیانکارانم پس به لطف و کرم بی منتهایت بر خطاهای من قلم عفو بپوشان . ✨خدایا چنان کن سرانجام کارم را که عاقبت به خیر شوم و همواره سایه رحمتت بر سر من مستدام باشد . 🤲 آمین یا قاضی الحاجات 🤲 ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
﷽ پروردگارا ... ☀️ روزمان را با بندگی تو شروع می کنیم 🍃🍃یا قاضیَ الحاجات 🍃🍃
💚 🗓روز دوشنبه 📖سهم‌ من یک صفحه ازقرآن 👈 ثواب قرائت قرآن امروزم را هدیه میکنم به 🔮جزء یکم صفحه 29 ✨ 🤲اللهم عجل لولیك الفرج 🤲 ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | محبت بین افراد براساس باشد 🎙 مجموعه درس‌ها و عبرت‌ها، نکات جلسات تفسیر قرآن آیت‌الله حفظه الله که در سال ۱۳۶۱ ایراد شده است ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
مجلس از معرکه گریخت: فرار مجلسیان از موقعیّتِ «تعارض منافع» بازنشر|| مهدی جمشیدی @rozaneebefarda 🔻🔻🔻 [1]. آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار نمایندگان مجلس در تاریخ 22/4/1399 گفتند: «اولویّت» را به «مسائل کلیدی» بدهید؛ مسئلۀ «مدیریّت فضای مجازی»، جزو مسائل مهمّ ما است که این مسئله، مسئلۀ بلندمدّت هم نیست؛ مسئلۀ «کوتاه‌مدّت» و «میان‌مدّت» و جزو مسائل نزدیک ما است. این سخن بدان معنی بود که: اوّلاً، مدیریّت فضای مجازی، از جمله «مسائل کلیدی و دارای اولویّت» است؛ ثانیاً، در «کوتاه‌مدّت» باید چاره‌ای برای آن اندیشید؛ ثالثاً، این تکلیف بر عهدۀ «مجلس» است. بااین‌حال، پس از گذشت نزدیک به دو سال از این تأکید واضح رهبر انقلاب، طرحی که در مجلس نگاشته شد، چندین بار ویرایش شد و با مخالفت‌های درونی از سوی خود نمایندگان مجلس مواجه گردید و به سرانجام نرسید. [2]. آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار مسئولان نظام در تاریخ 23/1/1401 نیز در لفافه، به این تعللِ غیراخلاقی انتقاد کردند و گفتند: در مجلس کلمۀ «تعارض منافع»، مدام تکرار میشود. تعارض منافع، فقط در اقتصاد نیست؛ بلکه در بخش‌های دیگر هم تعارض منافع هست. اگر من و شما در «توجّه مردم به ما»، یک منفعتی داریم، یک منفعت هم «منفعت عمومی کشور» است، اینجا تعارض منافع است؛ کدام را «مقدّم» خواهیم کرد؟ اگر ما «آبرو و توجّه مردم به خودمان» را مقدّم دانستیم بر آنچه «نفع کشور» در آن است، این مصداقِ تعارض منافع است؛ باید «خدا» را در نظر داشته باشیم. رهبر انقلاب در این تذکّرِ اخلاقیِ پنهان، دوگانۀ «آبرو و توجّه مردم به خودمان/ منفعت عمومی کشور» را به صورت تلویحی بر اتّفاقی در مجلس تطبیق داد که گویا مصداقی جز «مدیریّت فضای مجازی» ندارد؛ چراکه هیچ مسأله‌ای در مجلس به اندازۀ این طرح، به مایۀ «تعارض منافع» تبدیل نشد. بنابراین، هرچند شاید این گفته، مصداق‌های دیگری نیز داشته باشد، امّا به نظر می‌رسد که مدیریّت فضای مجازی، نمونۀ تمام‌عیار آن باشد. [3]. چند روز بیش از این گفتۀ آیت‌الله خامنه‌ای نگذشته که امروز در خبرها خواندیم رئیس مجلس، طی نامه‌ای طرح را به شورای عالی فضای مجازی ارجاع داده و از رئیس آن درخواست کرده که سیاست‌های کلّی در زمینۀ فضای مجازی، نگاشته شود. امّا اوّلاً، آیا مجلس پس از چند سال دریافته که ما نیازمند «سیاست‌های کلّی در زمینۀ فضای مجازی» هستیم و طرحی که در مجلس نوشته می‌شود باید در چهارچوبِ سیاست‌های کلّی باشد؟! ثانیاً، چرا رهبر انقلاب به این ملاحظه توجّه نداشته و خواستار پرداختن «مجلس» به فضای مجازی، آن هم در کوتاه‌مدّت، شده بود؟! ثالثاً، آیا مسألۀ امروز و فوری ما، سیاست‌های کلّیِ فضای مجازی است؟! رابعاً، می‌دانیم که نگارش و تصویب چنین سیاست‌هایی، بسیار طول خواهد کشید و در این مدّت، دچار خسارت‌های جبران‌ناپذیرِ بسیار بیشتری خواهیم شد. [4]. مجلسیان، زیرکانه جای خالی دادند و از معرکه گریختند تا «هزینۀ موضع‌گیری» را نپردازند. مجلس، نه شهامتِ «تأیید علنیِ» طرح را داشت و نه شهامتِ «ردِ علنیِ» آن را. در موقعیّتِ «تعارض منافع»، باید از میدان گریخت و انتخاب نکرد. در اینجا، بهترین انتخاب، «انتخاب‌نکردن» است. ازاین‌رو، رئیس مجلس، راهی جز این ندیده که طرح را به بهانۀ تعریف سیاست‌های کلّیِ فضای مجازی، به شورای عالی فضای مجازی ارجاع دهد تا از «هزینۀ اجتماعیِ طرح» بگریزد یا دست‌کم، هزینۀ آن را میان مجلس و شورای عالی فضای مجازی، توزیع کند. قصّۀ انداختن توپ به زمینِ بی‌صاحبِ شورای عالی فضای مجازی در میان است.حججی برای انقلاب، «سر» می‌دهد، ولی اینان حاضر نیستند حتّی اندکی، «اعتبار و منزلتِ اجتماعی»شان گزند ببیند. گویا درس اخلاقِ اخیرِ رهبر انقلاب نیز بر اینان مؤثّر نیفتاد. ایشان در آن سخنرانیِ آغشته به موعظه و حکمت، از «استغفار نسبت به گناهِ ترکِ فعل» گفت و اینان در اوّلین فعلِ خویش پس از آن محفل، «ترک فعل» را برگزیدند. خصوصیّتِ تعلّقاتِ دنیایی، همین است که بضاعتِ «فاعلیّت» را از انسان می‌ستاند تا مبادا منافع مادّی، در خطر افتند. «محافظه‌کاران»، نه‌فقط کربلایی نیستند، بلکه حتّی حسین را نیز به «نرفتن» – یا همان «ترک فعل» – فرامی‌خوانند. قافلۀ حسین، در دریایی از خون، غوطه‌ور خواهد شد و این دین‌دارانِ عافیت‌طلب، در مردابِ منافعِ خویش. این است هویّتِ اخلاقیِ شبه‌اصول‌گرایان ... 🔶حاشیه روزنه ۱. ادبیات متن مربوط به نویسنده است و بازنشر آن لزوما به معنای تأیید کامل محتوا و ادبیات آن نیست. ۲. دغدغه دقیق نویسنده قابل تقدیر است و امید است موجب توجه و تلنگر گردد. ۳. ما نشان داده که هرگاه به هر بهانه‌ای امر ولایت بر زمین بماند، متولیان امر سیلی خواهند خورد. خداوند نسبت به آبروی ولی حق غیور است. ۴. مقام معظم رهبری سال‌هاست نسبت به فضای مجازی هشدار داده‌اند اما کو گوش شنوا! زهی تأسف! @rozaneebefarda
📝 💦 حضرت آیت‌الله حفظه الله: ، خیلی چیز خوبی است. انسان باید خود را محاسبه کند، بعد یکی یکی از انجام گناهان خود کم کند. ما به بعضی از گناه‌ها عادت کرده‌ایم - گاهی انسان پنج تا، شش تا، ده تا گناه را عادت کرده - اینها را یکی یکی کنار بگذاریم؛ این نقاط ضعف را یکی یکی کم کنیم. ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
یاران صبح‌‌ظهور
✅#واقعیت_ماجرا_و_تجربه_گری 👈برنامه زندگی پس از زندگی #بارزترین تاثیرش، به #حاشیه بردن قرآن و تعطی
👈مکتب سازی و ایجاد عرفان های جدید ایجاد باورهای کاذب و ترویج دین شده تقلیدسازی و تقدیس سازی از شخصیت‌های تجربه گر سازش به همراه همراهی مردم. 💦ادامه دارد... 🔰 ارائه : ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
✅برادری موجب عصبانیت دشمن است ‼️ 💦 رهبر معظم انقلاب: 🤝 لازم و موجب عصبانیت دشمن است. دست برادری دادن ارتش و سپاه، حرکتی زیبا پس از حرکت زشت آمریکایی‌ها بود. هرکاری که دشمن را کند، خوب و درست است 👈و در مقابل، هر کاری که دشمن را جری و روحیه آن را تقویت، و روحیه جبهه خودی را تضعیف کند، بد و ناپسند است و همه باید در سخنان و کارهای خود از آن اجتناب کنند. از سخنان بی‌پایه آمریکایی‌ها علیه جمهوری اسلامی ، تضعیف روحیه عمومی است. گرفتار هزاران میلیارد بدهی و گرفتاری‌های متعدد است و با گذشت چند سال از سیل و طوفان در مناطقی مانند کارولینا هنوز نتوانسته‌اند آن مشکلات را رسیدگی و جبران کنند اما برای تضعیف روحیه ملت ایران، یاوه‌سرایی می‌کنند. 🗓۹۸/۱/۲۸ ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰 به معنای عدم ادای حق در سه مصداق: _حق‌الله، _حق‌النفس _و حق‌الناس است. ظلم همان قرار‌گرفتن در است که از مسیر صراط مستقیم و حدّ اعتدال خارج شده‌ و دچار افراط و تفریط شده‌اند و ادای حق کنند. این حق هم مادی، معنوی و روحانیِ متعلق به تمام موجودات و اشیاء است و نه فقط صاحبان عقل و انسان‌ها. جمادات، نباتات و تجلّیاتِ افلاک و عناصرِ بسیط آب وخاک نیز بر حقی دارند که اگر آن‌ها را از مسیر خارج کنیم، ادای حق صورت نگرفته و هستیم. ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
یاران صبح‌‌ظهور
✅ #زندگی_پس_از_زندگی 👈مکتب سازی و ایجاد عرفان های جدید ایجاد باورهای کاذب و ترویج دین #ضعیف شده تق
✅ آیا فقط منتهی به یک سِری آداب اخلاقی است؟! یا منتهی به است؟! این نتیجه ای است که از زندگی تجربه گران بدست می آید، 👈در حالی که سوالاتی که از انسان می‌شود از تمامی اعمالش است و از توحید و شرک و عقاید دیگری است. این نگاه، برنامه حداقلی از دین است که منتهی به خدمت خلق و خوب شدن است، انسانیت و محبت و عشق است. در حالی که دین تعریف گسترده ای دارد. 🔰 ارائه : ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💥 ظلم یزید و یارانش در طول تاریخ، زیاد باشد، اما آن‌ها فقط مانند می‌خروشند و محو می‌شوند و حتی به پیروانشان کمترین بهره‌ای نمی‌رسانند. 👌در مقابل، حسین(علیه السلام) آن‌چنان است که پس از گذشت ، هم‌چنان جاری است و به جان تک‌تک محبانش و چراغ انسانیت را در قلب می‌کند. حسین(علیه السلام) عاشقی و شاهراه وصال است. ولایت او به ظالمان می‌ارزد و سرانجام همه را خواهد کرد. ✨ 🆔http://eitaa.com/Aenehzohoor_qazvin