🔴ماجرای "مسلم بن عقيل" و " هانى بن عروه" و خواص جبهه حقی كه اشتباه كردند
🔻وقتى به اسامى كسانى كه از كوفه براى امام حسين عليهالسّلام نامه نوشتند و او را دعوت كردند، نگاه مىكنيد، مىبينيد همه جزو طبقهى خواص و از زبدگان و برجستگان جامعهاند. تعداد نامهها زياد است. صدها صفحه نامه و شايد چندين خورجين يا بستهى بزرگ نامه، از كوفه براى امام حسين عليهالسّلام فرستاده شد.
🔻 همهى نامهها را بزرگان و اعيان و شخصيّتهاى برجسته و نام و نشاندار و همان خواص نوشتند. منتها مضمون و لحن نامهها را كه نگاه كنيد، معلوم مىشود از اين خواصِ طرفدارِ حق، كدامها جزو دستهاى هستند كه حاضرند دينشان را قربانى دنيايشان كنند و كدامها كسانى هستند كه حاضرند دنيايشان را قربانى دينشان كنند. از تفكيكِ نامهها هم مىشود فهميد كه عدّهى كسانى كه حاضرند دينشان را قربانى دنيا كنند، بيشتر است. نتيجه در كوفه آن مىشود كه مسلم بن عقيل به شهادت مىرسد و از همان كوفهاى كه هجده هزار شهروندش با مسلم بيعت كردند، بيست، سى هزار نفر يا بيشتر، براى جنگ با امام حسين عليهالسّلام به كربلا مىروند! يعنى حركت خواص، به دنبال خود، حركت عوام را مىآورد.
🔻نمىدانم عظمت اين حقيقت كه براى هميشه گريبان انسانهاى هوشمند را مىگيرد، درست براى ما روشن مىشود يا نه؟ ماجراى كوفه را لابد شنيدهايد. به امام حسين عليهالسّلام نامه نوشتند و آن حضرت در نخستين گام، مسلمبن عقيل را به كوفه اعزام كرد. با خود انديشيد: "مسلم را به آنجا مىفرستم. اگر خبر داد كه اوضاع مساعد است، خود نيز راهى كوفه مىشوم.” مسلم بن عقيل به محض ورود به كوفه، به منزل بزرگان شيعه وارد شد و نامهى حضرت را خواند. گروه گروه، مردم آمدند و همه، اظهار ارادت كردند. فرماندار كوفه، "نعمانبنبشير” نام داشت كه فردى ضعيف و ملايم بود. گفت: "تا كسى با من سرِ جنگ نداشته باشد، جنگ نمىكنم.” لذا با مسلم مقابله نكرد. مردم كه جوّ را آرام و ميدان را باز مىديدند، بيش از پيش با حضرت بيعت كردند. دو، سه تن از خواصِ جبههى باطل - طرفداران بنىاميّه - به يزيد نامه نوشتند كه "اگر مىخواهى كوفه را داشته باشى، فرد شايستهاى را براى حكومت بفرست؛ چون نعمان بن بشير نمىتواند در مقابل مسلمبن عقيل مقاومت كند.” يزيد هم عبيداللَّه بن زياد، فرماندار بصره را حكم داد كه علاوه بر بصره - به قول امروز، "با حفظ سمت” - كوفه را نيز تحت حكومت خود درآور. عبيداللَّه بن زياد از بصره تا كوفه يكسره تاخت. (در قضيهى آمدن او به كوفه هم نقش خواص معلوم مىشود، كه اگر ديدم مجالى هست، بخشى از آن را برايتان نقل خواهم كرد.) او هنگامى به دروازهى كوفه رسيد كه شب بود. مردم معمولى كوفه - از همان عوامى كه قادر به تحليل نبودند - تا ديدند فردى با اسب و تجهيزات و نقاب بر چهره وارد شهر شد، تصوّر كردند امام حسين عليهالسّلام است. جلو دويدند و فرياد "السّلام عليك يا بن رسولاللَّه” در فضا طنين افكند!
🔻ويژگى فرد عامى، چنين است. آدمى كه اهل تحليل نيست، منتظر تحقيق نمىشود. ديدند فردى با اسب و تجهيزات وارد شد. بى آنكه يك كلمه حرف با او زده باشند، تصوّر غلط كردند. تا يكى گفت "او امام حسين عليهالسّلام است” همه فرياد "امام حسين، امام حسين” برآوردند! به او سلام كردند و مقدمش را گرامى داشتند؛ بى آنكه صبر كنند تا حقيقت آشكار شود. عبيداللَّه هم اعتنايى به آنها نكرد و خود را به دارالاماره رساند و از همان جا طرح مبارزه با مسلم بن عقيل را به اجرا گذاشت. اساس كار او عبارت از اين بود كه طرفداران مسلم بن عقيل را با اشدّ فشار مورد تهديد و شكنجه قرار دهد. بدين جهت، "هانى بن عروه” را با غدر و حيله به دارالاماره كشاند و به ضرب و شتم او پرداخت. وقتى گروهى از مردم در اعتراض به رفتار او دارالاماره را محاصره كردند، با توسّل به دروغ و نيرنگ، آنها را متفرق كرد.
⚠️در اين مقطع هم، نقش خواصِ به اصطلاح طرفدارِ حق كه حق را شناختند و تشخيص دادند، اما دنيايشان را بر آن مرجّح دانستند، آشكار مىشود. از طرف ديگر، حضرت مسلم با جمعيت زيادى به حركت درآمد. در تاريخ "ابن اثير” آمده است كه گويى سى هزار نفر اطراف مسلم گرد آمده بودند. از اين عدّه فقط چهار هزار نفر دوْرادوْر محلّ اقامت او ايستاده بودند و شمشير به دست، به نفع مسلم بن عقيل شعار مىدادند.
🔻اين وقايع، مربوط به روز نهم ذىالحجّه است. كارى كه ابن زياد كرد اين بود كه عدّهاى از خواص را وارد دستههاى مردم كرد تا آنها را بترسانند. خواص هم در بين مردم مىگشتند و مىگفتند "با چه كسى سر جنگ داريد؟! چرا مىجنگيد؟! اگر مىخواهيد در امان باشيد، به خانههايتان برگرديد. اينها بنىاميّهاند. پول و شمشير و تازيانه دارند.” چنان مردم را ترساندند و از گرد مسلم پراكندند كه آن حضرت به وقت نماز عشا هيچ كس را همراه نداشت؛ هيچكس!
💠کانال یازهــــــــــرا
@yaazahra_ir
🔻آن گاه ابن زياد به مسجد كوفه رفت و اعلان عمومى كرد كه "همه بايد به مسجد بيايند و نماز عشايشان را به امامت من بخوانند!”
🔻تاريخ مىنويسد: "مسجد كوفه مملو از جمعيتى شد كه پشت سر ابن زياد به نماز عشا ايستاده بودند.” چرا چنين شد؟ بنده كه نگاه مىكنم، مىبينم خواصِ طرفدارِ حقْ مقصرّند و بعضىشان در نهايتِ بدى عمل كردند. مثل چه كسى؟ مثل "شريح قاضى”. شريح قاضى كه جزو بنىاميّه نبود! كسى بود كه مىفهميد حق با كيست. مىفهميد كه اوضاع از چه قرار است. وقتى "هانى بن عروه” را با سر و روى مجروح به زندان افكندند، سربازان و افراد قبيلهى او اطراف قصر عبيداللَّه زياد را به كنترل خود درآوردند.
🔻ابن زياد ترسيد. آنها مىگفتند: "شما هانى را كشتهايد.” ابن زياد به "شريح قاضى” گفت: "برو ببين اگر هانى زنده است، به مردمش خبر بده.” شريح ديد هانى بن عروه زنده، اما مجروح است. تا چشم هانى به شريح افتاد، فرياد برآورد: "اى مسلمانان! اين چه وضعى است؟! پس قوم من چه شدند؟! چرا سراغ من نيامدند؟! چرا نمىآيند مرا از اينجا نجات دهند؟! مگر مردهاند؟!” شريح قاضى گفت: "مىخواستم حرفهاى هانى را به كسانى كه دورِ دارالاماره را گرفته بودند، منعكس كنم. اما افسوس كه جاسوس عبيداللَّه آنجا حضور داشت و جرأت نكردم!” "جرأت نكردم” يعنى چه؟ يعنى همين كه ما مىگوييم ترجيح دنيا بر دين!
شايد اگر شريح همين يك كار را انجام مىداد، تاريخ عوض مىشد. اگر شريح به مردم مىگفت كه هانى زنده است، اما مجروح در زندان افتاده و عبيداللَّه قصد دارد او را بكشد، با توجّه به اينكه عبيداللَّه هنوز قدرت نگرفته بود، آنها مىريختند و هانى را نجات مىدادند. با نجات هانى هم قدرت پيدا مىكردند، روحيه مىيافتند، دارالاماره را محاصره مىكردند، عبيداللَّه را مىگرفتند؛ يا مىكشتند و يا مىفرستادند مىرفت. آن گاه كوفه از آنِ امام حسين عليهالسّلام مىشد و ديگر واقعهى كربلا اتّفاق نمىافتاد! اگر واقعهى كربلا اتّفاق نمىافتاد؛ يعنى امام حسين عليهالسّلام به حكومت مىرسيد.
🔻حكومت حسينى، اگر شش ماه هم طول مىكشيد براى تاريخ، بركات زيادى داشت. گرچه، بيشتر هم ممكن بود طول بكشد.
يك وقت يك حركت بجا، تاريخ را نجات مىدهد و گاهى يك حركت نابجا كه ناشى از ترس و ضعف و دنياطلبى و حرص به زنده ماندن است، تاريخ را در ورطهى گمراهى مىغلتاند. اى شريح قاضى! چرا وقتى كه ديدى هانى در آن وضعيت است، شهادتِ حق ندادى؟! عيب و نقصِ خواصِ ترجيح دهندهى دنيا بر دين، همين است.
به داخل شهر كوفه برگرديم:وقتى كه عبيداللَّه بن زياد به رؤساى قبايل كوفه گفت "برويد و مردم را از دُورْ مسلم پراكنده كنيد وگرنه پدرتان را در مىآورم” چرا امر او را اطاعت كردند؟! رؤساى قبايل كه همهشان اموى نبودند و از شام نيامده بودند! بعضى از آنها جزو نويسندگان نامه به امام حسين عليهالسّلام بودند. "شَبَثْ بن ربْعى” يكى از آنها بود كه به امام حسين عليهالسّلام نامه نوشت و او را به كوفه دعوت كرد. همو، جزو كسانى است كه وقتى عبيداللَّه گفت "برويد مردم را از دُوْر مسلم متفرّق كنيد” قدم پيش گذاشت و به تهديد و تطميع و ترساندنِ اهالى كوفه پرداخت!
🔻چرا چنين كارى كردند؟! اگر امثال شَبَثْ بن ربْعى در يك لحظهى حسّاس، به جاى اينكه از ابن زياد بترسند، از خدا مىترسيدند، تاريخ عوض مىشد. گيرم كه عوامْ متفرّق شدند؛ چرا خواصِ مؤمنى كه دوْر مسلم بودند، از او دست كشيدند؟ بين اينها افرادى خوب و حسابى بودند كه بعضيشان بعداً در كربلا شهيد شدند؛ اما اينجا، اشتباه كردند.
البته آنهايى كه در كربلا شهيد شدند، كفّارهى اشتباهشان داده شد. دربارهى آنها بحثى نيست و اسمشان را هم نمىآوريم. اما كسانى از خواص، به كربلا هم نرفتند. نتوانستند بروند؛ توفيق پيدا نكردند و البته، بعد مجبور شدند جزو توّابين شوند. چه فايده؟! وقتى امام حسين عليهالسّلام كشته شد؛ وقتى فرزند پيغمبر از دست رفت؛ وقتى فاجعه اتّفاق افتاد؛ وقتى حركت تاريخ به سمت سراشيب آغاز شد، ديگرچه فايده؟! لذاست كه در تاريخ، عدّهى توّابين، چند برابر عدّهى شهداى كربلاست. شهداى كربلا همه در يك روز كشته شدند؛ توّابين نيز همه در يك روز كشته شدند. اما اثرى كه توّابين در تاريخ گذاشتند، يك هزارم اثرى كه شهداى كربلا گذاشتند، نيست! بهخاطر اينكه در وقت خود نيامدند. كار را در لحظهى خود انجام ندادند. دير تصميم گرفتند و دير تشخيص دادند.
🔻چرا مسلم بن عقيل را با اينكه مىدانستيد نمايندهى امام است، تنها گذاشتيد؟! آمده بود و با او بيعت هم كرده بوديد. قبولش هم داشتيد. (به عوام كارى ندارم. خواص را مىگويم.) چرا هنگام عصر و سرِ شب كه شد، مسلم را تنها گذاشتيد تا به خانهى "طوعه” پناه ببرد؟! اگر خواص، مسلم را تنها نمىگذاشتند و مثلاً، عدّه به صد نفر مىرسيد، آن صد نفر دُوْر مسلم را مىگرفتند. خانهى يكىشان را مقرّ فرماندهى مىكردند.
..... مىايستادند و دفاع مىكردند. مسلم، تنها هم كه بود، وقتى خواستند دستگيرش كنند، ساعتها طول كشيد. سربازان ابن زياد، چندين بار حمله كردند؛ مسلم به تنهايى همه را پس زد.
اگر صد نفر مردم با او بودند، مگر مىتوانستند دستگيرش كنند؟! باز مردم دورشان جمع مىشدند.
⚠️پس، خواص در اين مرحله، كوتاهى كردند كه دوْر مسلم را نگرفتند....
بیانات امام خامنه ای...
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴 این مسئول ما زمین گیر شده اما جانباز ویلچرنشین ما روی دو پای خود ایستاده
🎙این صوت یک جانباز مدافع حرم ( امیر حسین حاجی نصیری ) است که با وجود اینکه بر روی ویلچر می نشیند، باز هم همراه بسیجیان به کف جامعه رفته و احساس وظیفه کرده که زنان یا دختران کشف حجاب کرده را امر به معروف و نهی از منکر کند و از نتایج جالب توجه این کار برای ما می گوید.
🔻آنگاه برخی از مسئولین ما در این زمینه ها ترک فعل می کنند، توجیه می آورند، از هنجارشکنان می ترسند و ... و بعد روی دو پای خود هم ایستاده اند.
👈 حقیقت این است که این عده از مسئولین ما به وسیله دشمن و ولنگاران #زمین_گیر شده اند اما امثال امیرحسین حاجی نصیری ها محکم بر اصول انقلاب و بر روی دو پای خود ایستاده اند.
⚠️البته ما از مسئولین #سپاه و #بسیج هم این انتظار را داریم که براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب، از تجربه #کمیته ها استفاده کنند و به نوعی مدل امروزی آن را شکل دهند تا در راستای وظایف ذاتی خود به مقابله با هنجارشکنان بپردازند.
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴روز عرفه،روز اعتراف ملی به گناه
مطالب کمتر شنیده شده از رهبر انقلاب در سال ۱۳۷۲ خطاب به آحاد امّت اسلامی...
#روز_اعتراف
#اصلاح_گذشته
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴رهبری فرمودند انقلاب ما هم ناکثین و قاسطین و مارقین دارد
#نهضت_روشنگری
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از صراط ولایت
چند سالی است که روز عرفه، این دستنوشته محسن حججی در روز عرفه سال ۹۴ دائم جلوی چشمم رژه میرود.
نکته اش اینجاست که امثال ما معمولا وقتی دعا میکنیم دنبال حاجات شخصی و دنیوی خودمان هستیم اما امثال محسن حججی، دعا کردن شان هم فرق میکرد که شهادت شان آنطور یک مملکت را تکان داد...
من از آن جمله معروف حاج قاسم که میگفت "شرط شهید شدن، شهید بودن است" جز این چیز دیگری نمیتوانم در ذهنم تصور کنم...
🔴سکوت مُهلِک
✍محمدمحسن | قم مقدّس
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴😱فاجعه
وزارت خانواده را کلید بزنید و مشکلات خانواده ها را به حداقل برسانید و مقابل بی بند و باری (و شوهر دزدی زنان ولنگار) و کمپانی های ازدواج های ساعتی تلگرام و... بایستید.
هر دو ازدواج یک طلاق؛
🔹داده های موجود در سایت سازمان ثبت احوال نشان میدهد نسبت طلاق به ازدواج در سهماهه ابتدایی سال جاری به شدت افزایش یافته است.
🔹از ابتدای سال تاکنون 79260 ازدواج و 37701 طلاق ثبت شده که نسبت طلاق به ازدواج را به عدد 47.5 درصد رسانده است.
🔹نسبت طلاق به ازدواج در استانهایی چون البرز، مازندران، سمنان، تهران و مرکزی بحرانیتر از سایر نقاط کشور است.
🔹در 12 استان کشور به ازای هر دو ازدواج حداقل یک طلاق ثبت شد.
💠کانال یازهــــــــرا | رسانه حجـــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از ☫سکوت ممنوع|البرز،تهران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴حرکت مومنان فردیسی که خار چشم ضد انقلاب ومعاندین
از جمله مسیح نژاد شیطان صفت
با انتسار پستی در صفحه اینستای خودش
مثل اینکه حسابی به هنجارشکنان فشار امده😂👌
درباره نمازی که چندی است تحت عنوان پویش حضور مومنانه در یکی از بدنام ترین پارک های شهر فردیس کرج(پارک تندرستی) تعدادی از مومنان برقرار کردند✊💪
_🚫در ضمن عزیزان امنیتی قطعا فرستادنده فیلم برای این شبکه های معاند را پیدا خواهند کرد.😉
_انشالله نماز هر شب برقرار است به لطف پروردگار
ساعتای ۱۹:۳۰پارک تندرستی
#با_ولایت_تا_شهادت
#پویش_حضور_مومنانه
✅✊پایگاه مردمی سکوت ممنوع فردیس@fardissokotmamnoo
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴آموزش، انتشار، ترغیب و... این کارها در بستر اینستگرام رخ میدهد
خدا از سر مسئولان نگذارد که قتلگاه جوانان و نوجوانان کرده اند فضای مجازی را....
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴حقیقت تلخ
⚠️ان شاالله امت انقلابی اینبار نخواهند گذاشت، مسئولان با تصمیماتشان فضای حقیقی جامعه را مثل فضای مجازی به گند بکشند
#تحصن_مومنین
#تجمعات_اعتراضی
#راهپیمایی_شهربهشهر
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴آمارهای خطرناک
ایران رتبه ششم اعتیاد به گوشی هوشمند
کشورهای چین، عربستان و مالزی در رتبه اول تا سوم قرار دارند.
⚠️اینکه آقا، امنیت روانی را مرتباً تکرار میکنند یکی از علتهای آن این بسترهای اینترنتی است... که اسب تروای غربی هم میتازد
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
💐عیدتان مبارک
لطف خدا بوده که محرم در تابستان باشد و با فضای سیاه پوش شهر، جوّ برای ولنگاران تنگ خواهد شد.
برنامه های پذیرایی و مواکب و چایخانه امام حسین ع و... همه و همه فضا را برای #همدلی_حسینی ایجاد خواهد کرد و غافلین از فتنه صفشان بهتر جدا خواهد شد... و امر به معروفها بهتر به ثمر خواهد نشست
لایکن الفرار از ❤عشق حسین ع
#مرد_میدان
#استقامت_رمز_پیروزی
#مقابله_هدفمند_با_کشف_حجاب
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴شناسایی توسط حافظان امنیت کشور در پاسداری از مرزهای فرهنگی و سیاسی کشور
⚠️البته اینها را در رسانه های جمعی پخش کنید بدانند خبری هست
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
#پیام_مخاطب
سلام ببخشید گزارش تالاری که اکثر خانم ها جلوی داماد حجاب ندارند رو کجا باید گزارش بدیم
حتی به سرپرست خدمه ها که بی حجاب جلوی داماد بود هم که تذکر دادم گفتم حجابتون رو رعایت کنید گفت دوست دارم
گفتم گزارش میدم گفت همین الان گزارش بده
⚠️جهت برخورد و پلمپ
#خدمه_کشف_حجاب
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
#پیام_مخاطب
سلام یکی از اصلیترین معضلاتی که سالهاست عامل فروشی پاشی خانوادهها شده و هر گونه نقد و بررسی اون تحت بایکوت شدید رسانهای قرار گرفته مسئلهی صیغه یا ازدواج موقته.
🔻قبل از ازدواج باعث میشه افراد تجربههای متعدد داشته باشن و دیگه تن به ازدواج ندن، مصیبت بالاتر اینکه اونهایی که قبل ازدواج تو این فضا بودن تنوع طلب میشن بعد ازدواج هم ادامه میدن و بعد با چند تا بچه زندگیهاشون از هم میپاشه.
🔻شیوع بیماریهای مسری جنسی بین این افراد، به هم زدن آرامش روانی زنان متاهل، گرمی بازار زنان و دختران ولنگار و صدها پیامد و معضل اجتماعی، ناشی از این مسئله هست.
🔻حالا ببینید در فضای مجازی بی صاحب ما چطور بنگاههای صیغه یابی گرمه و برخی آقایون حوزوی برای خودشون کار و کاسبی راه انداختن با این قضیه، نه کسی هست جلوی اینا رو بگیره و نه کسی هست که ایم معضل رو که نوعی کلاه شرعی فقهی هست رو در جامعه اسلامیمون حل کنه.
✍پندار
⚠️پ. ن: البته بیشتر گردانندگان این کمپانی ها نقش قوّادی را ایفا میکنند و باید هفتاد و پنج ضربه شلاق بخورند... ازدواج های ساعتی راه انداخته اند و روپوش شرعی دارند و گرنه هیچ خط قرمزی ندارند... عمده بستر اینها اینستا و تلگرام است.
#فضای_ولنگار_مجازی
#برخورد_با_کمپانیهای_قوّادیگری
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
🔴نمونه ای از این قوّادها
کانال 105k
دختر 24 ساله با کدام مجوز شرعی بدون اذن پدر حق ازدواج دارد؟!
🌀آقای حاکمیت وظیفه شماست تسهیل ازدواج کنی
🔻 زنان مطلقه و بیوه را طرحهایی برای ازدواج مجددشان فراهم کنی، وگرنه بعضا با هزاران عشوه مردان مجرد شکار میکنند که هیچ، مردان همسردار را نیز درگیر طلاق و... میکنند.
🔻خصوصا که تله جمعیتی هست و ازدواج و فرزند آوری اینقدر مهم شده است
همه نهادهای حاکمیتی دست به دست هم دهند
وزارت خانواده باشد
برای شروع ازدواج دائم امکانات فراوان بدهند
تا چندسال آب و برق مجانی
یکی جهاز بدهد
یکی مسکن پنج ساله رایگان بدهد
یکی اشتغال درست کند
تعاون همه نهادها برای حل این مشکلات
ضروریست....
برنامه ریزی میخواهد
مردان سن بالای مجرد زیاد است
دختران ۳۶ ساله چهار میلیون به بالا هست... باید امر ازدواج تسهیل شود
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
ورود مستقیم اصلاح طلبان و غرب گراها به شبکه نمایش خانگی!!❌
زینما نام پلتفرم جدید شبکه نمایش خانگی است به مدد مسئولین شبکه های نمایش خانگی مثل قارچ در حال رشد هستند! هر سودجودیی از راه می رسد انگار دارد بقالی می زند یک شبکه نمایش خانگی که پر است از سریال های ترکی و کره ای و فیلم و سریال های هالیوودی و خالیوودی به اضافه ی برنامه های زرد و آبکی سلبریتی محور و خلاصه نهایت ولنگاری ایجاد می کند... و از مردم پول می گیرد و خوراک ماهواره را خیلی با کیفیت تر از هر جایی در اختیارشان می گذارد...
دیگر لازم نیست کسی در ترکیه شبکه فارسی زبان جم و اینها ایجاد کند، شبکه نمایش خانگی داخل ایران زیردست مسئولین مشغول است!
حالا این شبکه جدید یک برنامه با همکاری اعتماد آنلاین! بله درست می خوانید اعتماد آنلاین اصلاح طلبان باز هم با محوریت گفتگو با سلبریتی ها ساخته و پخش کرده! در همین قسمت اولش هم دور هم جمع شده اند باز از اغتتشاشات به اسم اعتراض حرف بزنند و سلبریتی ها را بالاتر از هر کس دیگری بدانند!
ما که گفته بودیم شبکه نمایش خانگی برای هر تفکری در سایه ولنگاری می شود بهشت! حالا سیاسیون هم از فضای این شبکه ها به نفع خود استفاده کرده یا حتی ممکن است برای جریان فکری خود پلتفرم شبکه نمایش خانگی ایجاد کنند...
در همین اغتتشاشات غرب گرایان درخواست داده بودند، چرا نمی گذارند در شبکه نمایش خانگی اخبار پخش شود و اینها در انحصار تلوزیون است!؟ بله باید بگذارند اخبار را هم خصوصی کنند و هر کس هر خزعبلاتی خواست نشر دهد... رسما دنبال جنگل کردن مملکت هستند!
#پایان_مماشات
💠کانال یازهــــــــــرا
@yaazahra_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴هشدار استاد رحیم پور ازغدی
🎥کانالهای ازدواج موقت کلاهبردار هستند/ هر زن بعد از ازدواج موقت حداقل سه ماه باید عده نگه دارد
🔻 کانالهایی به ظاهر برای ازدواج موقت و کلاهبردار هستند. یک زن نمیتواند ساعتی صیغه شود. آبروی اسلام را نبرید. هر زن بعد از ازدواج موقت حداقل سه ماه باید عده نگه دارد.
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir
هدایت شده از مسجد مقدس جمکران
💠 قربانی برای سلامتی و فرج امام زمان ارواحنا فداه از عید سعید قربان تا عید سعید غدیر با هر میزان و توان مالی سهیم باشیم
✅شماره گیری
*780*313#
و شماره کارت
6104337431310430
به نام مسجد مقدس جمکران
#جمکران
#امام_زمان
#انتظار
کانال و صفحه رسمی مسجد مقدس جمکران👇
🆔 @jamkaran_ir
سایت رسمی مسجد مقدس جمکران 👇
🌐 www.jamkaran.ir
🔴 ۱۲۰۰۰ طلاق نتیجه کشف حجاب رضاخان
👈 فقط در همان ماه اول، تنها در تهران!
🔻 جعفر شهری، نویسنده کتاب تاریخ اجتماعی شهر تهران یک حقیقت جالب را بر ملا میکند
👈 او که سالها رخ در نقاب خاک کشیده، تاریخنگار انقلابی که نیست، هیچ؛ بلکه مایههای روشنفکری هم دارد ولی حقیقت شگفتی را درباره کشف حجاب آشکار میسازد:
🔰 از یک منبع بیطرف بشنوید + عکس
🔻پس از اینکه رضاخان پروژه کشف حجاب را اجرا کرد، دیری نپایید که آثار خانمانسوز آن مثل فروپاشی نظام خانواده و کاهش عفت عمومی آشکار شد. در این زمینه کافی است، نگاهی به کتاب «تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم» اثر جعفر شهری بیندازیم که با تأسف فراوان مینویسد:
✍️ "به محض اجرای کشف حجاب، نسبت طلاق به ازدواج، ۶۰۰ برابر فزونی گرفت، به صورتی که در برج اول اعلام آزادی زنان، بیش از ۱۲ هزار زن، تنها در تهران از شوهرانشان جدا شده و راهی خیابانها گردیدند...
خلاصه، از آزادی زن چیزی که عاید شد اینکه میزان فروش پودر، ماتیک و لوازم توالت و البسه بدننما و اسباب قر و فر به مقدار قابل توجهی سیر صعودی در پیش گرفت و مردانی که راه خیانت و ناراستی و دزدی و تقلب آوردند..."
📚(ر. ک: تاریخ اجتماعی تهران در قرن سیزدهم، جعفر شهری، ج ۱، مؤسسه خدمات فرهنگی رسا، چ ۳، تهران ۱۳۷۸، ص ۵۸۸ - ۵۸۹.)
🔻شگفتی ماجرا زمانی روشن میشود که این آمار را نه با وضعیت امروز تهران، بلکه با جمعیت پایین این شهر در آن روزگار محاسبه کنیم.
◀️ اسرار تاریخ، استاد ابوالحسنی
#ازدیاد_طلاق
#تاریخ_تکرار_میشود؟
#مدافعان_حریم_خانواده
💠کانال یازهــــــــــرا | رسانه حجــــــــــاب
@yaazahra_ir