eitaa logo
یادگاه (فصل آگاهی)
108 دنبال‌کننده
3.6هزار عکس
3.2هزار ویدیو
172 فایل
لینک ناشناس
مشاهده در ایتا
دانلود
بدون شرح... فتنه بی ها
تبلیغات کالاهایی با برند در اینستاگرام زن ابزار تجارت نیست آقای دائی! پ . ن : کسانی که مخالف نظام اسلام هستند یا فساد مالی دارند یا فساد اخلاقی و بعضی از اینها هردو گزینه با هم ... فتنه بی ها ناموست را برای مردم لخت نکن بی ناموس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶شرایط ملتهب این روزها سبب شد به ابعاد تاثیرگذار سفر رئیس جمهور به نیویورک کمتر پرداخته شود؛ هم بالا بردن عکس حاج‌قاسم در سازمان ملل توسط آقای رئیسی عالی بود، هم رئیسی در مقابل چشم منافقین..... ولی خب دوستان پاکستانی مون بیکار نموندند وکلیپ شو ساختند⁦✌️✌️
12.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دیانت بر سیاست چیره شد... جهان فهمید رضاجان است شاه مردم ایران، رضاخان نه
فشار به هنرمندان و ورزشکاران برای موضع‌گیری علیه نظام 🔹به دنبال فروکش کردن تجمعات محدود چند روز گذشته که با بزرگ‌نمایی گسترده رسانه‌های ضدایرانی انجام شد؛ حالا سیاست به چهره‌های مشهور برای اعلام علیه نظام آغاز شده است. 🔹تعداد زیادی از این چهره‌ها با اعلام نارضایتی از چنین رفتارهایی می‌گویند توسط اکانت‌های و آشکار مورد هجمه قرار می‌گیرند و از آن‌ها خواسته شده تا علیه نظام موضع گیری کنند. 🔹در روزهای گذشته نیز عده‌ای از سلبریتی‌ها با موضع‌گیری‌های تحریک‌آمیز بر آتش اغتشاشات افزودند. . 🔹خبرها حاکی از اینست که طرحی در حال پیگیری است که مدیریت سلبریتی‌ها را سر و سامان خواهد داد و اراده‌ای به‌وجود آمده تا این آشفتگی و رها شدگی سلبریتی‌ها را مانند سایر کشورهای توسعه یافته سر و سامان دهد./ خبرگزاری فارس فتنه ی بی ها اخبار تکمیلی متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.
اول ربیع الاول سالروز و نزول آیه شراء گرامی باد 🌺 ــــــــــــــــ
☑️پشت پرده کشف حجاب شبنم فرشادجو چیست؟ ▪️چند روز قبل شبنم فرشادجو یکی از بازیگرهای سینما و تلویزیون که تقریبا شش ماه هست از ایران خارج و ساکن شهر تورنتو کانادا شده است اعلام کرد در راستای همدردی با خانواده مهسا امینی کشف حجاب می کند ✍اما پشت پرده این کشف حجاب چیست؟ ▪️شبنم فرشادجو در ماه‌های اخیر پس از ورود به بارها تصاویر بی‌حجاب خودش را در صفحات مجازی منتشر کرده است و در واقع کشف به بهانه مرگ برای اولین بار نبوده بلکه یک سناریو برای وایرال شدن (دیده شدن سریع در فضای مجازی) او بوده است، مساله به همینجا ختم نمی‌شود زیرا فرشادجو مدتی است به عنوان همکار و شریک یک شرکت مهاجرتی در تورنتو آغاز به فعالیت کرده است و این کشف حجاب صوری در واقع تلاش برای وایرال شدن خودش و در کنارش تبلیغ برای شرکت مهاجرتی او و دوستانش است! ✍آری این جماعت حتی از مرگ یک دختر جوان در راستای سود اقتصادی خودشان بهره می‌برند! ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ ـ نشانه های بیشتری در حال آشکارشدن است که این احتمال را تقویت می کند که ماجرای فتنه مهسا امینی هنجارشکن، از قبل برنامه ریزی جامعی داشته. سران گروه فمنیستی نیز بعنوان نیروهای ذخیره و پشتیبانی در فضای مجازی با ارسال پست با نام مهساامینی درحال ایفای نقش هستند. فتنه بی ها اینها همه این موضوع را نشان می دهد که می خواهند در دیواره ی دفاعی فرهنگ اسلامی نظام را در حوزه زنان ، شکاف عمیقی بیندازند تا در آینده از این موضوع بهره برداری های سیاسی و اقتصادی و اجتماعی فرهنگی شان را بکنند
✅مهمترین تفاوت 78 و 88 و 98 و اینبار ها جنس اغتشاش امروز با گذشته متفاوت است. یکی دانستن اینها منجر به خطای محاسباتی و تصمیم گیری می شود. آنچه روشن است اینکه این روزها امتداد گذشته نیست و ما با یک پدیده جدید مواجهیم که در انتهای متن به عنوان تفاوت اصلی اشاره خواهم کرد. ⭕️دو تفاوت اولیه: 1⃣یکم. در تمام موارد قبلی اغتشاشات از اعتراضات شروع شده بود اما اینبار از ابتدا اغتشاش بود.به همین دلیل شعارها از لحظه اول حول کشتن و اتش زدن و خراب کردن و تقابل با اصل نظام بود. 2⃣دوم. در تمام موارد گذشته بهانه اعتراضات فتنه گون بود. به این معنا که حق و باطل ممزوج بود و روشن نبود. 78 به ظاهر فرهنگی و سر بستن روزنامه سلام. 88 سر تقلب و قدرت سیاسی. 98 بحث اقتصادی بود و اینبار هیچ گونه فتنه ای وجود نداشت. شفاف و شفاف. حجاب بهانه و اصل نظام نشانه؛ مردم نه بهانه را می پذیرفتند و نه نشانه. 👈اما این دو تفاوت اصلی نبود.... و مهمترین: 3⃣سوم. در همه موارد قبلی در فضای واقعی، حادثه ای رخ میداد و رسانه ها متناسب با آن ماجرا را روایت می کردند اما اینبار روایت رسانه ها اصل بود و در بیرون برای آن واقعیت ساخته میشد.    در تمام موارد قبلی رسانه ها نقش اطلاع رسانی و در موارد جدی تر نقش تهییج و ترغیب را داشتند و اما اینبار نقش تصویرسازی. فتنه اخیر، فتنه لمپن ها بود. به همین دلیل اساسا با یک نیاز واقعی شروع نشد. اساسا نیازی هم به نیاز حقیقی مردم نبود. نیاز به یک هیجان وجود داشت؛ تحریک و تحریض احساسات. یک هیجان زدگی تا هیجان زده ها به میدان بیایند. برای همین عمده نوجوان بودند که بی شک در خلوت و یا با گذشت زمان پشیمان می شدند. اما لمپن ها این افراد نبودند. لمپن جریان خارج از کشوری بود که تصور می کرد با اتش نشاندن به اباحه گری می تواند علیه دین و خاک این مردم قیام کند؛ اما فقط هیجان صید کرد و خلاص. کف روی آب. 🔹اساسا در جنبش لمپن ها میداندارها در خارج از کشور و اتش بیارها در رسانه و کلوخ انداز ها کف خیابان هستند. این نیز تفاوتی دیگر بین این دوره و موارد گذشته است. ✅و اما اصل حرف؛ نزاع ایندوره برخلاف تصور رایج در رسانه ها بود نه در خیابان. در خیابان تنها رویدادسازی بود برای تصویرسازی در رسانه. جمعیتی بسیار محدود اما درجه خشونت بالا که قدرت تصویر سازی داشته باشد. 🔸برای تصویر سازی رسانه ای اساسا جمعیت لازم نبود؛ کافی بود زن میداندار باشد و خشونت رخدادساز. هردو نیز مهیا بود. حجاب سوزی تا حجاب کشی؛ از اتش زدن ناجا تا بسیجی تا پاکبان تا اتش نشان و امدادگر و غیره. یک گروه پنجاه تا صدنفره که هر شب در یک نقطه جمع می شوند تا بگویند همه جا هستیم.  خشونت زیاد تا تلقی بی شماریم بسازد. 🔹نزاع ایندوره، جنگ تصویر بود. جنگی برای ساخت تصویر. ترند ها و هتشگ ها دیگر به تنهایی کارساز نبود؛ باید رخدادی هم ساخته میشد در مدد به این ترندها. سطح دعوا در کف خیابان به همین اندازه محدود بود... 🔸جنبش لمپن ها، جنبش بی مایه ای است که تخریب دارد اما خالی از هرگونه عمق مردمی و اعتقادی و حتی نیاز عمومی است. عاری از وسعت. جنبشی محصور در خیالات و فضای مجازی. جنبش لمپن ها از مجاز آغاز می شود و واقعیت را تنها برای تحکیم تصویر و خیال میسازد؛ برخلاف همه جنبش ها که از واقعیت اغاز می شود و به مجاز امتداد میابد. ⭕️و خسارت محض برای کسانی بود که این رفت و برگشت خیال انگیز بین واقع و مجاز را درک نکردند و بی آبرو شدند.    ✅و مهمترین نکته آموزنده این است که؛ دستگاه امنیتی مقصرین اصلی فتنه لمپن ها را در فضای تصویرسازی و مجازی دنبال کند نه صرفا کف خیابان. به همین دلیل است که نقش سلبریتی ها در این دوره تنها برداشتن حجاب و جذب فالور و کسب اعتبار نبود؛ اینبار به روشنی در خون های ریخته شده کف خیابان سهم دارند و باید در دادگاه حاضر شوند.   ✅و از این واضحتر اینکه؛ فتنه لمپن ها تمامی ندارد چون کم هزینه ترین حالت ممکن برای دشمن است؛ رویداد سازی برای تصویر سازی. خلاصه اگر فضای مجازی را رها کنید باز هم با خون های به ناحق ریخته شده مواجه خواهید بود. تصویر سازی مصداق عینی میخواهد؛ نباشد، میسازند. آتش می زنند و خون میریزند تا بگویند بی شماریم. دهها نفر کشتند تا بگویند آن یک نفر را شما کشتید.   ✅و اینهمه چرا؟ چون فهمیدند اگر در ذهن مردم پیروز شوند در واقع نیز پیروزند. این واقع سازی ها برای واقع نمایی در جنگ ذهنی است و تمام. همشهری  
17.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | مصی علینژاد و پلیس ایران ‼️ ❌ اگر ما جهان را به مردم خود نشان ندهیم. ایران عزیز را نا به سامان و کشورهای غربی و آمریکا را زیبا و گل و بلبل جلوه میدهند‌. 👈
انتقاد شهردار لندن از خشونت تظاهرات براندازان(وحشی) علیه جمهوری اسلامی در لندن😁 🔹صادق خان شهردار لندن از اعمال خشونت و آشوبگری برخی از تظاهرات کنندگان در مقابل سفارت ایران در لندن انتقاد کرده و خواستار برخورد با عوامل اغتشاش شد. او در رشته توییت هایی نوشت: 🔹صحنه های روز یک شنبه کاملا غیرقابل قبول بود. 🔹 اقلیتی خود خواه که اعتراضات صلح آمیز را به خشونت تبدیل کردند باید به پیشگاه عدالت آورده شوند. 🔹 حق اعتراض صلح آمیز سنگ بنای دموکراسی ماست، اما حمله به پلیس و سایر گروه های مردمی تحمل نخواهد شد. 🔹 من در تماس نزدیک با نیروهای پلیس بوده و آنها از حمایت کامل من برخوردار خواهند بود تا عوامل این بی نظمی را شناسایی کنند. 🔹 من به نمایندگی از مردم لندن امیدوارم نیروهای پلیس سریعا بهبود پیدا کنند. 🔹 از مردم می‌خواهم عوامل اغتشاش را به صورت ناشناس به ما معرفی کنند.
میگم برعنداز بنگی و پروتزی! که میگی عاشق وطنم! جانم فدای ایران! تموم شده؟! فایزر زدی یا برکت؟! فقط گفت : شات آپ! گفتم : کجات ایرانیه که میگی جانم فدای ایران؟! 😁 همه جات انگلیسیه! اینجارو میخوای از دست مردم آزاد کنی و دو دستی تقدیم جانشین موروثی ملکه ی شیطون پرست بکنی؟! چندچندی باخودت ! خداوندگار تناقضین شما برعندازای وتنی! بهانه بود