eitaa logo
یادداشت های فرامرزی
2هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
274 ویدیو
53 فایل
دایرکت @YahyaJS ادمین: @jahangiri_amin @Elhamshiri67 تاریخ تولد کانال بهمن ۱۴۰۱
مشاهده در ایتا
دانلود
امشب قم برای آمدنت، قیام می‌کند تصاوی دریافتی از یکی از عزیزان
هم اکنون پنل انگلیسی همایش بین‌المللی مقاومت یمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بلغ نوشت: دکتر یحیی جهانگیری دانش آموخته سطح چهار حوزه علمیه از موسسه بین المللی مطالعات اسلامی وابسته به حوزه علمیه قم می باشد. وی به کمک آشنایی با زبان‌های مختلف در بسیاری از کشورها به عنوان مبلغ بین المللی فعالیت دارد و هم اکنون سرپرست نمایندگی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در شهر قم می باشد. به مناسبت فرا رسیدن تولد حضرت صاحب الزمان (ع) با «موضوع مهدویت و جهانی شدن» برای مصاحبه به سراغ ایشان رفتیم. حاصل این گفتگو پیش روی شماست. مبلغ: به عنوان سوال نخست لطفا تفاوت جهانی شدن” و “جهانی سازی” را بفرمایید. فهم این موضوع چه جایگاهی می‌تواند در شکل‌گیری تمدن مهدوی یا انسانی @yahyajahangiri 👍
سخنرانی انگلیسی دکتر یحیی جهانگیری چرا امام زمان لقب صاحب الزمان دارد؟ https://youtu.be/AEf-VV-Jvik
📍 جذب پژوهشگر در رشته های علوم انسانی 🛖 اندیشکده: موسسه فرهنگی رسانه ای مبین 🤝عنوان شغلی: پژوهشگر 📃اطلاعات بیشتر و ارسال رزومه: 🔗 iranthinktanks.com/news1300 @yahyajahangiri
🔰مجموعه طلوع نور قصد راه اندازی یک واحد ترجمه دارد، لذا مترجمین عزیز در زبان های مختلف مخصوصا انگلیسی، به آیدی ذیل مراجعه نمایند @ssc1995 @yahyajahangiri
❇️فراخوان جذب هیات علمی و پژوهشگر در رشته‌های: ✅ مترجمی زبان‌های خارجی ✅ مطالعات راهبردی بین‌الملل ✅ مطالعات منطقه‌ای ✅ آینده‌پژوهی ✅ مطالعات اسلامی به زبان‌های خارجی ✅ زبان و ادبیات فارسی ارسال رزومه از طریق پیامرسان ایتا؛ eitaa.com/jazb_admin1 @yahyajahangiri
حضرت تاریخ بسیار کم دارد که رجال مذهبی اش، اینگونه باشند فقط در مکتب اهل بیت، شهید بهشتی ها تربیت می شوند @yahyajahangiri
دکتر یحیی جهانگیری - مدرس و پژوهشگر حوزه و دانشگاه جنگ روانی: رسالت رسانه ها، آگاهی دهی به مخاطبان خودشان، اطلاع رسانی و معرفت افزایی است نسبت به مخاطبان خودشان. رسانه های مدرن در سال های گذشته یا در سده های گذشته دارای یک اتوریته بودند، یعنی مردم در کشوری مثل ایران صدا و سیما را فقط داشتند، چند روزنامه را فقط داشتند. با ظهور و حضور فضای مجازی رسانه‌ها اتوریته شان شکست و ما به شهروند خبرنگار یا بگوییم به هر شهروند یک رسانه رسیده ایم. امروزه هر کس می تواند با یک اینستاگرامT با یک شبکه اجتماعی برای خودش یک چنل مستقل داشته باشد و می تواند برنامه های زنده پخش کند و اساساً می‌تواند یک رسانه جدی برای خودش باشد. این یک آزادی رسانه‌ای را آورده، اما این آزادی رسانه‌ای را بیاییم از زاویه دیگر ببینیم. ممکن است به ما در کنار فراهم آوردن آزادی رسانه‌ای یک تهدید هم باشد و آن آنارشیسم رسانه‌ای است. اخلاق در فضای مجازی: وقتی ما، مردم اتوریته رسانه را دیگر به آنها اعتماد نداشته باشند، رسانه‌ها اتوریته شان، حجیت شان را از دست بدهند، یک اعتبار زدایی از رسانه ها شود، مردم درست است از هر زاویه آگاه می شوند ولی یادمان باشد که ممکن هم هست به خاطر اینکه هر رسانه‌ای بر طبق سلیقه و آن زاویه دید خودش معرفی می کند، مردم به یک معرفت کاریکاتوری برسند. این آگاهی کاریکاتوری بزرگترین آسیبی است که رسانه های شهروند محور می تواند امروزه به بشر و انسان امروز وارد کند. به نحوی که امروزه هر کس از زاویه دید خودش روایت می کند. این تنوع روایت ها من را وادار می کند، من نتوانم به یک معرفت صحیح و درست برسم، هیچکدام یک تصویر نمی دهند هر کدام گوشه ای از یک تصویر واقعی را نشان میدهند. قصه فیل مولانا می شود که هر کسی یک روایت کوچکی دارد. نبود اتوریته رسانه‌ای امروزه درست است که آزادی را به ارمغان آورده ولی آنارشیسمی را که دنبال آورده و زدودن اتوریته و اعتباری که از رسانه ها داشته یک آسیب جدی برای نه رسانه بلکه برای بشر و معرفت بشر امروز است. https://www.aparat.com/v/WNeuw