eitaa logo
کانال یاران همدل
94 دنبال‌کننده
13.7هزار عکس
13.7هزار ویدیو
105 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰 مردم به متلک‌گویِ رئیس‌جمهور شهید، اعتماد نمی‌کنن! http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 قیام قرآنی ″تغییر رفتاری شبیه معجزه است″ اگر یک شاکله شخصیتی شکل گرفت دیگر به این راحتی تغییر نم
🔰 قیام قرآنی ″تکان دلها سخت تر از تکان دادن کوهها″ امام صادق(ع) فرمود: «تکان دادن کوهها آسانتر است از تکان دادن دلها» فرض کنید قویترین مردان ایران جمع بشوند بخواهند کوه دماوند رو تکان بدهند، چقدر خنده‌دار و بی معناست؛ حالا حضرت می‌فرماید تکان دادن دلها از این سخت‌تر است. «إِزَالَهُ الْجِبَالِ أَهْوَنُ مِنْ إِزَالَةِ قَلْبٍ عَنْ مَوْضِعِهِ.» (تحف العقول، ص٣٥٧) http://eitaa.com/yaranhamdel
24.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰 چرا کسی که دیندار نیست هم باید دوستدار جمهوری اسلامی باشد؟ 🇮🇷لیـست خـاک‌هایی که زمان پهـلـوی از ایـران جـدا شد🇮🇷 http://eitaa.com/yaranhamdel
TARGOL_6.mp3
1.68M
🔰 اینجوری از حجاب دفاع کن! 🔴 درسگفتار اثبات عقلی و روانشناسیِ 🔵 دلیل ششم6⃣: پیشگیری از تخلفات قانونی دلیل پنجم 👇 https://eitaa.com/yaranhamdel/27038 http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 دستاوردهای تعطیلی شنبه؛ از افسانه تا واقعیت 📌پاسخ به ۳۰ پرسش افکار عمومی ۶) چرا دست کاری زمان د
🔰 دستاوردهای تعطیلی شنبه؛ از افسانه تا واقعیت 📌پاسخ به ۳۰ پرسش افکار عمومی ۷) چرا نباید یا نمی‌شود تنظیم تقویمی کشور مبتنی بر منطق یا چارچوبهای ناهماهنگ باشد؟ جامعه در آن واحد نمی‌تواند از چند تقویم زمانی در کنار یکدیگر برای تنظیم امور خود استفاده کند؛ به خصوص که میان منطق این تقویم‌ها تفاوت وجود داشته باشد. نکته این است که منطقه‌ای مختلف چند تقویمی شدن، خودشان را در منطق چرخه‌های زمانی و تعطیلات متناظر آنها نشان می دهد. تفوّق و سیطره منطق یک تقویم بر تقویم‌های دیگر در یک جامعه می تواند در چالشها و تعارض‌هایی که برای زندگی ایجاد می‌کند تا بدانجا پیش روند که جامعه به این نتیجه برسد که برای رهایی از تعارض‌ها، یک تقویم و سبک زندگی متناسب با آن را از صحنه حیات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی مردمان و حاکمان حذف نمایند. به عبارتی هیچ بعید نخواهد بود با توجه به تفاوت فاحش منطق تنظیم تقویمی تعطیلی روز شنبه با منطق تنظیمی تقویم‌های شمسی و قمری، در آینده شاهد حذف تقویم‌های قمری و یا حتی شمسی باشیم. اتفاقی که نمونه‌های آن در کشورهای دیگر واقع شده و یک تقویم، تقویم‌های قبلی را به مرور زمان از صحنه جامعه، فرهنگ و سیاست حذف کرده و سبک جدیدی از زندگی را بوجود آورده است. اینکه تصور شود، می‌توان به راحتی تلفیقی از چند تقویم را در یک فرهنگ رسمیت بخشید که این تقویم ها در هماهنگی با همدیگر می توانند یک نظام معنایی را شکل دهند تقریباً غیر ممکن است. اولین چالش میان منطق این تقویم هاست که در امتدادهای اجتماعی سیاسی و اقتصادی رخ می نماید. تصمیم‌گیری جهت اتخاذ موضع نسبت به این چالشها و دگربودگی‌ها، تفوّق یک تقویم بر تقویم دیگر را نشان می‌دهد. سنجش سود و زیان انتخاب در اینجا، نظام اولویت ما را تحت تأثیر قرار داده و گزینش یکی از این دو را بر ما تحمیل می‌کند. منطقی که اینک فراروی ما نهاده شده و در گزینش روز تعطیلی خود را بر ما تحمیل کرده است در دیگر دوگانه‌ها و چندگانه‌های سیاستی و عملیاتی نیز حاکم شده و تفوّق تقویم وارداتی را نتیجه خواهد داد. اتفاقی که نمونه‌های بارز آن، بدون هیچ تأملی فراروی ما قرار دارد. جامعه ایرانی درحال حاضر دارای دو تقویم رسمی شمسی و قمری در کنار یکدیگر است و هم اکنون هم به علت سیطره نظم های سازمانی و مدرن بر زندگی و حیات اجتماعی جامعه مبتنی بر تقویم شمسی چالشها و مشکلات زیادی را در رابطه با برنامه‌ریزیهای ناشی از تقویم قمری و تقویم‌های مذهبی روزانه به وجود آورده است. عملاً آن چیزی که از عمق فاجعه کاسته قدرت نظام معنایی دینی و رسوخ عمیق آن در فرهنگ دینی جامعه بوده که تاکنون توانسته به شکلهای مختلف، حوزه های معنایی ناشی از تنظیم‌های زمانی قمری را حفظ کند. به رغم این تفوّق تاریخی و باطنی، همچنان شاهد تعارض‌هایی از جنس چند پاره‌سازی اجتماعی هستیم. حال اگر قرار باشد در کنار این دو تقویم، بخشی از تقویم میلادی و منطق هماهنگی با نظام سرمایه‌داری آن، نیز وارد زیست اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی ما شود، تعارض‌ها در یک مضربی چندین برابر خواهد شد. به مرور زمان فشارهای انضمامی ناشی از ورود به نظم، معنای زمانی مدرن، در هر دو تقویم زمانی شمسی و قمری بیشتر خواهد شد و می‌توان پیش‌بینی کرد که هر دو تقویم شمسی و قمری در این مناسبات پای پس کشیده و بیشتر نیز تقویم قمری عقب رانده خواهد شد. شاید به نظر این وضعیت دور به نظر برسد، اما هم اکنون نیز زمزمه‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر زیاد بودن و انطباق نداشتن تعطیلات ملی و مذهبی با منطق اقتصادی وجود دارد که با تثبیت تعطیلات رسمی، زبان بلند و درازی برای اثرگذاری بر افکار عمومی پیدا خواهد کرد. به روشنی پیداست که نظم بخشی به حیات فرهنگی هر جامعه ای اگر به تقویمی سپرده شود، مناسبات حاکم بر آن جامعه در لایه های گوناگون بینش، منش، کشش، هنجار، کنش فن‌آوری اجتماعی و حتی فن‌آوری مادی و نمادهایش را دگرگون ساخته و یا دچار تحول نسبی خواهد نمود و عملاً جامعه در تمام این موارد تضعیف خواهد شد؛ لذا لازم است برای جلوگیری از این وضعیت خطرناک روز تعطیلی به گونه‌ای انتخاب شود که بیشترین هماهنگی را با منطق تقویم شمسی و قمری داشته باشد. تدوین: پژوهشکده سازمان تبلیغات اسلامی http://eitaa.com/yaranhamdel
35.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰‌ جنجالی‌ترین سؤالی که این ایّام باهاش برخـــــورد کـــردید⭕️◁❚❚▷ ❓❓چــــــرا بایــــد حــــجاب اجبــاری باشــه❓❓ 👊این کلــیپ رو از دست ندید👊 🤩تو ۵ دقیــقه قـانع‌کننده‌تــرین جوابها رو یاد بگیرید🤩 http://eitaa.com/yaranhamdel
تنبلی و بی حوصلگی_45.mp3
16.5M
۴۵ 🎤 ❌ مـــراقب باش! نه اهل افراط باش نه اهل تفریط ... – نه اونقدری به عبادت مشغول شو که از خانواده ات غافل شی، – و نه اونقدری به زندگیت مشغول شو که توی خلوت با خدا، دیگه پیدات نشه! باید رعایت تعادل رو یاد بگیری! http://eitaa.com/yaranhamdel
کانال یاران همدل
🔰 شهید جمهور، منتخب خدا ″معیارهای گزینش خدا برای شهادت″ در قرآن مسئله انتخاب و گزینش مطرح شده است
🔰 شهید جمهور، منتخب خدا ″دومین شرط گزینش شهادت، انجام عالی‌ترین تکالیف اجتماعی″ شرط دیگر خدا برای گزینش برای جهاد و شهادت این است که فرمود: «الْآمِرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ النَّاهُونَ عَنِ الْمُنْكَرِ» امر به معروف و نهی از منکر (توبه/۱۱۱) یعنی تکالیف اجتماعی خودشان را زمین نمی‌گذارند و شما می‌دانید اصل امر به معروف و نهی از منکر در سیاست است. در سیاست است که بزرگترین معروفها و منکرها اتفاق می‌افتد. شهید آیت‌الله رئیسی منتخب خدا در عالی‌ترین منصب حکمرانی قرار گرفت. در این جایگاه و در این حد و اندازه آمر بلکه عامل به معروف و ناهی از منکر بودند. بخشی از بغض ها و کینه‌هایی که علیه ایشان بود به خاطر همین خصلت بود. طبیعی است که شما وقتی مقابل منکرات می ایستی منفور بخشی از خواص زیاده‌خواه جامعه قرار بگیری. آخرین ویژگی منتخبان خدا برای شهادت و جهاد این است که فرمود: «الْحافِظُونَ لِحُدُودِ الله» (توبه/۱۱۲) حدود الهی را حافظند نگهبانی می‌کنند. چه خدماتی را آقای رئیسی انجام داد در حفظ حدود الهی، به قدری که به آقای رئیسی می‌گفتند دیگر بعد از این چهار سال به خاطر اینکار درستی که انجام دادی رأی نمی‌آوری این با مشی سیاسی در تعارض هست، آقایان چهار سال اول معمولاً کار می‌کنند که دلها و قلوب را به دست بیاورند تا بتوانند چهار سال دوم رأی بیاورند. آقای رئیسی با این انگیزه حدود الهی را زیر پا نگذاشت. شما در مناظرات انتخاباتی دیدید چقدر ایشان حدود الهی را رعایت می‌کرد، مبادا تهمت، مبادا حرفی خلاف واقع، مبادا حرفی مطابق با واقع، خلاف مروت و مردانگی بزند. با اینکه تمام اخبار این آقایان و پرونده‌ها و ارتباطات اینها دستشان بود، اما اهل مراعات حدود الهی بودند. http://eitaa.com/yaranhamdel
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ‌این حرف مخبر خیلی مهمه!با دقت زیاد گوش بدید 🔺با این حرفاش دل خیلیا رو سوزوند. خیلیا که اونجا نشسته بودند از این حرفا سوختند. http://eitaa.com/yaranhamdel
🔰 تفکر و باورهای اصلاح‌طلبان بدون رتوش (گرگها طمع ریاست دارند) ‼️تکراری است امام انتشار حداکثری و بارها و بارها منتشر کردن واجب است ⛔️محمد خاتمی: احکام قرآن متناسب با زندگی قبیله ای است، قرآن کریم برای ما قابل استناد نیست. کیهان ۱۲/۶/۷۸ ⛔️اکبرگنجی: خمینی متعلق به موزه تاریخ است. ۲۴/۱/۷۹ ⛔️محمد خاتمی: اگر این حجاب مانع حضور زن شود، قطعا مضر است.۱۶/۸/۷۹ ⛔️محمد خاتمی: مشکل این نیست که زنان چگونه لباس بپوشند، مشکل این است که زنان بتوانند در عرصه مختلف حضور داشته باشند. روزنامه همبستگی ۱۶/۸/۷۹ ⛔️جهانبخش محبی نیا: موسیقی و رقص و سکس باید شرعی شود. آفتاب امروز ۳/۷/۷۸ ⛔️عبدالکریم سروش: خدای جدید با خدای گذشتگان متفاوت است. نشریه کیان ⛔️عبدالکریم سروش: فرهنگ شهادت خشونت آفرین است، اگر کشته شدن آسان شد ، کشتن هم آسان میشود. روزنامه نشاط ۱۲/۳/۷۸ ⛔️عبدالکریم سروش: ولایت پیامبر بعد از او به کسی منتقل نشده است. روزنامه صبح امروز ۱۶/۶/۷۸ ⛔️ابراهیم اصغر زاده: حتی علیه خدا هم میتوان تظاهرات کرد. آفتاب امروز ۲/۶/۷۸ ⛔️محمد کاظم محمدی اصفهانی: به خود خدا هم میتوان اعتراض کرد، و اورا فتنه گر نامید. روزنامه ایران ۲۴/۴/۷۹ ⛔️محسن کدیور: معصومین ع فقط در کلیات و اصول اسوه اند. ماهنامه کیان بهمن ۷۷ ⛔️محسن کدیور: امروز خدا در جامعه هیچ کاره است. نشریه پژوهش های قرآنی سال ۷۹ ⛔️هاشم آقاجاری: در حکومت های دینی، نه تنها دین افیون توده هاست که افیون حکومت ها نیز هست.۲۵/۱/۸۱ ⛔️رجبعلی مزروعی: حضرت علی (ع) مانند معاویه مشروعیت خود را از مردم گرفته است. حریم ۲۳/۱۱/۷۸ ⛔️محمد مجتهد شبستری: فعل و قول معصوم حجت نیست. کیان بهمن ۷۷ ⛔️علیرضا علوی تبار: ما پیشرفت نمیکنم چون در جامعه ما هنوز خدا نمرده است. یا لثارات ۴/۳/۷۹ ⛔️اکبر گنجی: حرکت اصلاح طلبان ما عاقبت به جدایی دین از سیاست خواهد انجامید. مصاحبه با شبکه آلمانی ۲۴/۱/۷۹ ⛔️محمد رضا خاتمی: مبنای مشروعیت هر کاری فقط رأی مردم است. جمهوری اسلامی ۸/۶/۷۹ ⛔️بهاء الدین خرم شاهی: کافر و بی دین هم خودی است. صبح امروز ۲/۶/۷۸ ⛔️عزت الله سحابی: معصومین بدون نظارت مردم در معرض انحراف هستند. روزنامه عصر آوارگان ۱۶/۱۰/۷۸ ⛔️عطاالله مهاجرانی: نظریه غیرت دینی ویران کننده اندیشه و فرهنگ و تمدن است. روزنامه آریا ۱۶/۱/۷۹ ⛔️سعید حجاریان: تفکر فقیهی نمیتواند فرهنگ عاشورا را بازسازی کند. روزنامه ایران ۳۱/۱/۷۸ ⛔️احمد نراقی: وحی برای انسان های بعد از زمان خود، قابل فهم نیست. هفته نامه آبان، ۱۱/۱۰/۷۷ ⛔️مقصود فراستخواه: حقیقت ثابت نداریم، حتی در دست انبیاء و معصومین.۲۲/۶/۷۷ ⛔️مقصود فراستخواه: هنرمند اصیل هم به نحوی به فضای آمیخته با ابتذال نیازدارد و گرنه از دل و دماغ می افتد. ۲/۸/۷۹ ... چه جریانی را جایگزین شهدای خدمت خواهید کرد؟ خود دانید❗️ http://eitaa.com/yaranhamdel
1.5M
🔰 سند دیگری از مظلومیت شهید رئیسی توضیحات شیخ‌قمی درباره تقطیع هایی که ضدانقلاب برای مسخره کردن شهید رئیسی درست کرده‌اند‌. http://eitaa.com/yaranhamdel
15.68M
🔰 تحلیل آرایش انتخاباتی کشور و تکلیف مومنین برای انتخابات پیش رو ❤️دوستان این فایل به مدت یک ساعت است اما اطلاعات خوب و مفیدی دارد لذا در انتشار و استفاده کم کاری نکنید❤️ ممنون ➖در مقابل کسانی که دکتر جلیلی و دکتر قالیباف را تخریب می کنند چگونه برخورد کنیم؟ ➖آیا جریان اصلاحات شانسی برای برنده شدن در انتخابات پیش رو دارد؟ ➖ چرا حضور ظریف در این انتخابات را منتفی می دانیم؟ ➖ اصلاح طلبان از کدام کاندید اصولگرا حمایت می کنند؟ ➖ آیا زاکانی کاندید می شود؟ ➖ اختلاف نظرات در جبهه اصلاحات چگونه است؟ ➖ تکلیف ما تا روز انتخابات چیه؟ 🖋ضمیمه: نقد علمی شیخ قمی به جریانات فرهنگی تکنوکرات منتشر شده در لینک http://eitaa.com/yaranhamdel