توی یک شعر نوشتم که نرو میمیرم
خواندش و خندهکنان گفت: الهی چه قشنگ 💔
🍃 | @YASERAAT
هدایت شده از سدخارجی
14.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من عزاداری تو رو دوست دارم🥲
@Sedkhareji ✔️
خون میخوریم در غم و حرفی نمیزنیم
ما عاشق توایم همین است ماجرا
• فاضل نظری
🍃 | @YASERAAT
تا بوده چشمِ عاشق، در راه یار بوده
بی آنکه وعده باشد، در انتظار بوده
🍃 | @YASERAAT
هر شب به فکرت نازنین، تا صبح خلوت میکنم
هر دم به شوق دیدنت، اخمی به ساعت میکنم
🍃 | @YASERAAT