خون میخوریم در غم و حرفی نمیزنیم
ما عاشق توایم همین است ماجرا
• فاضل نظری
🍃 | @YASERAAT
تا بوده چشمِ عاشق، در راه یار بوده
بی آنکه وعده باشد، در انتظار بوده
🍃 | @YASERAAT
هر شب به فکرت نازنین، تا صبح خلوت میکنم
هر دم به شوق دیدنت، اخمی به ساعت میکنم
🍃 | @YASERAAT
دو چشمِ مستِ تو کز خواب صبح برخیزند
هزار فتنه به هر گوشهای برانگیزند
• شیخ اجل؛ سعدی
🍃 | @YASERAAT