eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰ساعت کار ادارات از فردا چهارشنبه، به ۶ صبح تا ۱۳ تغییر می‌کند 🔹براساس مصوبه هیأت دولت، با گرم شدن هوا و افزایش مصرف انرژی، این طرح برای صرفه جویی در مصرف برق اجرا می‌شود. 🔹طبق این مصوبه دمای محیط در ادارات روی دمای آسایش یعنی ۲۴ درجه تنظیم می‌شود. ادارات باید در ساعات کاری مصارف خود را ۳۰ درصد و پس از پایان ساعات کاری ۶۰ درصد کاهش دهند. ╲\╭┓ ╭🌸🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰دستگیری قاتل فراری قبل از خروج از کشور ▫️فرمانده انتظامی شهرستان جلفا اعلام کرد: قاتل فراری اهل نقده که در نزاع و درگیری اقدام به قتل یک فرد شده بود و قصد خروج از کشور به مقصد ارمنستان را داشت، دستگیر شد. ▫️سرهنگ سیاب شیریندلی اظهار کرد: عوامل پلیس آگاهی و اطلاعات شهرستان جلفا در یک عملیات مشترک با یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند با رصد لحظه به لحظه خودروی متهم با دوربین‌های شهری و سیستم‌های فنی نهایتاً متهم را خروجی شهر به سمت مرز دستگیر نمایند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰این ویتامین باعث می‌شود کمتر عصبانی شوید 🔹️تحقیقات جدید نشان می‌دهد که مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ ممکن است عصبانیت، پرخاشگری و طغیان‌های خشونت آمیز را کاهش دهد. اگر گاه به گاه احساس عصبانیت، تحریک پذیری یا پرخاشگری می‌کنید، امگا ۳ می تواند یک عامل مؤثر در کاهش این احساس باشد. 🔹️هلت لاین، محققان دانشگاه پنسیلوانیا در جریان تحقیقات خود دریافتند که مکمل‌های معمولی امگا ۳ بدون در نظر گرفتن سن یا جنسیت، پرخاشگری را تا ۳۰ درصد کاهش می‌دهند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰افزایش قیمت بیت‌‌کوین تا ۶۹ هزار دلار 🔹قیمت بیت‌کوین ۱.۵ درصد طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش یافته و به ۶۹۲۵۳ دلار رسیده است. 🔹ارزش اتر به عنوان دومین ارز مجازی بزرگ دنیا هم ۰.۱۵ افزایش یافته و به ۳۸۱۱ دلار رسیده است. سولانا و ایکس‌پی‌آر به ترتیب ۰.۵ درصد افزایش و ۰.۴ درصد کاهش داشتند. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 پر شدن ظرفیت آبی سد علویان در مراغه 🔹 به دنبال بارش نزولات جوی و ذوب شدن برف در دامنه‌های غربی کوه سهند و پرآب شدن رودخانه صوفی چای، سد علویان مراغه نیز پرشده است. هم اکنون بیش از ۹۵ درصد مخزن این سد آبگیری شده و امسال رهاسازی آب به باغات و زمین‌های کشاورزی پایاب، زودتر آغاز شده است. آب ذخیره شده در سد علویان، نیاز بیش از ۶ هزارهکتار از باغات و زمین‌های زراعی شهرستان‌های مراغه و بناب، آب شرب مراغه و بخشی از صنعت منطقه را تامین می‌کند. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰سازمان انرژی اتمی: درحال کاهش تعهدات برجام هستیم رئیس سازمان انرژی اتمی: ایران طبق قانون حق دارد در صورت انجام‌نشدن تعهدات طرف‌های مقابل، متقابلا کاهش تعهد را دستور کار قرار دهد و هم اکنون در مرحلهٔ کاهش تعهدات  هستیم. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰استفاده از آمبولانس برای فرار از ترافیک /کار علی پروین شرم‌آور بود /اعتماد مردم به آمبولانس‌ها خدشه‌دار می‌شود /میعادفر: برخورد قانونی می‌کنیم 🔹پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران، مصادف بود با جشن قهرمانی پرسپولیس در عصر روز شنبه‌ای که گذشت، در حاشیه جشن قهرمانی فیلمی منتشر شد که بازتابش در رسانه‌ها با عنوان عجیب «کار جالب علی پروین» همراه بود. 🔹کار جالب علی پروین، فوتبالیست پیشکسوت تیم پرسپولیس نه تنها جالب نبود،‌ که غیرقانونی و شرم‌آور بود،‌ استفاده از خودروی آمبولانس برای رفت و آمد و تردد در سطح شهر. جعفر میعادفر، رییس سازمان اورژانس کشور: 🔹خودروی آمبولانسی که علی پروین و محمود خوردبین را جابه‌جا کرده است، متعلق به یک آمبولانس‌ خصوصی بود و این کار هم غیرقانونی بوده و قطعا طبق قانون به آنها برخورد خواهد شد. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 .... به تلگرام پیوست این روزها حتما شاهد هستید که بسیاری از آشنایان شما وارد تلگرام میشوند و پیام پیوستنشان به این پلتفرم، برای شما ارسال میشود. علت این امر بحث ارز دیجیتال و بیت کوین است که همه را به فضای مجازی در تلگرام کشانده است! بسیاری از افراد حتی از شماره افراد مسن و افرادی که اهل مجازی نیستند نیز استفاده کرده و آنها را به مجازی میکشانند که البته این کار می تواند بعدا مخاطراتی داشته باشد. کمی احتیاط کنید و در این زمینه مطالعات لازم را انجام دهید.... ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰احتمال پیوستن ایران به اتحادیه اقتصادی اوراسیا 🔹️«باکیتژان ساگینتایف» رئیس هیات مدیره کمیسیون اقتصادی اوراسیا گفت که ایران برای به دست آوردن وضعیت ناظر اتحادیه اوراسیا ابراز تمایل کرده است. 🔹️معاون نخست‌وزیر روسیه نیز گفت که «رویه‌های مشخصی وجود دارد که اگر رعایت شود، ایران ممکن است در پایان دسامبر به کشور ناظر اتحادیه اوراسیا تبدیل شود. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
در این دنیا دو چیز بهترینند "زیستن از سر شوق" و"خندیدن از ته دل" هر دو را برایتان آرزو میکنیم @yashilvatan_ir
🔰هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود؛ احتمال جاری شدن روان آب در شمال شرق کشور اصغری، کارشناس هواشناسی: 🔹️در ساعات بعدازظهر برای برگشت از ارتفاعات جاده های شمال احتیاط کنید. در این مناطق ممکن است ریزش سنگ از ارتفاع اتفاق بیافتد. 🔹️خراسان شمالی و رضوی بارندگی به همراه رعد و برق خواهند داشت. احتمال جاری شدن روان آب وجود دارد. 🔹️آذربایجان غربی و شرقی هم  بارندگی به همراه رعد و برق خواهند داشت. 🔹️روند افزایش دما با شیب کندی اتفاق خواهد افتاد. هفته پیش رو هفته گرمی خواهد بود. ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 افتتاح پس از ۳۰ سال آرزو ↩️هجوم رسانه‌های زنجیره‌ای معلوم‌الحال به یک مسئول دولت رئیسی عبدالملکی دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد سفری به جلفا داشته و ضمن بازدید و نظارت چند پروژه مهم، انجام جلسات دوره‌ای و افتتاح چند طرح نهایتا فاز بسیار مهم ۳ کیلومتری جاده مرند- جلفا را نیز افتتاح کرد که در یک منطقه صعب‌العبور کوهستانی با کار و تلاش زیاد انجام شده است.... حالا افراد و رسانه‌های معلوم‌الحال کل این موضوعات را کنار گذاشته و این مسئول را مورد تمسخر و تخریب قرار داده اند که چرا بخاطر ۳ کیلومتر جاده به ارس رفته است!!؟؟ کاش این معلوم الحال ها که البته نانشان در این موج سواری هاست و کشور از همین مغرضین ضربه زیاد خورده، بدانند که در همین ۳ کیلومتر در سه سال اخیر حداقل ۳۰ نفر کشته یا زخمی شده اند!!! و از این به بعد رانندگی راحتتری انجام خواهد شد برای شما ۳ کیلومتر هست و تمام اما برای ما مردم منطقه ۳۰ سال آرزو بود.... ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰اینکه از یک کابینه ۵ نفر در سطحی هستند که خود را برای جایگاه ریاست جمهوری  اماده و توانمند می بینند، شاید از نگاه افراد فاقد قوه تحلیل ، امری منفی باشد و حتی برخی افراد این مسئله را دستمایه تخریب دولت شهید رییسی قرار میدهند اما در حقیقت این موضوع نشان از و بنیه قوی دولت سیزدهم بوده که رئیس جمهور مظلوم و توانمند را برای وزارت و مسئولیت های کلان کشوری انتخاب کرده بود و همین کابینه توانست با خزانه خالی و کشوری با وضع وخیم اقتصادی و... در عرض دو سه سال گامهای مهمی بردارد و طبق اعتراف موسسه های معتبر جهانی اقتصاد خراب شده ایران را بهبود بخشد... دولتی که نه تنها از آزمایش موشک وحشت نداشت بلکه هم دشمنان زده شد هم دیپلماسی رونق گرفت دولتی که استخوان در گلو فقط به مردم فکر کرد و صادقانه خدمت کرد... ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰عملکرد و تلاش ابفا در تامین آب شرب شهرستان مرند و حومه طی چند ماه اخیر ↩️مهندسی مجدد چاه شماره ۱۷ مرند ↩️لوله گذاری خط انتقال و شبکه توزیع روستای ارسی ↩️  شروع عملیات حفر گمانه  چاه دیزج حسین بیگ ↩️ادامه عملیات احداث مخزن ۱۰۰۰ متر مکعبی روستای مرکید ↩️اجرای خط انتقال  روستای هرزند عتیق  بطول ۳۰۰۰ متر با مشارکت  اهالی محترم روستا ↩️👌حفاری چاه شماره ۸ و مهندسی مجدد چاه شماره ۴ شهر مرند و افزایش آبدهی ۱۲ لیتر در ثانیه ╲\╭┓ ╭🥀🍂 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...) ‎
🌐 آگهی 🎈فروش اقساطی لوازم خانگی🎈 فروشگاه لوازم خانگی ناعمی ⭕️فروش اقساطی بلند مدت  ⭕️بدون پیش پرداخت ⭕️فروش ویژه برای بازنشستگان تامین اجتماعی و عموم مردم عزیز ✅ از سال ((( 1360 ))) در کنار شما هستیم 💵پرداخت اقساط از شما تحویل کالا از ما🚛 📌مرند، اول خیابان شریعتی شرقی ☎️ 04142261503 📞 09141941290 معرفی محصولات Instagram.com/naemi_shop_
📸 دمای کمینه و بیشینه ثبت شده در ایستگاه‌های هواشناسی آذربایجان‌شرقی طی ۲۴ ساعت گذشته ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰سانحه رانندگی با ۷مصدوم در سه راهی اهر سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی: ▫️ظهر امروز برخورد دو دستگاه پراید در سه راهی اهر بطرف اهر هفت مصدوم برجای گذاشت. ▫️مصدومین حادثه تحت مراقبت های درمانی پیش بیمارستانی کارشناسان اورژانس به بیمارستان امام رضا(ع)انتقال یافت. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰دو چیز انسان را نابود میکند ❤️مشغول بودن به گذشته 💜مشغول شدن به دیگران هر کس در گذشته بماند آینده را از دست می‌دهد و هر کس نگهبان رفتار دیگران باشد آسایش وراحتی خودرا ازدست میدهد 🆔 @yashilvatan_ir ⛓ Instagram.com/yashil.vatan.ir 🌺 لینک رسانه مردمی یاشیل وطن👆
🔰خبری از مرد هشترودی سقوط کرده به چاه نیست ▫️فرماندار هشترود اعلام کرد: از پنجشنبه شب گذشته یک مرد جوان در روستای کله نو به داخل چاه سقوط کرده و هنوز نیروهای امدادی موفق به خارج کردن پیکر فرد حادثه دیده نشده‌اند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز تا پایان سال 🔹وزیر امور خارجه ارمنستان در پارلمان این کشور اعلام  کرد ارمنستان در نظر دارد تا پایان سال در ۴ کشور نمایندگی‌های دیپلماتیک افتتاح کند و درحال حاضر تصمیم بر افتتاح سرکنسولگری در تبریز گرفته شده است ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
❤️ وقتی زندگی به سردی میرسه، راهش خروج از اون زندگی و ورود به یک رابطه جدید نیست. توی هر رابطه‌ی زن و شوهری، سردی در یک سری مقاطع از زندگی وجود داره. ⚠️ بزرگترین اشتباه ما اینه که فکر کنیم توی زندگی، همه چیز باید ایده‌آل باشه. 🤝 این رو باید بپذیریم که همه افراد حتی خودمون، نقاط ضعفی دارن اما در برابرش نقاط قوتی هم دارن، همونطور که ما هم داریم. 😍اینطوری خیلی راحت‌تر می‌تونیم بی‌قید و شرط آدم‌ها رو بپذیریم و روابط بهتری رو با اونا داشته باشیم. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰نماز خوندن خجالت داره؟! ✍️استاد قرائتی: برخی (نماز اول وقت را ترک می‌کنند چون) نگرانند که مشتری خود را از دست داده و درآمد و رزقشان کم می‌‌شود؛ بعضی نگرانند که مبادا دوستان خود را از دست بدهند؛ بعضی (دعوت به نماز نمی‌کنند چون) نگرانند که به سخنان و حرفشان بی‌اعتنایی شود. جای تأسف است که افراد سیگاری در هر شرایطی سیگارشان را همراه دارند، ولی برخی افراد نمازگزار همین که جایشان تغییر كرد، به راحتی نماز را کنار می‌گذارند و می‌‌گویند: در آن فضا نماز خواندن زشت بود! 📚شیوه‌های دعوت به نماز ص 21 و 22 @yashilvatan_ir  🌺🍃یاشیل وطن Instagram.com/yashil.vatan.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰به مامانش گفته این صلوات شماره 😅😅🤣🤣 ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 پیام شهروند سلام وقتتون بخیر یکان کوی باهنر مرند سه شب میشه که آب از ساعت ۱۲ شب تا صبح قطع میشه.بدون هیچ اطلاع رسانی. واقعا بازم مثل سال قبل تابستون نشده شروع شد؟؟ مگه آقای فرماندار و بقیه مسيولین سال قبل نگفتند که چاه حفر میشه و سال بعد قطعی آب نداریم.پس چیشد؟؟ خواهش میکنم پیگیری کنید خدا میدونه سال قبل چقدر سختی کشیدم بخاطر قطعی آب. ممنونم. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 ‏ظاهرا قراره که به زودی قطعنامه تندی علیه ایران به خاطر عدم همکاری در زمینه هسته ای صادر کنن ⁉️هدف چیه؟ اینکه روی بازار تاثیر منفی بذارن و مطالبه بخشی از مردم رو بیارن پشت کاندیدایی که گفتمانِ تسلیم و سازش رو ارائه بده «بیطرفان» 👈 هر چند نامزدهای گفتمان ذلت و سازش مشخص هستند اما مراقب نامزدهایی که حتی بمقدار جزئی روی این گفتمان تمرکز می‌کنند و وعده رفع تحریم میزنند باشید تا ۸ سال فاجعه بار روحانی تکرار نشود ... ╲\╭┓ ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»