eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰منتجب‌نیا: استانداران و معاونان وزرا باید باشند منتجب‌نیا با اشاره به چینش کابینه چهاردهم گفت: 🔹هیأت دولت، باید هیأت دولت باشد. قطعاً و مسلماً استانداران باید باشند. معاونین وزرا همه باید باشند. 🔹آنانی که زمین و زمان را به هم وصل کردند تا آقای پزشکیان رأی نیاورد، حقی در دولت ندارند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰وحشتناک است. در روز روشن بر بالای بلندی کوههای وارث جنگل های چند میلیون ساله هیرکانی، برجی بلند ساخته اند و در صفحات فروش ویلا تبلیغ میکنند و به ریش مردم و طبیعت و قانون می خندند. خدا می داند چه میان‌برهای خلاف قانون را طی کرده و با چه کسانی دست به یکی کرده تا چنین بنایی را در کوه ساخته اند و کوه و جنگل را با هم خورده اند. وضعیت شمال ایران اسفناک است. هر گوشه ای از آن مثنوی صدمن کاغذی از اندوه و اشک و افسوس است. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 تجلیل روزنامه کیهان از رییس جمهمور  روزنامه کیهان در یادداشت امروز خود نوشت: 🔸رئیس‌جمهور کشورمان روز گذشته در جریان بازدید از نمایشگاه فعالیت‌های زیربنایی قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) و نشست با فرمانده کل سپاه پاسداران و فرماندهان و مسئولان این قرارگاه، با تاکید بر اینکه «ما هم بسیجی بوده، هستیم و خواهیم بود» اظهار داشت: 🔻«راه نجات کشور احیا و تکیه به روحیه جهادی و بسیجی واقعی همچون سال‌های ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی و همان روحیه و مجاهدتی است که جنگ را اداره کرد.» 🔸این سخنان رئیس‌جمهور محترم را می‌توان به عنوان آدرسی دقیق برای رسیدن به سرمنزل مقصود و نسخه‌ای شفابخش برای حل مشکلات کشور تعبیر کرد. سخنان دلنشینی که باید در عمل هم مورد توجه قرار بگیرد. 🔸این نسخه شفابخش آن‌قدر برای مردم ما آشنا و مورد پذیرش است که در صورت توجه جدی دولت و ورود به انجام وظایف با این روحیه و تفکر و نگاه، علاوه‌بر به میدان کشاندن ظرفیت‌های فراوانی از بخش مردمی، شاهد تسریع و جهش در روند اجرائی کشور خواهیم بود. 🔸فرهنگ جهادی و بسیجی که عبارت است از ایثار، وظیفه‌شناسی، مسئولیت‌پذیری متعهدانه، تلاش بدون چشمداشت، خستگی‌ناپذیری در عمل به وظایف، پرهیز از حاشیه به جای توجه به متن و وظیفه اصلی، باور به اصل پیش‌برنده «ما می‌توانیم»، چشم ندوختن محض به دست دیگران و بیگانه برای گره‌گشایی از مشکلات و... اگر در مجموعه دولت و نگاه مسئولان ارشد کشور حاکم شود می‌توان انتظار حل سخت‌ترین مشکلات و کسب بالاترین دستاوردها را داشت. 🔸رحمت خدا بر شهید خدمت آیت‌الله رئیسی که با تلاش خستگی‌ناپذیر طی کمتر از سه سال، خود به الگویی از کار جهادی و باور به «ما می‌توانیم» تبدیل شد، او که می‌گفت: «با حفظ و تقویت روحیه بسیجی می‌توان بر مشکلات غلبه کرد و افتخارم این است که بسیجی باشم»، رئیسی عزیز تا پای جان بر این اعتقاد ایستاد. ╲\╭┓   🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی فرش دستبافت با کیفیت عالی را از فرش فروشی عبدل زاده تهیه کنید (کیفیت فرش هایمان را مقایسه کنید) نقد             اقساط(بدون بهره) 📌مرند خ-قیام چایکنار ، بالاتر از بانک اقتصاد نوین   «فرش فروشی عبدل زاده» 📞  04142239700  04142236550 پیج اینستا : instagram.com/farshabdolzadeh
🔰وضعیت سرطان‌های کودکان در ایران دبیر انجمن علمی رادیوانکولوژی ایران: 🔹روزانه بیش از ۱۰۰۰ کودک در دنیا به سرطان مبتلا می‌شوند. 🔹از میان حدود ۴۰۰هزار کودکی که هر سال در دنیا به سرطان مبتلا می‌شوند، اکثر آنها در کشورهای با درآمد کم و متوسط زندگی می‌کنند. 🔹میزان بروز سرطان‌های کودکان در ایران حدود ۱۶.۸ در هر ۱۰۰هزار نفر تخمین زده می‌شود. 🔹شایع‌ترین سرطان‌های کودکان در ایران سرطان خون است. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰برنامه روز یازدهم کاروان ایران در پارالمپیک پاریس ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰تحت تاثیر دیگران، کودکتان را تنبیه نکنید 🔹هرگز تحت تاثير كنايه‌ها، گلايه‌ها طعنه‌ها يا دخالت ديگران قرار نگيريد و بر پایه آن عمل نكنيد. 🔹مثلا اگر فرزندتان بهانه گیری، بداخلاقی و یا حتی شیطانی می کند، ممکن است دیگران بر شما و فرزندتان خرده بگیرند و در آخر هم شما روی حساب حرف دیگران و از سرکلافگی، سر فرزندتان فرياد بزنيد يا پشت دستش بزنيد که این رفتار کاملا احساسی، ناآگاهانه و اشتباه است. 🔹 یادتان باشد که مهم نيست بقيه چه می‌گويند و این ما هستیم که نباید رابطه خود با فرزندمان را خراب کنیم. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰مصرف برق خانگی ایران یک‌ونیم برابر ترکیه ناظر عالی شرکت‌های توزیع برق: 🔹شدت مصرف انرژی در ایران برخلاف جامعه جهانی رو به افزایش است. 🔹سرانه مصرف برق هر ایرانی بیش از ۱.۵ برابر از هر شهروند ترکیه‌ای بیشتر است. 🔹طبق آمار طی ۳۰ ساله اخیر شدت مصرف انرژی در ایران برخلاف جامعه جهانی در حال افزایش است./ایسنا ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰شرط معدل عدالت را به کنکور برگردانده است قبل و بعد از اعمال سوابق تحصیلی (شرط معدل) 🔸سال ٩٩ و بدون شرط معدل دهک های اول (قشر مستضعف) فقط ١۴ درصد از سهم رتبه های زیر ٣٠٠٠ در رشته تجربی را کسب کرده بودند. 🔹سال ١۴٠٢ و با اعمال شرط معدل این رقم به ۴۶ درصد رسیده است. 🔸یعنی شرط معدل به قبول شدن مستضعفین در کنکور و کسب رتبه های برتر کمک کرده است. پی نوشت: ممکن است عوامل دیگری هم دخیل باشند و باید سالهای دیگر و عوامل دیگر و رشته های دیگر را هم بررسی کرد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰غریب‌شاهی طلایی شد 🔹«علی‌اکبر غریب‌شاهی» در دسته ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه‌‌برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، با مهار وزنه ۲۵۲ کیلوگرمی در جایگاه تخست قرار گرفت و ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، مدال طلا را از آن خود کرد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 یزید علنا شراب میخورد و محافل رقص برگزار میکرد و گاهی هم به کنار کعبه می‌رفت و میخواست اسلام را آنگونه معرفی کند نه بشکلی که خدا و پیامبر و کتابش گفته بودند.... ↩️امروز هم بن سلمان : اسلام افراطی از عربستان برچیده میشود ! ولیعهد عربستان سعودی که از زمان به قدرت رسیدن طرح مدرنیزاسیون کشور و برچیدن نظام سنتی و ایدئولوژیک آن را پیش گرفته است در سخنرانی امروزش که با تشویق و استقبال چشمگیر حاضران همراه شد گفت: برای جامعه جوان عربستان خواهان زدودن اسلام افراطی از جامعه هست. . پ.ن: شیطان تلاش می‌کند با ترفند و مدرنیزاسیون بشر را از مسیر سعادت که همانا اوامر الهی و ارزشهای انسانی است دور کند. بستر شراب ، رقص ، قمارخانه و چشم بستن به ظلم ظالمین همه و همه سفارش شیطان است و دوری از خدا .... دشمن برای اینکه نیکی ها و ارزشهای خدایی را از چشم جوانان بیاندازد اسم آنها را میگذارد افراطیگری، تندی، عقب ماندگی فریب شیطان و ایادیش را نخواهیم خورد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰‌ارتش یمن یک فروند پهپاد آمریکایی را در استان مأرب سرنگون کرد 🔹‌‌سخنگوی نیروهای مسلحیمن از سرنگونی یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز استان مأرب این کشور خبر داد. 🔹‌‌سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: پدافند هوایی این کشور موفق شد یک فروند پهپاد MQ 9 آمریکایی را در حین انجام اقدامات خصمانه در حریم هوایی استان مأرب سرنگون کند. 🔹‌‌به گفته این سخنگو، این هشتمین پهپاد از این نوع است که نیروهای ارتش یمن موفق به سرنگونی آن شدند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰⚡️ هلاکت سه صهیونیست در عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری 🔹️منابع عبری از یک عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری خبر دادند که در آن سه اسرائیلی کشته شده اند. 🔹️این منابع اذعان کردند که این عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در نقاط مرزی اجرا شده و پس از آن نظامیان صهیونیست مجری این عملیات را به شهادت رسانده اند. 🔹️سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که سه نفر  مجروح این حادثه تیراندازی وضعیت وخیمی دارند و در حال انتقال به بیمارستان هستند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ارسالی شهروندان مرندی سلام رسانه محترم یاشیل وطن بی زحمت یکی از مشکل های مرند که اکنون مورد توجه است را اطلاع رسانی کنید در تربیت کوی هنرستان امام حسین جوی آبی که از سراسر مرند میگذار وپسمانده های شهری داخل آن می‌ریزند در هنرستان به علت نبودن جوی مناسب اب راکد می‌ماند و بوی بد و حشرات موذی از جمله پشه جمع و عصر خانه ها پر از پشه میشوند. ممون میشوم اطلاع رسانی کنید. شما نیز میتوانید سوژه‌هایی خبری و مشکلات مد نظر خود را بصورت مستند برای انتشار به این رسانه ارسال نمایید ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی 🌹 قابل توجه همشهریان محترم تولیدی و فروشگاه مانتو اداری و مانتو مدارس بِهاف آماده ارائه خدمات به همشهریان محترم می باشد. 🌹 بهترین کیفیت      🌹 ارزانترین قیمت 🌹 اصلاح در محل 🌹بی واسطه از تولیدی خرید کنید. قیمت ها : مقطع ابتدایی: ۴۹۰ هزارتومان مقطع متوسطه اول: ۵۹۰ هزارتومان مقطع متوسطه دوم: ۶۹۰ هزار تومان سایز بزرگتر از ۴۰ :  ۷۹۰ هزارتومان مانتو اداری فلورا: ۱۱۰۰ هزار تومان مانتو اداری سوپر فیونا: ۱۵۰۰ هزار تومان مانتو اداری بزیاق:  ۱۷۰۰ هزار تومان بِهاف،رمز خوش استایلی 📭آدرس :  مرند ، انتهای بلوار کسائی، فلکه ترمینال ☎️آفتابی: 09398686096 ☎️ملکوتی: 09186564067
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰تصاویری از لحظات اولیه انجام عملیات در شرق فلسطین اشغالی خلاصه بگم راننده کامیون اردنی بود و زد سه تا صهیونیست رو کرد ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ‌‌آغاز برداشت بادام در شهرستان مرند ↩️ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند از برداشت بیش از ۵۷۸ تن بادام از باغات شهرستان مرند خبر داد. به گزارش یاشیل وطن،  ۷۸۰هکتار از باغات شهرستان، باغ بادام است که از این میزان ۲۳۰هکتار باغات آبی ۵۵۰ هکتار را باغات دیم تشکیل می‌دهد ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰ماه پرچالش تراکتور از راه رسید 🔹شش مسابقه در ۲۴ روز! ◽️تراکتور تقویم فشرده‌ای در پیش دارد و هر پنج روز یک ‌بار بازی خواهد کرد.  نخستین فیفا دی فصل جدید از راه رسیده و تیم‌های لیگ‌برتری پس از چند روز تعطیلی و استراحت، تمرینات خود برای ادامه فصل را از سر گرفته‌اند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌ های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند 🔹سردار پاکپور: با رشادت‌ های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی امضا‌شده با کشور عراق تمامی گروه‌ های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند. دلاورردان نیروی زمینی سپاه با تمامی امکانات و تجهیزات و در تمامی مرزهای کشور در حالت آماده‌باش بوده و آمادۀ هر نبردی هستند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی استخدام نوبهار ☎️ 04142350811
🔰 سرگرم کردن عشقی مردم و رسانه ها اینجا هرکارمند بانک رسالت برابر با ۱.۴ میلیارد تومن وام گرفته‌. الباقی بانک‌ها هم عددهای بسیار بالا گرفتن. در مجموع چندبرابر عشقی وام به همدیگه دادن ولی با انتشار یه نامه تو رسانه سرگرم ۲ میلیارد وام شدیم تا این حجم از تسهیلات به کارکنان بانکی فراموش بشه ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
‌ 🔰مهلت انتخاب رشتهٔ آزمون سراسری تا ۲۰ شهریور تمدید شد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 آیا بنزین گران میشود؟! 🔺معاون اول رئیس‌‌جمهور: کدام عقل سلیمی می‌گوید بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟ ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی قدمی مطمئن بسوی موفقیت 💯 انتخاب رشته دقیق و اصولی با تیم مشاوره کنکورلند 🔻حضوری 🔻مجازی ظرفیت محدود / اولویت رزرو شماره تماس 📞 0914 396 6870 @konkurland20
🔰واکنش جنجالی سردار سابق سپاه به پوتین / ۱۷ شهر جدا شده به ایران برگردد «منصور حقیقت پور» در توئیتر نوشت: 🔹در ایران مطالبه گری بازگشت ۱۷ شهر قفقاز باید به یک نهضت عمومی مردمی تبدیل شود. 🔹به نظر می رسد این درخواست در واکنش به اظهارات پوتین برای موافقت ایران با کریدور زنگزور مطرح شده است. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»