eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰شرط معدل عدالت را به کنکور برگردانده است قبل و بعد از اعمال سوابق تحصیلی (شرط معدل) 🔸سال ٩٩ و بدون شرط معدل دهک های اول (قشر مستضعف) فقط ١۴ درصد از سهم رتبه های زیر ٣٠٠٠ در رشته تجربی را کسب کرده بودند. 🔹سال ١۴٠٢ و با اعمال شرط معدل این رقم به ۴۶ درصد رسیده است. 🔸یعنی شرط معدل به قبول شدن مستضعفین در کنکور و کسب رتبه های برتر کمک کرده است. پی نوشت: ممکن است عوامل دیگری هم دخیل باشند و باید سالهای دیگر و عوامل دیگر و رشته های دیگر را هم بررسی کرد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰غریب‌شاهی طلایی شد 🔹«علی‌اکبر غریب‌شاهی» در دسته ۱۰۷ کیلوگرم مسابقات پاراوزنه‌‌برداری پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس، با مهار وزنه ۲۵۲ کیلوگرمی در جایگاه تخست قرار گرفت و ضمن شکستن رکورد پارالمپیک، مدال طلا را از آن خود کرد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 یزید علنا شراب میخورد و محافل رقص برگزار میکرد و گاهی هم به کنار کعبه می‌رفت و میخواست اسلام را آنگونه معرفی کند نه بشکلی که خدا و پیامبر و کتابش گفته بودند.... ↩️امروز هم بن سلمان : اسلام افراطی از عربستان برچیده میشود ! ولیعهد عربستان سعودی که از زمان به قدرت رسیدن طرح مدرنیزاسیون کشور و برچیدن نظام سنتی و ایدئولوژیک آن را پیش گرفته است در سخنرانی امروزش که با تشویق و استقبال چشمگیر حاضران همراه شد گفت: برای جامعه جوان عربستان خواهان زدودن اسلام افراطی از جامعه هست. . پ.ن: شیطان تلاش می‌کند با ترفند و مدرنیزاسیون بشر را از مسیر سعادت که همانا اوامر الهی و ارزشهای انسانی است دور کند. بستر شراب ، رقص ، قمارخانه و چشم بستن به ظلم ظالمین همه و همه سفارش شیطان است و دوری از خدا .... دشمن برای اینکه نیکی ها و ارزشهای خدایی را از چشم جوانان بیاندازد اسم آنها را میگذارد افراطیگری، تندی، عقب ماندگی فریب شیطان و ایادیش را نخواهیم خورد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰‌ارتش یمن یک فروند پهپاد آمریکایی را در استان مأرب سرنگون کرد 🔹‌‌سخنگوی نیروهای مسلحیمن از سرنگونی یک فروند پهپاد آمریکایی بر فراز استان مأرب این کشور خبر داد. 🔹‌‌سخنگوی ارتش یمن اعلام کرد: پدافند هوایی این کشور موفق شد یک فروند پهپاد MQ 9 آمریکایی را در حین انجام اقدامات خصمانه در حریم هوایی استان مأرب سرنگون کند. 🔹‌‌به گفته این سخنگو، این هشتمین پهپاد از این نوع است که نیروهای ارتش یمن موفق به سرنگونی آن شدند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰⚡️ هلاکت سه صهیونیست در عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری 🔹️منابع عبری از یک عملیات تیراندازی در گذرگاه الکرامه در مرز اردن و کرانه باختری خبر دادند که در آن سه اسرائیلی کشته شده اند. 🔹️این منابع اذعان کردند که این عملیات تیراندازی از سوی یک راننده اردنی در نقاط مرزی اجرا شده و پس از آن نظامیان صهیونیست مجری این عملیات را به شهادت رسانده اند. 🔹️سازمان اورژانس رژیم صهیونیستی پیش از این اعلام کرد که سه نفر  مجروح این حادثه تیراندازی وضعیت وخیمی دارند و در حال انتقال به بیمارستان هستند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ارسالی شهروندان مرندی سلام رسانه محترم یاشیل وطن بی زحمت یکی از مشکل های مرند که اکنون مورد توجه است را اطلاع رسانی کنید در تربیت کوی هنرستان امام حسین جوی آبی که از سراسر مرند میگذار وپسمانده های شهری داخل آن می‌ریزند در هنرستان به علت نبودن جوی مناسب اب راکد می‌ماند و بوی بد و حشرات موذی از جمله پشه جمع و عصر خانه ها پر از پشه میشوند. ممون میشوم اطلاع رسانی کنید. شما نیز میتوانید سوژه‌هایی خبری و مشکلات مد نظر خود را بصورت مستند برای انتشار به این رسانه ارسال نمایید ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی 🌹 قابل توجه همشهریان محترم تولیدی و فروشگاه مانتو اداری و مانتو مدارس بِهاف آماده ارائه خدمات به همشهریان محترم می باشد. 🌹 بهترین کیفیت      🌹 ارزانترین قیمت 🌹 اصلاح در محل 🌹بی واسطه از تولیدی خرید کنید. قیمت ها : مقطع ابتدایی: ۴۹۰ هزارتومان مقطع متوسطه اول: ۵۹۰ هزارتومان مقطع متوسطه دوم: ۶۹۰ هزار تومان سایز بزرگتر از ۴۰ :  ۷۹۰ هزارتومان مانتو اداری فلورا: ۱۱۰۰ هزار تومان مانتو اداری سوپر فیونا: ۱۵۰۰ هزار تومان مانتو اداری بزیاق:  ۱۷۰۰ هزار تومان بِهاف،رمز خوش استایلی 📭آدرس :  مرند ، انتهای بلوار کسائی، فلکه ترمینال ☎️آفتابی: 09398686096 ☎️ملکوتی: 09186564067
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰تصاویری از لحظات اولیه انجام عملیات در شرق فلسطین اشغالی خلاصه بگم راننده کامیون اردنی بود و زد سه تا صهیونیست رو کرد ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 ‌‌آغاز برداشت بادام در شهرستان مرند ↩️ مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ویژه مرند از برداشت بیش از ۵۷۸ تن بادام از باغات شهرستان مرند خبر داد. به گزارش یاشیل وطن،  ۷۸۰هکتار از باغات شهرستان، باغ بادام است که از این میزان ۲۳۰هکتار باغات آبی ۵۵۰ هکتار را باغات دیم تشکیل می‌دهد ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰ماه پرچالش تراکتور از راه رسید 🔹شش مسابقه در ۲۴ روز! ◽️تراکتور تقویم فشرده‌ای در پیش دارد و هر پنج روز یک ‌بار بازی خواهد کرد.  نخستین فیفا دی فصل جدید از راه رسیده و تیم‌های لیگ‌برتری پس از چند روز تعطیلی و استراحت، تمرینات خود برای ادامه فصل را از سر گرفته‌اند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰فرمانده نیروی زمینی سپاه: تمامی گروه‌ های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند 🔹سردار پاکپور: با رشادت‌ های نیروی زمینی سپاه و قرارداد امنیتی امضا‌شده با کشور عراق تمامی گروه‌ های تروریستی در اقلیم کردستان عراق خلع سلاح شدند. دلاورردان نیروی زمینی سپاه با تمامی امکانات و تجهیزات و در تمامی مرزهای کشور در حالت آماده‌باش بوده و آمادۀ هر نبردی هستند. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی استخدام نوبهار ☎️ 04142350811
🔰 سرگرم کردن عشقی مردم و رسانه ها اینجا هرکارمند بانک رسالت برابر با ۱.۴ میلیارد تومن وام گرفته‌. الباقی بانک‌ها هم عددهای بسیار بالا گرفتن. در مجموع چندبرابر عشقی وام به همدیگه دادن ولی با انتشار یه نامه تو رسانه سرگرم ۲ میلیارد وام شدیم تا این حجم از تسهیلات به کارکنان بانکی فراموش بشه ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
‌ 🔰مهلت انتخاب رشتهٔ آزمون سراسری تا ۲۰ شهریور تمدید شد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 آیا بنزین گران میشود؟! 🔺معاون اول رئیس‌‌جمهور: کدام عقل سلیمی می‌گوید بنزین را با دلار وارد کنیم و ۱۵۰۰ تومان بفروشیم؟ ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی قدمی مطمئن بسوی موفقیت 💯 انتخاب رشته دقیق و اصولی با تیم مشاوره کنکورلند 🔻حضوری 🔻مجازی ظرفیت محدود / اولویت رزرو شماره تماس 📞 0914 396 6870 @konkurland20
🔰واکنش جنجالی سردار سابق سپاه به پوتین / ۱۷ شهر جدا شده به ایران برگردد «منصور حقیقت پور» در توئیتر نوشت: 🔹در ایران مطالبه گری بازگشت ۱۷ شهر قفقاز باید به یک نهضت عمومی مردمی تبدیل شود. 🔹به نظر می رسد این درخواست در واکنش به اظهارات پوتین برای موافقت ایران با کریدور زنگزور مطرح شده است. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی 🚘 نمایندگی باطری با 3⃣ شعبه فعال در مرند 📌شعبه 1خیابان طالقانی روبروی بانک ملت ☎️ 09126953802 📌شعبه2چایکنار نرسیده به پل یالدور ☎️ 09144913154 📌شعبه 3خیابان جلفا روبروی مدرسه لقمان ☎️ 09142519070 انواع باطری ایرانی و خارجی  ups سبک وسنگین درخدمت مردم عزیز Instagram.com/battey_hallajzade2 🌼🔰🌼
🔰استاندار اردبیل گفت: این استان در منطقه مغان دارای میدان نفتی است و میدان نفتی "اورتا داغ" در مجموعه شرکت نفت کشور به ثبت رسیده است. سیدحامد عاملی روز شنبه در حاشیه بازدید از پروژه های عمرانی بیله‌سوار مغان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تعیین تکلیف بحث نفت در منطقه مغان را از مطالبات دیرباز مردم منطقه دانست و اظهار کرد: طی سه سال گذشته مطالعات اکتشافی این پروژه تکمیل شد و امروز با قاطعیت می‌توان گفت استان اردبیل در منطقه مغان دارای میدان نفتی است. وی ادامه داد: ثبت این منطقه با ظرفیت تولید حدود ۵۰۰ تا ۷۰۰ بشکه در روز مدنظر قرار گرفت و پیگیر هستیم پالایشگاه پنج هزار بشکه‌ای در منطقه مغان احداث شود. استاندار اردبیل تصریح کرد: در ادامه این پروژه عملیات مطالعات و مراحل اکتشافی در سایر مناطق مغان از جمله گرمی ، پارس‌آباد ، بیله‌سوار و اصلاندوز مغان شروع شده و این کار ادامه خواهد یافت.    ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰بیت‌سیاح پاداش مدال طلای پارالمپیک را دریافت می‌کند 🔹مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: با توجه به درخشش صادق بیت سیاح در بازی‌های پاراالمپیک، برای این ورزشکار پاداش مدال طلا را در نظر می‌گیریم. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰بازکردن کریدور زنگزور محال است محمد پاک‌آیین، سفیر سابق ایران در آذربایجان : 🔹لاوروف وزیر خارجه روسیه صحبت دو پهلویی را مطرح کرد مبنی بر اینکه ارمنستان درصدد نقض تعهدنامه‌ای است که توسط نخست وزیر ارمنستان برای رفع انسداد ارتباطات امضاء شده بود و در این اظهارنظر به زنگزور هیچ اشاره‌ای نشده بود. 🔹از صحبت‌های وزیر خارجه روسیه اینگونه برداشت شد که منظور او زنگزور است و به بررسی واکنش ایران به این موضوع پرداختند این در حالی است که صحبت‌های او صریح نبود و فقط به رفع انسداداد ارتباطات اشاره کرد. 🔹نمی‌توان گفت روسیه خواهان بازکردن کریدور زنگزور است زیرا اگر غربی‌ها و ناتو از این مسیر به طرف دریای خزر عبور کنند در وهله اول به ضرر روسیه خواهد بود. 🔹اگر به فرض منظور روسیه از رفع انسداد، بازکردن کریدور زنگزور باشد چه از مسیر صلح و چه جنگ محال است. 🔹وزیر خارجه روسیه بیشتر قصد اعمال فشار به ارمنستان را دارد زیرا ارمنستان رابطه‌اش را با غرب مخصوصا فرانسه افزایش داده و فرانسوی‌ها از مسیر هوایی به ارمنستان سلاح ارسال کرده‌اند و این موارد واکنش وزیر امور خارجه روسیه را در پی داشته. 💯🌼پایگاه خبری یاشیل وطن: 🇯‌🇴‌🇮‌🇳 ↯ 🆔👉 @yashilvatan_ir اینستا↙️ Instagram.com/yashil.vatan.ir ایتا ↙️ https://eitaa.com/yashilvatan_ir
🌐 آگهی 😍 خبر خوش 🎈 آموزش تخصصی مداحی ☘️ با تدریس اساتید برجسته استانی و کشوری 🔶 🔶 🔶 🔹️ (بانوان) 🔹 (بانوان) 🔺(نوجوانان) 🔺 👈 آموزشهای جامع شامل : اصول و فنون مداحی / صداسازی / آشنایی با سبک ها/ شعرشناسی / احکام ، اخلاق ، عقاید ، بصیرت مداحی / مقتل شناسی 🔵 پسران ، دختران 🔴 آقایان ، بانوان 📍با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مداحان شهرستان مرند وبا مشارکت دارالقرآن المهدی(عج) 📌 مکان برگزاری کلاس ها : ، خیابان پروین اعتصامی، جنب مسجد ملامهر علی، مدرسه بزرگمهر سابق، دارالقرآن المهدی(عج) ☎️ برای فقط نام و نام خانوادگی خود را به شماره موبایل زیر ارسال بفرمایید : ۰۹۱۴۸۹۱۴۱۱۲(پیمان بابازاده)                                          💠زمان ثبت نام و تعداد افراد کلاس محدود می باشد 🔅به جمع ما بپیوندید👇       Eitaa.com/Moalla_marand 🚩موسسه فرهنگی مذهبی مُعَلّیٰ
🔰کاروان ایران با ۸ طلا، ۱۰ نقره و ۷ برنز در رده چهاردهم رقابت‌های پارالمپیک پاریس قرار گرفت ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰نام و پرچم اسرائیل از المپیاد جهانی کامپیوتر حذف شد. ╲\╭┓ 🌺🍃 ┗╯\╲ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰رودخانه صوفی چای: ↩از زیباترین اماکن دیدنی رودخانه زیبای صوفی است. صوفی چای همچون ماری خوش خط و خال از میان شهر دیدنی مراغه می‌گذرد و از بهترین مکان های تفریحی مراغه محسوب می‌شود.  گرچه مراغه شهری کمتر شناخته شده است اما در طی تاریخ این شهر آبستن حوادثی بزرگ و روزگاری پایتختی قدرتمند بوده است. مراغه در کنار این قدمت و اصالت شهری با آب و هوایی دلچسب و طبیعتی ناب است. بهاری خنک، تابستانی دلچسب و معتدل و پاییزی زیبا و هزاررنگ در کنار زمستان های سخت این شهر را به مقصدی تمام عیار تبدیل کرده است. 🇮🇷 @yashilvatan_ir 🍂🌨یاشیل وطن