eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰هنگامی که باتری تلفن همراه شما به پایین ترین سطح رسیده ،با تلفن خود صحبت نکنید چون امواج آن ۱۰۰۰برابر در این حالت قوی تر است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰حمله مقاومت فلسطین به شهرک صهیونیستی 🔹گردان‌های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، نیروهای وابسته به این گروه نظامی در جنین به شهرک صهیونیستی «میراو» در نزدیکی شهرک «جلبون» واقع در شرق جنین حمله کردند و این شهرک را به رگبار بستند. 🔹به دنبال یورش نظامیان صهیونیست به شهرک «قباطیه» واقع در جنوب جنین، نیروهای مقاومت فلسطین با نظامیان رژیم اشغالگر درگیر شدند و به سمت آنها تیراندازی کردند. 🔹نیروهای مقاومت فلسطینی در اردوگاه «نور شمس» واقع در شهر طولکرم نیز با نظامیان صهیونیست درگیر شدند و با یورش آنها به این اردوگاه مقابله کردند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 مرند | همچنان شلوغی نانوایی ها علی رغم اینکه دولت اعلام کرده در قبال کاهش سهمیه برخی نانوایی ها، سهمیه برخی دیگر زیاد شده اما همچنان مردم برای تهیه نان زمان زیادی را معطل میشوند ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰هتل اروپا تبریز (کارون فعلی) واقع در مابین چهارراه شهناز و باغ‌قاباغی (میدان فجر) سال ۱۳۱۲ http://eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf یاشیل وطن فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان‌شرقی
🔰 پیام شهروند چند نفر متکدی بصورت تیمی وجه شهر را خراب کردند.... ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 خبر خوش برای مرند در آستانه سفر محترم به استان آذربایجان شرقی با دستور شخص ایشان مبلغ ۴۵۰ میلیارد تومان برای احداث بیمارستان جدید در مرند اختصاص یافت. گفتنی است بیمارستان ۳۰۴ تختی بسیار مجهز مرند در حوالی شهرک ولیعصر و داغ امام زاده سی احداث میشود. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی واردت انواع کم مصرف با برندهای معتبر جهانی  به قیمت باور نکردنی بانه در «بازرگانی ندائی» آغاز شد ■■■با اقساط بلند مدت و شرایط ویژه فروش خرده به قیمت عمده ■■■با گارانتی ۵ساله معتبر شرکتی ↩️واردت  انواع پکیج ،رادیاتور، تصفیه آب خانگی، انواع لوازم خانگی 📌آدرس دفتر فروش؛مرند خ فهمیده ۲۹متری برق نرسیده به ثبت احوال ■■■لینک  ما در تلگرام https://t.me/behinedyi ■■■پیج ما در اینستاگرام https://www.instagram.com/bazarganinedaei ☎️تلفن‌های تماس: 09143911469 09199301670 04142276146
🔰تاکید لاوروف بر عزم مسکو برای تقویت روابط اقتصادی با ایران 🔹وزیر امور خارجه ایران در دیدار با لاوروف، استمرار مشورت‌ها با همتای روس خود را در پیشبرد روابط دوجانبه و رفع موانع و مشکلات پیش روی همکاری‌ها دارای اهمیت دانست. 🔹وزیر امور خارجه روسیه نیز امضای توافقنامه اجرای قطعه خط ریلی رشت - آستارا و مشارکت شرکت‌ها و فعالان تجاری و اقتصادی روسیه در نمایشگاه تهران و سفر اخیر رئیس کل بانک مرکزی روسیه به تهران را نشانه عزم جدی مسکو برای تقویت روابط اقتصادی و تجاری دو کشور دانست. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)
🔰 یاشیل وطن گسترده ترین رسانه منطقه در فضای مجازی / اخبار مرند، تبریز ، ارس و .... تلگرام: بیش از ۶۰ هزار مخاطب T.me/yashilvatan_ir ایتا : بیش از ۸ هزار مخاطب eitaa.com/yashilvatan_ir روبیکا: حدود ۵ هزار مخاطب https://rubika.ir/yashil_vatan_ir اینستا: بیش از ۱۵ هزار مخاطب Instagram.com/yashil.vatan.ir Instagram.com/yashilvatan.tabriz سروش: بیش از ۶ هزار مخاطب http://sapp.ir/yashilvatan_ir و سایت پر بازدید www.yashilvatan.ir 🌸🔰🌸🔰
🔰 دولت رئیسی برق و گاز عراق را قطع کرد؟ 🔹وزارت برق عراق با اعلام کاهش ۲۰ میلیون مترمکعبی صادرات گاز ایران به عراق گفت که دولت بغداد به صورت دیپلماتیک برای پایان دادن به مشکل تاخیر پرداخت‌ها به ایران در نتیجه تحریم‌های آمریکا اقدام کرده است. 🔹احمد موسی، سخنگوی وزارت برق عراق، چهارشنبه شب درباره کاهش ساعات تامین برق شهروندان عراقی گفت: دلیل آن، قطعی گازرسانی ایران به کل منطقه جنوب عراق به میزان ۱۰ میلیون مترمکعب است که فعالیت نیروگاه‌های گازی الرمیله و نیروگاه گازی نجف و نیروگاه خور الزبیر در بصره را تحت تاثیر قرار داده است. 🔹وی با بیان اینکه توقف ۱۰ میلیون متر مکعبی صادرات گاز ایران به منطقه مرکزی عراق نیز غافلگیر کننده بوده است، گفت: در نتیجه کاهش واردات گاز ایران تولید برق به اندازه پنج هزار مگاوات کاهش داشته است. 🔹پیش از این دولت رئیسی از دریافت پول گاز و برق صادراتی به عراق سخن گفته بود. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)
🔰اولین دیدار مستقیم مقامات آمریکایی و ایرانی 🔸دیپلمات‌ها و تحلیلگران می‌گویند که رابرت مالی، نماینده آمریکا در ایران، چندین بار با امیر سعید ایروانی، سفیر ایران در سازمان ملل که پیش از اعزام به نیویورک در ماه سپتامبر، یکی از مقامات ارشد شورای عالی امنیت ملی بود، دیدار کرده است. 🔸یک منبع آشنا و آگاه از کاخ گفته است که گفتگوی مقامات ایرانی و آمریکایی در درجه اول بر امکان تبادل زندانیان با ایران متمرکز بود. ↩️دولت رئیسی در عین تقویت بسیار خوب ارتباطات با کشورهای مسلمان و کشورهای مختلف جهان، با اقتدار باب مذاکره با آمریکا را نیز باز گذاشته است تا درصورتیکه آمریکاییها به مطالبات ایران جامه عمل بپوشانند ایران آماده گفتگوست ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰ایران،‌ عربستان و امارات ائتلاف دریایی تشکیل می‌دهند فرمانده نیروی دریایی ارتش: 🔸تقریباً همه کشور‌های حوزه شمال اقیانوس هند به این باور رسیده‌اند که باید در کنار جمهوری اسلامی ایران قرار گیرند و به‌صورت مشترک با هم‌افزایی قابل توجه امنیت را برقرار کنند. 🔸ائتلاف دریایی ایران، روسیه و چین در حال توسعه است؛ علاوه بر این، ائتلاف‌های منطقه‌ای در حال شکل‌گیری است. ما پیش از این با عمان اقدام اشتراکی را داشتیم و اکنون عربستان این هدف‌گذاری را انجام داده و به آن ورود کرده است؛ امارات، قطر، بحرین، عراق، پاکستان و هند هم جزو این کشور‌ها هستند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی استخدام در شرکت ایسترم انواع قسمتها با حقوق و مزایای قانون کار سرویس رفت و برگشت صبحانه و نهار ☎️ 04142444255 09146860842 📌 جاده صوفیان به شبستر
🔰دعوت از گروه پارلمانی مصر و اردن برای سفر به ایران رئیس کمیته روابط خارجی کمیسیون امنیت ملی: 🔹در هفته گذشته دیداری با سفرای مصر و اردن داشتم و از گروه پارلمانی این دو کشور دعوت کردم تا به تهران سفر کنند که امیدواریم هرچه زودتر این سفرها به انجام برسد. 🔹علی‌رغم اینکه تعریف روابط ما با کشور مصر در سطح حافظ منافع است، هم‌اکنون دو طرف نمایندگان دیپلماتیک در سطح سفیر معرفی کرده‌اند و روابط خارجی ما با مصر به شکل مستقیم است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 سفر رئیس بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن کشور به مناطق زلزله زده خوی و‌ بررسی روند بازسازی و مشکلات این مناطق ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰یک روستایی در حال بوسیدن پای محمدرضا پهلوی در زمان واگذاری زمین به کشاورزان در جریان اصلاحات ارضی، ۱۳۴۱ بوسیده شدن پایشان افتخارشان بود.... لایک کن اگه مخالف این حرکتها هستی ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰انتقاد بیگی از طرح فروش هوشمند نان؛ ↩️ مشکل اخیر نان در سطح کشور متوجه وزارت اقتصاد است احمدعلیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس در بازدید از یکی از نانوایی‌های سطح شهر تبریز: ▫️با این همه هزینه برای نرم افزار و دستگاه پوز، می بینیم برخی نانوایی ها تعدادی کارت بانکی تهیه کردند و در قبال کشیدن به این دستگاه آرد سهمیه‌ای را به قیمت آزاد می‌فروشند. ▫️طرح موفقی که ۱۰ سال پیش اجرا شد تا قیمت‌ها واقعی شود و یارانه ارزاق مستقیم به مردم پرداخت شود به خاطر این بود تا مشکلات امروز را نداشته باشیم. ▫️مقصر این چالش صف‌های نان، مجلس است که وزیر اقتصاد و جهاد را بازخواست نمی‌کند. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 شرح یک مطلب قابل توجه مخاطبین عزیز که مدتی است فردی به نام فردی معلوم الحال که بصورت غیرمجاز و از نام رسانه دیوار سو استفاده کرده کانالی در مرند ایجاد کرده بود که البته بعدا با راهنمایی ما اسمش را تبدیل به کانال خرید و فروش کرد (که البته مورد اعتماد صنوف معتبر نبوده و صرفا با التماس به صنوف مرند و تماس با انها عاجزانه درخواست اگهی میکند) و ماهها به رسانه یاشیل وطن عاجزانه میکرد که کانالش را تبلیغ کنیم اما ما با توجه به اینکه هرگز لینک های مورد دار را تبلیغ نمیکنیم از این امر پوزش خواستیم.... از همان زمان این فرد معلوم الحال علیه این رسانه نشر اکاذیب و تشویش اذهان میکند و به دروغ متوسل شده و در ذهن عجیب خود خیال تخریب دارد که ان شالله به راه راست هدایت گردد چرا که دنیا ارزش بدگویی و حسادت را ندارد و انسانهایی موفق هستند که سرشان به کار خودشان باشد . کسی که می داند اهل منزلش نیز عضو این رسانه هستند قطعا نیک میداند این رسانه فراگیر در خدمت همه شهروندان است و به لطف خدا اغلب مردم میشناسند و عضویت دارند یاشیل وطن رسانه ای است که همیشه اخلاق مدارانه و با احترام به سایر رسانه ها حرکت میکند و برای همه فعالین مجازی ارزوی موفقیت میکند البته طبیعی است علف هرز برای دیده شدن باید تلاش کند تا به تنه درختان استوار بپیچد اما نهایتا علف هرز است.
🔰نصیحت منسوب به آغا محمدخان قاجار خطاب به ولیعهدش فتحعلی شاه : رعیت چون آسوده گردد در فکر عزل رئیس و ضابط افتد و علی هذا القیاس . چون عموم اهالی ملک را فراغت روی دهد به عمال و حکام تمکین نکنند و در فکرهای دور و دراز درافتند، این گروه فرومایه را باید به خود مشغول کردن که از کار رعیتی و گرفتاری فارغ نگردند؛ و الا کار زراعت و فلاحت نقصان یابد و توفیر در غله و حاصل ضعیف شود و قحط پدیدار آید و لشکری از کار بیفتد و فسادهای عظیم روی دهد و ملک از میان برود... ارباب زراعت و فلاحت باید چنان باشد که هر ده خانه را یک دیگ نباشد تا به جهت طبخ آشی یک روز به عطلت و انتظار بسر برند و الا رعیتی نکنند و نقصان در ملک روی کند .... ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰  قیمت طلا، سکه و ارز  تا ساعت ۱۳ روز شنبه، ۱۳ خرداد‌ماه ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐  آگهی کاشت مو ؛ حسین زاده 📌ادرس  تبریز ، اول هفده شهریور، ازسمت باغ میشه صدها نفر از مرند تا حالا مراجعه و رضایت دارند برین پیجش و نمونه هارو ببینین Instagram.com/hoseinzadeh7506 ☎️ 09146604364
🔰 انگلیس: امکان الحاق اوکراین به ناتو در آینده نزدیک وجود ندارد 💢 والاس وزیر دفاع انگلیس با بیان اینکه امکان الحاق اوکراین به ناتو در آینده نزدیک وجود ندارد، گفت: اما تعدادی از کشورها آماده بستن پیمان‌های دفاعی متقابل دو جانبه یا چند جانبه با اوکراین و متعهد به اجرای برنامه‌های بلندمدت برای ارتقای توان نظامی این کشور هستند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 تاکنون ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب از تونل کانی سیب به دریاچه رهاسازی شده معاون اجرایی طرح انتقال آب سد کانی‌سیب به دریاچه ارومیه: 🔸با بهره‌برداری فاز اول طرح انتقال آب از سد کانی‌سیب به دریاچه ارومیه تا امروز ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب به سمت دریاچه ارومیه رهاسازی شده است. 🔸اگر آب کافی در استان بود این میزان آب نیز به سمت دریاچه رهاسازی می‌شد اما با توجه به منابع آبی تاکنون ۱۳۰ میلیون مترمکعب آب رهاسازی شده است. 🔸بخشی از تونل روباز است و بی‌شک در مسیر برخی کشاورزان ممکن است اقدام به برداشت کنند اما گشت‌های نظارتی از سوی محیط زیست و امور آب بر این موضوع نظارت دارند و تاکنون نیز برخی پمپ‌های غیرمجاز در مسیر جمع‌آوری شده‌اند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰کنایه سنگین امام جمعه تبریز به دولت جمهوری آذربایجان 🔹️رابطه با رژیم صهیونیستی سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده‌ است 🔹️ حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به سفر رییس رژیم صهیونیستی به باکو گفت: همه شرایط نشان می‌دهد که هژمونی غرب در مسیر سراشیبی و افول قرار دارد و رابطه با جریان غرب و رژیم صهیونیستی به عنوان مولود نامشروع‌ غرب، سرمایه‌گذاری روی اسب بازنده است. 🔹️ وی افزود: البته ما معتقدیم که مردم مسلمان، دوست و برادر جمهوری آذربایجان، دست رژیم صهیونیستی را از منطقه قطع خواهند کرد» . ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)