eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خوشبختی تو خونه خودته تو باغ همسایه دنبالش نگرد روزتان پر از شادی و سعادتمندی ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰بازگشت دلار به کانال ۴۸ هزار تومان ▪️دبیرکانون صرافان: بازار ارز دست به عصا شد 🔹همزمان با ریزش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز از ساعتی قبل قیمت دلار در بازار ارز با عقب نشینی همراه شده و به کانال ۴۸ هزار تومان بازگشته است. 🔹فعالان بازار ارز: با شروع کاهش قیمت‌ها از روزهای گذشته تعداد زیادی از مردم راهی خیابان فردوسی شده‌اند تا دلارهای خودشان را بفروشند.نگاه مردم و بازار به قیمت‌ها، کاهشی است؛ همه انتظار دارند که در روزهای بعد هم قیمت دلار و سکه کاهشی باشد چراکه خبرهای سیاسی این ایام مثبت بوده‌اند. 🔹دبیرکانون صرافان: وضعیت بازار ارز در روزهای گذشته آرام بوده است؛ خریداران و واردکنندگان در این ایام دست نگه‌داشته اند و خریدهای خود را به روزهای آتی موکول کرده اند چراکه احتمال می دهند قیمت‌ها بازهم کاهش یابد.در روزهای اخیر بازار ارز و خریداران دست به عصا شده‌اند و با احتیاط بالاتری نسبت به قبل عمل می کنند. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 لطفا در مصرف آب صرفه جویی کنید 🆔 @yashilvatan_ir 🌺🍃 یاشیل وطن
🔰 قطع آب شرب مناطقی از مرند پیرو پیامهای ارسال شهروندان از مرند به رسانه یاشیل وطن، در چندین نقطه شهر آب شرب برای ساعتها قطع میشود. اخیرا فرماندار مرند از راه انداز یک چاه جدید آب شرب در مرند خبر داد ولی بازهم آب قطع میشود گفتنی است مقرر بود ۵ حلقه چاه جدید احداث گردد اما عملی نشده و معلوم نیست امسال مرندی‌ها تابستان را چگونه خواهند گذراند دو پیشنهاد : پیشنهاد اول به اداره آب و فاضلاب: لطفا برنامه زمانبدی را از قبل به مردم اطلاع دهید و حتما دقت شود عدالت برای مناطق مختلف شهر رعایت گردد پیشنهاد دوم برای شهروندان: لطفا ضمن صرفه جویی در مصرف آب ، حتما ظرفی برای ذخیره آب حداقل برای امور پخت و پز و بهداشت فردی داشته باشید. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن» فراگیرترین رسانه محلی آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، ارس و ...)
🌐 آگهی پوشاک اولدوز 👗👚👖 فروش ویژه شما هم برای عالی بودن کم هزینه کنید عرضه کننده انواع لباس راحتی، زنانه، بچگانه، لباس زیر ما را در تلگرام، روبیکا و اینستا دنبال کنید↙️ T.me/oldoz1396 Instagram.com/oldoz_1396 https://rubika.ir/oldoz1396 🌸🌸🌸🌸
‍ 🔰 حجاب با زور و جریمه حل نمی‌شود!/ نحوه برخورد با مردم بر سر موضوع حجاب غلط است احمد علیرضا بیگی، نماینده مردم تبریز در مجلس : ▫️اشتباهی که در حوادث اخیر کشور نیز با آن مواجه بودیم این بود که کارهایی که وزارت کشور در رویارویی با حادثه فوت خانم مهسا امینی انجام داد موجب شد حجاب به موضوع سیاسی در کشور و ابزاری برای مخالفت با جمهوری اسلامی تبدیل نمود. ▫️مشابه همین موضوع در سیستان و بلوچستان شاهد بودیم، خطایی از یک افسر ناجا سرزده که باید رسیدگی می‌شد که این رسیدگی به مرکز استان کشیده شد و به تبع آن مردمانی نیز کشته شدند. ▫️اتفاقی که در رابطه با موضوع حجاب رخ داد شاید صهیونیست‌ها سال‌ها برنامه‌ریزی می‌کردند تا حجاب برچیده شود اما نمی‌توانستند. اما اکنون برخی از دوستان در زمین صهیونیست‌ها بازی می‌کنند! ▫️مگر در اوایل انقلاب و در سال‌های ۱۳۵۷ حجاب را به زور به جامعه تحمیل می‌کردیم؟ حتی در رفراندوم نیز شاهد بودیم که بی‌حجاب‌ها هم رای دهند. ▫️در گذشته حجاب به عنوان یک امتیاز محسوب می‌شده است. اما الآن چه اتفاقاتی افتاده است که حجاب در جامعه کم‌رنگ‌تر شده است؟ طبیعتاً ریشه مسئله به نحوه برخورد غلط در رابطه با موضوع حجاب با مردم برمی‌گردد. ▫️مردم عملکرد گشت ارشاد را می‌بینند، متاسفانه خیلی از افراد از موضوع گشت ارشاد سود می‌برند و نیز تبدیل به ابزاری برای سواستفاده بیگانگان علیه نظام شده است. گشت ارشاد موضوعی بود تا برخی از افراد فراجا، اعمال درون سازمان فراجا را لاپوشی کنند. همچنین اصلاح طلب‌ها از این موضوع سوء استفاده کردند و اقدام به موج‌سواری نمودند. ▫️باید الگوی دوره انقلاب را داشته باشیم. نوع برخوردها قطعا نباید با زور و جریمه باشد، باید در برخوردهایمان تجدید نظر کنیم. با زور و جریمه قطعا موضوع حل نخواهد شد، چرا که روشی غلط است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰صحنه ای رعب آور از خروج مار خطرناک از پنکه سقفی خانه! ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰نان برشته نخورید 🔺قسمت های قهوه‌ای و تیره "نان برشته" سمی بنام آکریلامید دارد که خوردن آن در درازمدت باعث سرطان و اختلالات باروری می شود ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
چه زیبا گفت نیما یوشیج : هرگز منتظر "فرداى خيالى" نباش. سهمت را از "شادى زندگى" همين امروز بگير. فراموش نکن "مقصد" هميشه جايى در "انتهاى مسير" نيست! "مقصد" لذت بردن از قدمهايی است که بین مبدا تا مقصد بر می‌داریم! چایت را بنوش! نگران فردا مباش، از گندم زار من و تو مشتی کاه میماند برای بادها... عصرتون بخیر🌺 ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی   🟣توجه 👇👇👇👇توجه👇👇👇👇🟣 💥فروش ویژه نقد واقساط کولر گازی 💥 ✅با۵سال گارانتی شرکتی معتبر کمپرسورو۱۸ماه گارانتی معتبر قطعات ✅تمام کولرهادارای، لوله مسی وکابل ونصب رایگان، فوق کم مصرف انرژیA ✅ کولرهای گازی موجود در این فروشگاه همه با تاییدیه کارشناسی اصلی میباشد💯 Instagram.com/bazargane1sabzi   اینستاگرام 📌آدرس مرند خیابان چهل متری مابین فلکه پنج مهراب و فردوسی روبروی آپارتمان های سهند نمایندگی سبزی  09147624549_09911406009 04142221572☎️‌
🔰کسی را مسخره نکن که عاقبت دامان خودت را می‌گیرد 📖انبیاء آیه ۴۱ ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
38.39M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌐 آگهی 📍 پخش زنده اجرای زیبای نخبگان مرندی از شبکه تلویزیونی ۱ . محمدمهدی عباسی اول ، رتبه ۲۳۸ کنکور تجربی ۹۹ ، دانشجوی پزشکی تهران ، حافظ کل قرآن و رتبه اول مسابقات حفظ کشور ۲ . محمودرضا هلالی دانشجوی حقوق ، قاری کشوری و دارنده رتبه های نخست استانی و کشوری تلاوت قرآن ۳ . حسین افراز دانشجوی حقوق دانشگاه علوم قضائی تهران ، قاری ممتاز ( هر سه عزیز از سال ۹۴ قرآن آموز مرکز قرآنی ، آرزوی موفقیت و عاقبت بخیری داریم ) 🔹️🔸️🔹️🔸️🔹️ 🌐 آموزشگاه قرآن 📣 بزرگترین مجموعه قرآنی شهر 📍با فضایی زیبا در مرکز شهر مرند 🔺️ و روخوانی قرآن برای ۴ تا ۶ ساله 👈 آموزش روخوانی ، حفظ تخصصی و تلاوت قرآن برای مقاطع ، و 😍 به لطف خدا با هر سنّی روخوانی را به آسانی و اصولی فرا می گیرید. با مجوز سازمان تبلیغات 🔵 پسران ، دختران 🔴 آقایان ، خانمها 📌 با اعطای مدرک رسمی 📚 کسب بیش از ۲۰۰ رتبه در مسابقات و 📌 : مرند ، مرکز شهر ، ابتدای بازار سرپوشیده کفش فروشان ، جنب درب پشتی بازار رضا، طبقه فوقانی پاساژ پردیس (پاساژ غیبی) ، مرکز قرآنی 👈 برای کلمه "سلام" را به شماره موبایل زیر ارسال بفرمایید : ۰۹۱۴۱۹۰۸۷۷۲ Eitaa.com/MarandQuran ایتا Instagram.com/Marand_Quran اینستاگرام T.me/MarandQuran تلگرام 🎈
🔰دمنوش‌های مفید و مضر برای دیابت ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰هشدار پلیس فتا در خصوص اجاره دادن کارت های بانکی مسئولیت تمامی تراکنش های حساب ها و کارت های بانکی هرشخص، برعهده مالک حساب است و اجاره دادن کارت های بانکی نیز معاونت در انجام جرم است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰کاهش کمیسیون بنگاه‌ها متناسب با حجم قراردادهای مسکن 🔹بر اساس طرح ساماندهی اجاره بهای املاک مسکونی که در مجلس بررسی می‌شود، حق‌الزحمه مشاوران املاک متناسب با حجم قراردادها در هر منطقه جغرافیایی به صورت پلاکانی کاهش می‌یابد و سقف تعرفه در هر معامله با همکاری وزارتخانه‌های شهرسازی و صمت به تصویب می‌رسد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰قهرمانی ایران در مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا پس از ۴ سال 🔹تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در رقابت‌های قهرمانی آسیا که روزهای ۲۰ و ۲۱ خردادماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد با کسب ۴ مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز، پس از چهار سال بعنوان قهرمانی دست یافت. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 تگرگ اخیر به باغداران مرند ۱۷۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی 💎چه کسی دوست داره ریاضی رو با انیمیشن یاد بگیره؟ 📌کانون دانش آموختگان زهرای اطهر برگزار می‌کند: 🎯 آموزش ریاضیات متوسطه اول (هفتم-هشتم-نهم) به شیوه جذاب و انیمیشن 🎯آموزش از صفره صفر تا صد(حتی اگه ریاضی پایه خوبی نداشته باشی) 🎯 ارائه نقشه راه جهت مرور سریع مطالب 🎯 حل سوالات متنوع از هر مبحث 🎉 جلسه اول رایگان ⏰ شروع کلاس ها از اوایل تیر ماه ✏️علاقه‌مندان میتواند جهت شرکت در کلاس‌ها و ارتباط با ما با راه های ارتباطی زیر در تماس باشند: 📞 ۰۹۹۱۳۱۲۳۹۷۲ آیدی تلگرام👇 (تلگرام)📥 T.me/behzad5077
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 تصادف پیکان و پژو پارس نرسیده به پلیس راه مرند ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰افسران اطلاعاتی ایران، هنگام اعدام صدام عمدا فارسی صحبت می‌کردند! رئیس تیم وکلای دفاع از صدام: 🔹هنگام بالا رفتن صدام از پله‌ها برای اعدام، افسران اطلاعاتی ایرانی فارسی صحبت می‌کردند تا اثبات کنند ما ایرانی‌ها تو را محاکمه می‌کردیم نه آمریکایی‌ها و این مجازات جنگ هشت ساله است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🍀دانه های هِل خواص پرشماری دارند که از آن جمله میتوان به 🔰رفع بوی بد دهان 🔰ضد التهاب بودن 🔰رفع دل دردهای گوارشی 🔰و تنظیم کننده فشار خون اشاره کرد. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰دلار ۴۷ هزار تومانی هم مشتری ندارد! 🔸امروز انواع ارز روند نزولی قیمت خود را مانند روزهای گذشته ادامه داد اما با وجود پایین‌ آمدن قیمت، مشتری در بازار ارز نیست. 🔸قیمت هر دلار آمریکا در بازار آزاد با حدود هزار تومان کاهش مواجه شده و به کانال ۴۷ هزار تومانی رسیده است. 🔸نرخ این ارز بین دلالان کنار خیابان و میدان فردوسی، سبزه میدان و کانال‌های تلگرامی از ۴۷ هزار و ۳۰۰ تومان تا ۴۷ هزار ۸۰۰ تومان متفاوت است. 🔸قیمت هر یورو در این بازار به ۵۲ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافته و هر درهم نیز تا ۱۳ هزار و ۲۰۰ تومان پایین آمده است. ╲\╭┓ ╭‌🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰آل اسحاق: ایران بین ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار منابع در عراق دارد/ منتظر تغییر نرخ ارز باشید ↩️یحیی آل اسحاق، رییس اتاق بازرگانی ایران و عراق: ▫️ایران بین ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار منابع در عراق دارد که در مرحله اول ۲.۷ میلیارد دلار از این رقم آزاد شده است. ▫️تنها عراق در حال آزاد کردن پول‌های ما نیست. سایر کشورها نیز دست به این اقدام زده‌اند و این نشان از نتیجه دادن دیپلماسی ایران دارد. ▫️نکته اینجاست که باقیمانده پول‌های ما در عراق نیز در شرف آزادسازی است و مقامات بانک مرکزی می‌توانند جزییات دقیق‌تری از توافق خود با مقامات عراقی را منتشر کنند اما هر چه هست قرار شده این پول‌های ما به تدریج در اختیارمان قرار گیرد. ▫️بازیگران بازار ارز بر تعیین قیمت موثر هستند و تنها یک عامل نیست که بتواند زمینه را برای پیش‌بینی مهیا کند اما همین حالا نیز رصد بازار نشان می‌دهد قیمت‌ها در حال کاهش است و این روند احتمالا ادامه‌دار است. ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 کمی هم خوبی ببینیم سفر اقای رییسی به آذربایجان شرقی تمام شد، انواع اخبار و یادداشتها منتشر شد اما در این میان اخلاق نیک این مرد خدا را فراموش نکنیم، رفتاری که در سالهای اخیر از کمتر کسی دیده ایم آقای رییسی در هنگام افتتاح راه آهن میانه بستان آباد بیان داشت که این پروژه فقط مال این دولت نیست و دولت های قبلی هم زحمت کشیدند❤️ ╲\╭┓ ╭⁦🌺🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»