eitaa logo
یاشیل وطن _ تبریز ، مرند ، ارس و ....
12.2هزار دنبال‌کننده
67.1هزار عکس
10.3هزار ویدیو
65 فایل
پایگاه خبری یاشیل وطن 👈اخبار مهم آذربایجان شرقی (تبریز، مرند، جلفا، شبستر و .....)، کشور و جهان 👈 مطالب اجتماعی و آموزشی و دینی 🖊ادمین فعلا در تلگرام T.me/yashil_admin 🍃لینک عمومی eitaa.com/joinchat/3389718528C2b27eabdaf سایت www.yashilvatan.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
🔰طالبان: از آذربایجان در جنگ با ارمنستان حمایت می‌کنیم ▫️ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان، در مصاحبه با خبرگزاری ترند آذربایجان گفته که گروه طالبان از جمهوری آذربایجان در جنگ در برابر ارمنستان حمایت می‌کند. ▫️سخنگوی طالبان برای گشایش سفارت آذربایجان در کابل و سفارت طالبان در باکو اعلام آمادگی کرده است ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰رئیسی: خط قرمزها در مبارزه با فساد را بهم زدیم رئیس‌جمهور در بازدید از مرکز مبارزه با فساد: 🔹در گذشته، در مبارزه با فساد خط قرمزهایی وجود داشت. 🔹بعضی مسئولین می‌گفتند فلان شخص خط قرمز ماست و نباید به آن نزدیک شوید. 🔹ما این خط قرمزها را بهم زدیم و گفتیم خط قرمز ما منافع ملی است. 🔹با مفسد ولو در اندرونی افراد دارای مسئولیت و نفوذ باید برخورد شود و برخورد شد. 🔹اعلام مصادیق فساد در جامعه بدون برخورد یا بیان نتایج پیگیری، از اشکالات اساسی مبارزه با فساد است و موجب بی‌اعتمادی مردم می‌شود. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌐  آگهی کاشت مو ؛ حسین زاده 📌ادرس  تبریز ، اول هفده شهریور، ازسمت باغشمال ویژه برای مرندی‌ها برین پیجش و نمونه هارو ببینین Instagram.com/hoseinzadeh7506 ☎️ 09146604364 .
🔰دستگیری ۳ نفر سارق زورگیر در تبریز فرمانده انتظامی شهرستان تبریز: ▫️ در پی دريافت خبری مبنی بر وقوع سرقت با شیوه زورگیری در یکی از مناطق تبریز ، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۹ قرار گرفت. ▫️ ماموران کلانتری ۱۹ با حضور به موقع در محل مشاهده می‌کنند ۳ نفر با یک خودرو سرقتی در حال سرقت هستند که با مشاهده  ماموران از محل متواری می شوند. ▫️ متهمان که به ایست و تذکرات پلیس توجه نکرده و در اتوبان آذرشهر در خلاف جهت اتوبان رانندگی می‌کردند پس از چند بار هشدار خودرو توقیف که در این حین با سلاح سرد به سمت ماموران حمله ور شدند که ماموران نیز با شلیک هوایی سارقین را دستگیر و در حین دستگیری یکی از سارقین مصدوم که از طریق اورژانس به بیمارستان منتقل و تحت مداوا قرار گرفت. ▫️ متهمان دستگیر شده در حال حاضر جهت تکمیل تحقیقات پلیسی در اختیار هستند که خبرهای تکمیلی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد‌. ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰رسیدهای جعلی رو اینطور بشناس ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰اردوغان: لازم باشد با اتحادیه اروپا قطع رابطه می‌کنیم 🔹رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه در پاسخ به سؤالی دربارهٔ گزارش پارلمان اروپا راجع‌به ترکیه گفت: «در صورت لزوم، آنکارا می‌تواند راه خود را از اتحادیه اروپا جدا کند.» 🔹پارلمان اروپا در گزارش سالانه‌ٔ خود اعلام کرده بود که آنکارا و بروکسل باید راه‌های دیگری غیر از پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا برای گسترش همکاری خود پیدا کنند زیرا در حال حاضر امکان پیوستن ترکیه به این اتحادیه وجود ندارد. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰کشتی آزاد قهرمانی جهان/اولین نفر از تیم ملی قاطعانه وارد فینال شد 🔹امیر محمد یزدانی در وزن 70 کیلوگرم موفق شد حریف بلغارستانی خود را با نتیجه  12بر 2 شکست دهد و وارد فینال شود. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 بازداشت ۲ فرد مرتبط با گروهک تروریستی در اردبیل دادستان ‌اردبیل: 🔹با اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام اداره کل اطلاعات استان اردبیل و اقدامات دادستانی و دستورات قضایی صادره، دو نفر به اتهام اقدام علیه امنیت ملی شناسایی و بازداشت شدند. 🔹گروه‌های معاند از سر استیصال و درماندگی، سوءاستفاده از هیجانات دوره جوانی را با وعده و وعید و باشیطنت دردستور کار خود قرار داده‌اند. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 نفرات راه یافته به نیمه نهایی مشخص شدند 🔸در پایان مسابقات مقدماتی ۴ وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان، ٣ کشتی گیر ایرانی موفق به صعود به نیمه نهایی شدند. و یک کشتی‌گیر حذف شد. 🔸برنامه مرحله نیمه نهایی ۴ وزن اول به شرح زیر است 📌61 کیلوگرم: عباس گادژی ماگمدوف (روسیه) - شرتا پرتنادزه (گرجستان) تایربک ژوماشبکوف ( قرقیزستان) - ویتالی آروجائو (آمریکا) 📌۷۰ کیلوگرم: امیرمحمد یزدانی (ایران) - رمضان رمضانوف (بلغارستان) آرمن آندرسیان (ارمنستان) - زین‌ رترفور (آمریکا) 📌۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی (ایران) - ژبریل شاپیف ( ازبکستان) دیوید تیلور (آمریکا) - عظمت دولت‌بیکوف ( قزاقستان) 📌۱۲۵ کیلوگرم: امیرحسین زارع (ایران) - طاها آکگول (ترکیه) گئو پتریاشویلی (گرجستان) - میسون پاریس (آمریکا) 🔸گفتنی است؛ رقابت های نیمه نهایی ۴ وزن اول از ساعت ١٨ عصر امروز به وقت تهران آغاز خواهد شد. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰فوری|خنثی‌سازی حمله مسلحانه به تجمع غیرقانونی در سقز خبرنگار تسنیم کسب اطلاع کرد: 🔹عناصر یک تیم وابسته به گروهکهای تروریستی که از اقلیم کردستان عراق وارد کشور شده و قصد داشتند به تجمع غیرقانونی امروز در سقز تیراندازی کنند بازداشت شدند. 🔹از این تیم چهارنفره سه قبضه اسلحه کلاش، کلت، سلاح شکاری ساچمه زنی، دو دست لباس نیروهای نظامی و تعدادی اسلحه سرد بدست آمده است. 🔹همراه داشتن لباس نیروهای نظامی جمهوری اسلامی نشان دهنده ی سناریوی شلیک به تجمع کنندگان و انتساب این عمل جنایتکارانه به حافظان نظم و امنیت کشور است. 🔹تحقیقات از تروریستهای بازداشت شده ادامه دارد. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🌐 آگهی سفید کاری، گچ خاک، نور مخفی، ابزار زنی، ابزار زنی روی کناف، نصب ابزار های پیش ساخته، گچبری سقف، گچبری دستی، شومینه، گچبری ستون و سرستون، گچبری سقف، گچکاری رابیتس، باز سازی منازل، لکه گیری و غیره با قیمتهای مناسب ☎️ تماس 09148028152 (مؤمنی)
🔰 برخلاف اخبار شبکه های معاند، آرامش در شهرک میلاد مرند برقرار است از ساعتی پیش برخی شبکه های معاند در خبری از تجمع و اتش زدن لاستیک در شهرک میلاد مرند خبر داده اند اما برابر گزارشات حاصل چنین اتفاقی صحت نداشته و آرامش در این شهرک برقرار است. ۱۴۰۲/۶/۲۵ ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
💐حلول ماه ربیع‌الاول مبارک باد💐 ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰کسب نایب قهرمانی تیم هاکی استان آذربایجان شرقی در مسابقات المپیاد کشوری با مربیگری پورحسن  و حضور ۶ نفر از هاکی بازان  مرندی در این تیم استان علیرضا صحرایی امیر حسین آقازاده مهدی مهدی پور متین پناهی سید مهدی قدرتی سجاد زارعی ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰صعود ایران به فینال تورنمنت برزیل 🔹️ تیم ملی فوتسال ایران امشب در مرحله نیمه‌نهایی تورنمنت شش جانبه برزیل، به مصاف تیم ملی ژاپن رفت که این بازی به برتری ۲ بر صفر ایران انجامید. 🔹️ کریمی و پارساپور در دقایق پایانی موفق به گلزنی شدند تا تیم ملی راهی فینال تورنمنت برزیل شود. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰🤼‍♂️ ساعت دقیق کشتی حسن یزدانی و تیلور در فینال قهرمانی جهان 2023 بر اساس برنامه مسابقات، فینال مسابقات 4 وزن اول از جمله 86 کیلوگرم، فردا یکشنبه 26 شهریور از ساعت 19:30 تا 22:30 برگزار خواهد شد که یزدانی حوالی ساعت 21:30 به روی تشک خواهد رفت ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰افزایش ۲.۶ برابری صادرات از آذربایجان‌شرقی به روسیه مدیر کل مدیر کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی: ▫️ هدف گذاری صادرات غیر نفتی به کشورهای همسایه همچنان در دستور کار قرار دارد. ▫️ این استان در ۵ ماهه امسال با صادرات انواع شیرینی و شکلات و فرآورده‌های غلات به ارزش ۳۴ میلیون دلار رتبه نخست را به خود اختصاص داده است. ▫️ این میزان صادرات ۲۵ درصد صادرات کل کشور را شامل می‌شود و به ۴۹ مقصد صادر شده است. ▫️عراق، افغانستان، پاکستان و آذربایجان به ترتیب کشورهای مقصد صادراتی شیرینی و شکلات استان در بازه زمانی یادشده است. ▫️امسال ۱۶ میلیون دلار کالا از این استان به کشور روسیه صادر شده که این رقم نسبت به سال گذشته ۲۶۶ درصد (۲.۶۶ برابر) افزایش داشته است. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰شناسایی ۱۳۷ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: 🔹تاکنون ۱۳۷ نفر از تشویش‌کنندگان اذهان عمومی در فضای مجازی در آذربایجان غربی شناسایی شدند. 🔹۸۵ نفر از کاربران متخلف که با انتشار مطالب، تصاویر و فیلم‌های گوناگون سعی در گمراه کردن افکار عمومی داشته و برخی از آنان تحریک به آشوب را در برنامه خود داشتند، برخورد شد. 🔹همچنین ۵۲ صفحه اینستاگرامی مسدودسازی و در نهایت از بستر مجازی بطور کامل حذف شدند و ۱۴نفر نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎊امشب اول ماه✨ 🌙ربیع الاول است 🎊عشق باز امشب✨ 🌙مــــهمان دل است 🎊یارب العالمین 🌙امیدوارم دراين ماه✨ 🎊دوستان و عزیزانم 🌙دلی شاد و لبی خندان✨ 🎊و گشايش دركليه امور 🌙مادی و معنوی داشته باشند✨          ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 عملیات کشته‌سازی در تبریز آغاز نشده، خنثی شد ▫️ساعاتی پیش فردی که قصد داشته تعدادی کپسول گاز را در یکی از ميادين تبریز منفجر کند، پیش از انجام هرگونه اقدامی دستگیر شد ▫️وی با یک خودرو همراه با تعدادی کپسول گاز در میدان نماز تبریز قصد عملیات انتحاری را داشته که با هوشیاری عوامل اطلاعاتی و انتظامی خودرو متوقف و نامبرده دستگیر می‌شود. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰 یکشنبه  ۲۶ شهریور ماه به افق ☁️اذان صبح: ۰۴:۴۰ 🌥طلوع آفتاب: ۰۶:۰۷ ☀️اذان ظهر:۱۲:۱۹ 🌤غروب آفتاب: ۱۸:۳۰ ☁️اذان مغرب: ۱۸:۴۹ 🌙نیمه شب شرعی: ۲۳:۳۵ ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰شب های بسیار خنک در پیش است ! 🔹هفته جاری هفته ای بسیار خنک خواهد بود و بخش گسترده ای از استان های شمال غربی ، غربی و حتی دامنه‌های البرز دماهای بسیار پایینی خواهند داشت. 🔹استان های آذربایجان های شرقی و غربی ، اردبیل و زنجان در راس خنکی هوا قرار گرفته و انتظار دماهای تک رقمی را در بیشتر نقاط این استان ها برای روزهای آینده داریم. 🔹علاوه بر این استان ها، استان های سردسیر دیگر در سایر نقاط کشور نیز دماهای پایین و غالباً بین 10 تا 15 درجه خواهند داشت. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰۲۶شهریور روز اورژانس و فوریتهای پزشکی بر فرشتگان نجات مبارک‌باد❤️ ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰تیم فوتبال بانوان تراکتور راه‌اندازی می‌شود ▫️مدیران دو باشگاه تراکتور و نساجی با پیگیری از سازمان لیگ، به دنبال راه اندازی تیم زنان خود هستند. درحال حاضر تنها دو باشگاه سپاهان و ملوان بندرانزلی، تیم‌های هستند که هم در بخش زنان و هم در بخش مردان تیم‌داری می‌کنند و بر اساس آنچه که پیکان اعلام کرده است؛ آن‌ها نیز به طور قطعی در لیگ آتی زنان حضور خواهند داشت. ▫️ حضور تراکتور و نساجی در لیگ شانزدهم زنان، تعداد باشگاه‌هایی که هم در بخش مردان و هم در بخش زنان فعال هستند را به عدد ۵ خواهد رساند. ╲\╭┓ ╭⁦🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»
🔰بارش باران و کاهش دما در استان‌های شمالی 🔹️برای شمال آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. 🔹️دوشنبه در سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و مناطقی از شمال غرب، رگبار باران و وزش باد شدید را شاهد خواهیم بود که کاهش دما را نیز به دنبال دارد. 🔹️آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود. ╲\╭┓ ╭‌🌼🍃 ┗ @yashilvatan_ir «یاشیل وطن»