حالا ما که میدونیم هیچ تحفه ای نیستیم، ولی شما بیا و یه بزرگی کن مارو به یک چای عراقیت مهمون کن دورت بگردم..
عجب صبری خدا دارد!
اگر من جای او بودم، همان يک لحظه اول كه اول ظلم را میديدم از مخلوقِ بیوجدان، جهان را با همهی زيبايی و زشتی، به روی يکدیگر ويرانه میكردم. عجب صبری خدا دارد!
- معین کرمانشاهی
یکی از عزیزام اتاق عمله ..
میشه براش ۷ تا حمد شفاء بخونین
و ۳ تا الهی به رقیه بگین؟...
یآسیات .
یکی از عزیزام اتاق عمله .. میشه براش ۷ تا حمد شفاء بخونین و ۳ تا الهی به رقیه بگین؟...
کانال دارا این پیامو فور میکنین؟💔
جبران میکنم ..