ما منتظریم تا رهبری بیانیه بدن ...
توهین نکنید چون از قضایای پشت پرده خبر ندارید
الان بیشتر از هرچیز و وقتی اسرائیلی ها از تفاهم عصبانی هستند
عصبانی ان چون دیگه باید لبنان رو تخلیه کنن و...
آخر این جنگ تموم میشه
ولی
خداشاهده
رو سیاهی روز قیامت میمونه برای کسایی که زود قضاوت کردن بدون اینکه بدونن قضیه از چه قراره....
به شخصه به هییییچ وجه حلال نمیکنم
حتی اگه اندازه ی دانه ای ارزن حق به گردن بعضی مسئولین داشته باشم.
یه جا نوشته بود قوی بودن معمولا اخرین انتخاب ادماست
اولش دوست دارن دوست داشته بشن
فهمیده بشن اولویت باشن وقتی نمیشه تصمیم میگیرن قوی باشن.
ولی شب سوم محرم ..:)💔
خانوم سه ساله
میشه به بابات سفارشمونو کنی ؟
به ولله دیگه نمیتونم
دیگه قلبم تحمل اینهمه دردو نداره ..