eitaa logo
چهارشنبه های زهرایی.آتش به اختیار
2.3هزار دنبال‌کننده
7.2هزار عکس
2.9هزار ویدیو
99 فایل
|گروه جهادے چهارشنبه های زهرایے✨| -هیئت شهیـ🥀ـده های انقلاب -موسسه راه بهشت اطـ💞ــهر قم المقدسه خادم ڪانال : 09105830377 @yazahraa1397
مشاهده در ایتا
دانلود
27.51M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
جشن در روز دوم برپایی موکب در میدان جانبازان.. هدیه های پذیرایی شربت و ۵۰ کیلو🍰🥧 هدیه های پرچم و بادکنک....نهج البلاغه همراه گشت تذکر لسانی در اطراف موکب توسط ✔️〰🦋@chadorhayesorkh
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
《یا جابِرَ الْعَظْمِ الْكَسیرِ! لا اَري لِكَسْري غَيْرَكَ جابِراً.》 ای شکسته‌بند استخوان شکسته! برای شکستگی‌ام جبران‌کننده‌ای جز تو نمی‌بینم. روزم بنامت الهی به امید تو ❤️ @yazahraa_1397
🔅 آیه ۷۲ سوره انعام به بحث شرک پرداخته است. ❇️در آیه‏ ۷۲، از میان همه‏ وظایف به «نماز»، و از میان همه‏ عقائد به «معاد» اشاره شده است و این اهمیّت آنها را مى‏ رساند.  ❇️در یکتاپرستى، آرامش وتمرکز است، ولى در شرک و چند تا پرستى، گیجى وتحیّر. «ءأرباب متفرّقون خیر أم اللّه الواحد القهّار» آیا چند ارباب گوناگون بهتر است یا یک خداى قهّار؟ خداوند هم یکى است: «قل هو اللّه احد» و هم زود راضى مى‏ شود «یا سریع الرّضا»، ولى غیر خدا هم زیادند و هم هر کدام توقّعات گوناگونى دارند و زود راضى نمى‏ شوند.  📝پیام ها ۱- با سؤال وجدان‏ ها را تحریک کنید. «قل أندعوا من دون اللَّه»  ۲- شرک، غیر منطقى است، چون انگیزه‏ پرستش، کسب سود یا دفع ضرر است و بت‏ ها قادر به هیچ نفع وضرر رساندن نیستند. «لاینفعنا و لایضرّنا» ۳- از غریزه منفعت ‏خواهى مردم، در راه تبلیغ و تربیت آنان استفاده کنیم. «لاینفعنا و لایضرّنا» ۴- شرک، نوعى عقب‏ گرد و ارتجاع اعتقادى است. «نردّ على اعقابنا»  ۵ - شرک، مایه‏ سرگردانى و تحیّر است. «حیران»  ۶- در برابر انحرافات، باید موضع‏ گیرى صریح و مکرّر داشت. «قل أندعوا... قل اِنّ هُدَى اللَّه ...» ۷- تسلیم خدا شدن، مایه‏ رشد خودماست. «لنُسلِمَ لربّ العالمین»  ۸ - نماز، همراه تقوى کارساز است. «اقیموا الصلوة واتّقوه»  ۹- ایمان به معاد و رستاخیز، عامل پیدایش تقوى در انسان است. «واتّقوه و هو الّذى الیه تحشرون»  💠 پیام صفحه ۱۳۶ قرآن 📿 🌸|| @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
←📸 ←‌تصویر دیده نشده از حاج قاسم سلیمانی 🌹جشن عقد فرزند شهید ابومحمد طیب با دختر ابومهدی المهندس حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس 🖇شبتون شهدایی🌙✨ ♡|@yazahraa_1397|♡
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🍃‌کُن لِدُعائی مجیباً،و مِن ندائی قریباً و لِتَضَرُّعی راحماًو لِصوتی سامعاً🍃 🌹+خدایا؛ اجابت کننده دعایم باش و به ندایم نزدیک وبه تضرع و زاریم مهربان و به صدایم شنواباش؛💔🤲 سجادیه روزم بنامت الهی به امید تو ❤️ ✨ 🌸 || @yazahraa_1397
🔅 آیه ۷۶ سوره انعام به بحث احتجاج ابراهیم (ع) اشاره دارد. ⚪️ در زمان ابراهیم‏ (ع) ستاره ‏پرستى رایج بوده و ستاره را در تدبیر هستى مؤثّر مى‏ پنداشتند.  سؤال: آیا پیامبر بزرگى همچون حضرت ابراهیم حتّى براى یک لحظه مى ‏تواند ستاره یا ماه و یا خورشید را بپرستد؟  ⚪️ پاسخ: مجادله و گفتگوى حضرت ابراهیم با مشرکان، از باب مماشات و نشان دادن نرمش در بحث، براى رد عقیده‏ طرف است، نه اینکه عقیده‏ قلبى او باشد زیرا شرک با عصمت منافات دارد. گفتن کلمه‏ «یا قوم» در دو آیه‏ى بعد نشانه‏ مماشات در گفتن «هذا ربّى» است، به همین دلیل وقتى غروب ماه و خورشید را مى‏ بیند، مى‏ گوید: من از شرک شما بیزارم، و نمى‏ گوید از شرک خودم .  ⚪️به علاوه در آیه‏ قبل خواندیم که خداوند، ملکوت آسمان ‏ها و زمین را به ابراهیم نشان داد و او به یقین رسید و آغاز این آیه با حرف «فاء» شروع شد، یعنى نتیجه آن ملکوت و یقین این نوع استدلال بود.  ⚪️موجودى که طلوع و غروب دارد، محکوم قوانین است نه حاکم بر آنها. ابراهیم، ابتدا موقّتاً پذیرش آن را اظهار مى ‏کند تا بعد با استدلال ردّ کند.  📝پیام ها ۱- یکى از شیوه‏ هاى احتجاج، اظهار همراهى با عقیده‏ باطل و سپس ردّ کردن آن است. «هذا ربّى»  ۲- بیدار کردن فطرت‏ ها، فعال کردن اندیشه ‏ها و توجّه به احساسات، از بهترین شیوه ‏هاى تبلیغ است. «لا اُحبّ الافلین»  ۳- محبوب واقعى کسى است که محدود به مکان، زمان و موقّت نباشد. «لاأحبّ الافلین»  ۴- معبود، باید محبوب و عبادت باید عاشقانه باشد، روح دین، عشق است. «لاأحبّ الافلین»  💠 پیام صفحه ۱۳۷ قرآن 📿 🌸|| @yazahraa_1397
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فصلنامه گزارشی و اطلاع رسانی دیدبان مختصری از فعالیتهای قرارگاه فرعی دیدبان زیر مجموعه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی نوزده دی استان قم صفحه دوم