eitaa logo
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد
1.4هزار دنبال‌کننده
24.3هزار عکس
2هزار ویدیو
753 فایل
مدیریت حوزه علمیه خواهران استان یزد مرجع اخبار حوزه علمیه خواهران استان یزد پوشش جدیدترین اخبار مدارس علمیه خواهران استان یزد پایگاه اطلاع‌رسانی : http://yazd.whc.ir ارتباط جهت تبادل : @FZareian ارتباط با ادمین : @yazd_1404 تبلیغ نداریم
مشاهده در ایتا
دانلود
🔹برگزاری جلسه هم اندیشی و بررسی مشکلات و مسائل حوزه با حضور هیئت امنا و تقدیر از ایشان به مناسبت میلاد امیرالمومنین (ع )
🌹بسم رب المهدی🌹 💢 ولایت مداری یعنی؛ من فکر ولی را بشناسم با او هم فکر بشوم، عقیده ی ولی را بشناسم با او هم عقیده بشوم، عمل ولی را بشناسم با او هم عمل بشوم. 💌 باستحضار میرساند ثبت نام هشتمین دوره ی مطالعاتی به زودی آغاز می‌شود. این دوره جهتِ اهداف جهاد تبیین، تربیت نیروهای انقلابی، تجمع اصحاب حق و ایجاد یک تشکیلاتِ انقلابی برای اطاعت از امر ولی فقیه و حفظ انقلاب اسلامی تشکیل شده است. از همه ی افراد به خصوص دوستان دغدغه مند دعوت می‌شود که با شرکت در این دوره ی مطالعاتی، آگاهی و بصیرت خود را که امروزه سلاح جنگ نرم است هرچه بیشتر تقویت کرده و خود را برای سربازی حضرت ولی عصر(عج) آماده کنند. توصیه میشود همه ی دوستان با هر سطح علمی و مطالعاتی دراین دوره ی شرکت کنند. ♦️ این دوره شما را برای نیل به اهداف ذیل یاری می دهد: 💠 آشنایی با عقاید و ساختار فکری مقام معظم رهبری💎 💠 قوی شدن در جهاد تبیین 💠 محکم کردن ریشه های اعتقادی 💠 پاسخ به شبهات 💠 چیستی و چرایی خلقت انسان و نقش خود در این جهان 💠 پیدا کردن راه درست و مستقیم 💠 پیداکردن یاران مومن و دوستان انقلابی 📎 همراه با برگزاری دوره های تند خوانی و مدیریت زمان با قیمتی کاملا استثنایی
🌷به مناسبت ماه رجب و فرا رسیدن ولادت امیرالمومنین علی علیه السلام و روز پدر و مرد حضور کادر موسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین علیه السلام در منزل آقای ایمانی بابای حوزه جهت عرض تبریک.
🔰🔰🔰موسسه آموزش عالی فاطمه الزهرا (س)اردکان به مناسبت دهه فجر برگزار کرد: ✅نشست بصیرتی_تحلیلی چگونه انقلابی بمانیم؟ ✅با حضور جناب آقای فضلی(استادو‌پژوهشگر دانشگاه) ✅ استاد:زمان حکومت پهلوی اسلام را مانع پیشرفت می دانستند. چنان که عقیده برخی از افراد این بود که کشور هایی مانند آمریکا، اروپا و... که بی دین هستند، پیشرفت و ترقی کرده اند. در اینجا وظیفه طلاب تبیین منطقی و استدلالی است که با پژوهش، دستاورد های انقلاب را بروز و تحویل جامعه دهند. ✅در پایان جلسه استاد چند خاطره از دوران دفاع مقدس خود، تعریف و تأکید بر پژوهش و تحقیق طلاب در مباحث انقلاب نمود.
🔸بازدید طلاب مدرسه علمیه فاطمیه اشکذر از موزه مرکزی و موزه فرش آستان قدس رضوی
سخنرانی دکتر فلاح با موضوع اهل بیتی شدن (سبک زندگی اسلامی) در جمع بانوان معتکف شهرستان تفت
🔷حضور مدیر محترم حوزه علمیه خواهران استان در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا سلام الله علیها یزد