از وصل شدن اینترنت بینالمللی خیلی خوشحالم ولی اگه چیزای دیگه هم بخوان باز بشن من واقعا میترسم
یه مدت طولانیه که فقط خودمم با خودم
با اینکه بقیه هم هستن حتی فامیل هم هست ولی من فقط با خودمم
حالا یک دفعه بعد ۴ ماه پرت میشم تو دنیای بقیه
با اینکه اونجا هیچکس نیست حتی مامان
و فقط منم و کتابایی که ازشون امتحان دارم ولی دیگه قرار نیست با خودم باشم