یه مدت طولانیه که فقط خودمم با خودم
با اینکه بقیه هم هستن حتی فامیل هم هست ولی من فقط با خودمم
حالا یک دفعه بعد ۴ ماه پرت میشم تو دنیای بقیه
با اینکه اونجا هیچکس نیست حتی مامان
و فقط منم و کتابایی که ازشون امتحان دارم ولی دیگه قرار نیست با خودم باشم