میخوام برم بله به نماینده بگم سایت دانشگاه خرابه ولی بله کار نمیکنه بعد میرم روبیکا تا ببینم چه تکلیف کوفتی رو باید اماده کنم ولی اونم کار نمیکنه
چت جی پی تی کار نمیکنه گوگل اول عکسارو نشون میده و سه ثانیه بعد دونه دونه سیاهشون میکنه انگار دارن از دستم فرار میکنن یا نوبتی بهم میگن لیاقتشو نداری باید برای درس تربیت بدنی از ورزش کردنم فیلم بگیرم و بفرستم که خیلی عجیبه چرا این قضیه با توجه به زن بودن و مسلمون بودن اشکالی ایجاد نمیکنه نمیدونم بهتره لخت فیلم بگیرم یا چند تا چادر مشکی سر کنم و بعد با اون طناب بزنم کدوم جالب تره؟؟ حالم از خاورمیانه بهم میخوره حالم از ایرانی بودن بهم میخوره از هر چیز مربوط به ایران انقدر ازش متنفرم که ترجیح میدم اتفاقی به خاطر سکس دو تا ادم غریبه تو یه بار خارجی به دنیا اومده باشم و احتمالا در اون صورت بهم میگن حرومزاده ولی چه بهتر حتی اونم از زن ایرانی بودن بهتره از همه متنفرم و امیدوارم همه بمیرن یا من بمیرم هر چه زودتر چون دیگه احتمال اینکه خودم رو بکشم خیلی کمه دلم میخواد بقیه رو بکشم و بد تر از همهی اینا اینه که این اولین باریه که انقدر عصبانیم که خونم میجوشه و مطمئنم همهی خشمی که تا حالا قایم کرده بودم منتظر نشسته بود تا همچین روزی گیرم بندازه
وقتی اصلا تو زندگیت خوش نمیگذرونی لازمه که وقتی گاهی چیزی جز غصهی روتین همیشگی حس میکنی با جزئیات به خاطرش بسپری. واقعا لازمه