آهای زیبارویانی که اگر وجود نداشتی عشقی وجود نداشت و هیچکسی آفریده نمیشد؛ روزت مبارک دردونه :)
بدو برو ی ماچ خوشگل از مامانِ قند و عسلیت بگیر ببینم، بدو.:]
"رافـائِل
-
همیشه پیشهء من عاشقی و رندی بود
دگر بکوشم و مشغول کار خود باشم. :)))
[پ.ن: از زیرخاکیها و فالگرفتنها و دستخطهای به جامانده از آخرین نفسای سال ۷۵ هجری شمسی.]
"رافـائِل
-
﴿ إِنَّ اللَّهَ لَا يَخْفَىٰ عَلَيْهِ شَيْءٌ فِي الْأَرْضِ وَلَا فِي السَّمَاءِ.﴾