eitaa logo
ضامن اشک بر امام حسین ع مادرش فاطمه س است.
6.1هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
2.3هزار ویدیو
863 فایل
السلام علیک یاابا عبدالله کانال ویژه مقتل امام حسین ع با متن عربی و ترجمه از منابع معتبر و پاسخ به شبهات مقتل است ایتا @zameneashk1 تلگرام @zameneashk باب الحسین ع https://t.me/Babolhusein آی دی پاسخ به سوالات @m_h_tabemanesh آی دی تبادل @purbakhsh
مشاهده در ایتا
دانلود
روایت ام کلثوم س درباره وقایع شب عاشوراء در کتاب نورالعين سند به سکينه دختر حسين عليه‏السلام منتهي مي‏شود. مي‏فرمايد: در خيمه‏ي خويش بودم. بانگ گريه شنيدم. نخواستم از زنان کسي آگاه شود. برخاستم و به نزد پدر آمدم. او را گريان ديدم که به اصحاب همي‏فرمود: يا قوم! اعلموا خرجتم معي بعلمکم أني أقدم علي قوم بايعونا بألسنتهم و قلوبهم و قد انعکس العلم و استحوذ عليهم الشيطان و أنساهم ذکر الله. و الآن لم يکن لهم مقصد الا قتلي و قتل من يجاهد بين يدي و سبي حريمي بعد سلبهم و أخشي أنکم ما تعلمون أو تعلمون و تستحيون. و الخدع عندنا أهل البيت محرم، فمن کره منکم ذلک فلينصرف. فالليل ستير و السبيل غير خطير و الوقت ليس بهجير، و من آسانا بنفسه کان معنا في الجنان نجيا من غضب الرحمان. و قد قال جدي رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم: ولدي حسين يقتل بطف کربلاء غريبا وحيدا عطشانا، فمن نصره فقد نصرني و نصر ولده القائم و لو نصرنا بلسانه فهو في حزبنا يوم القيامة. يعني: «اي جماعت! گاهي که با من بيرون شديد، چنان دانستيد که به ميان قومي مي‏روم که با دل و زبان با من بيعت کرده‏اند. آن انديشه ديگرگون شد. شيطان ايشان را بفريفت تا خداي را فراموش کردند و اکنون همت ايشان مقصور است بر قتل من و قتل آنان که در راه من جهاد کنند و حريم مرا از پس نهب اسير گيرند و من بيمناکم که شما پايان اين امر را ندانيد و اگر دانيد، از اظهار آن آزرم (آزرم: شرم و حيا.) داريد. همانا خديعت و مکيدت (مکيدت: مکر و نيرنگ.) در نزد ما اهل بيت حرام است. پس هر کس از اين سفر کراهتي دارد، طريق مراجعت گيرد. شب تاريک است و راه روشن و وقت شايسته و آن کس که با ما به بذل جان تأسي (تأسي: اقتدا، پيروي.) جويد، با ما در بهشت خدا خواهد بود. بدانيد که جد من رسول خدا فرمود: فرزند من حسين در طف کربلا غريب و تنها و تشنه کشته مي‏شود و کسي که او را نصرت کند، نصرت من کرده باشد و نصرت کرده باشد فرزند او، قايم آل محمد را و آن کس که به زبان ما را نصرت کند، در قيامت از حزب ما شمرده شود.» سکينه گويد: سوگند به خدا، چون پدرم سخن به اين جا آورد، مردم ده ده و بيست بيست پراکنده شدند و جز هفتاد و چند کس نماند. پس به سوي پدر نگران شدم و گريه در گلوگاه من گره شد. نخواستم کس بانگ ناله‏ي مرا گوش کند. روي به آسمان کردم و گفتم: أللهم! انهم خذلونا، فاخذلهم و لا تجعل لهم دعاء مسموعا في السماء و لا تجعل لهم في الأرض مسکنا و لا شرفا و سلط عليهم الفقر الي القبر و لا ترزقهم شفاعة جدنا يوم القيامة. يعني: «اي پروردگار! اين جماعت ما را مخذول (مخذول: بي‏ياور.) ساختند. پس ايشان را قرين خواري و خذلان بدار و دعوت ايشان را اجابت مفرماي و اين جماعت را در زمين مسکني و مأمني کرامت مکن و فقر و مسکنت را بر ايشان بگمار و ايشان را در قيامت از شفاعت جد ما بهره و نصيبه مرسان.» گريه‏ي ام‏کلثوم و دلداري حضرت حسين عليه‏السلام‏ سکينه مي‏فرمايد: اين وقت مراجعت کردم و آب چشمم بر چهرگان روان بود. عمه‏ام، ام‏کلثوم مرا به اين حال ديدار کرد و گفت: «اي دختر! تو را چه افتاده است؟» صورت حال را باز گفتم. فرياد برداشت که: وا جداه! وا علياه! وا حسناه! وا حسيناه! وا قلة ناصراه! أين الخلاص من الأعداء؟ ليتهم يقنعون بالفداء. ترکت جوار جدک و سلکت بنا بعد المدي، فعلا منها الوحيب و کثر منا حولها النحيب. بانگ ناله و عويل (عويل: فرياد، ناله.) او را حسين عليه‏السلام اصغا فرمود. بيامد. اشکش بر چهره‏ي مبارک روان بود. فرمود: «اين گريه چيست؟» ام‏کلثوم عرض کرد: أخي! ردنا الي حرم جدنا. يعني: «اي برادر! ما را به مدينه باز گردان.» قال: يا أختاه! ليس لي الي ذلک سبيل. أما رأيت ممانعة الحر بالأمس؟ قالت: أجل، ذکرهم محل جدک و أبيک و أمک و أخيک. قال: ذکرتهم و وعظتهم، فلم يسمعوا کلامي و لم يرعوا ملامي، فما لهم غير قتلي سبيل و لابد أن تروني علي الثري، لکن أوصيکن بتقوي الله رب البرية و الصبر علي البلية و کظم نزول الرزية و بهذا وعد جدکم و لا خلف لما وعد و ودعتکم. فرمود: «اي خواهر! بدانچه تو خواهي، راهي نيست. مگر منع حر را دي ديدار نکردي؟» عرض کرد: «پس محل و مکانت جد خود را و پدر خود را و مادر خود را و برادر خود را بر ايشان مکشوف دار تا دست از تو باز دارند.» فرمود: «شرافت و کرامت ايشان را بر اين جماعت برشمردم و فراوان نصيحت کردم. سخنان مرا نشنيده انگاشتند و نصيحت مرا به چيزي نشمردند و ايشان را جز قتل من قصدي نيست و شما ناچار بايد کشته‏ي مرا بر خاک نظاره کنيد؛ لکن وصيت مي‏کنم شما را به پرهيزگاري و صبر بر اين بليه و شکيب بر اين رزيه (رزيه: ماتم بزرگ.). جد شما خبر داد اين مصيبت را و هرگز خلاف نپذيرد وعده‏ي او. اکنون وداع مي‏کنم شما را.» سپهر، ناسخ التواريخ سيدالشهدا عليه‏السلام، 161 - 158/2 ای دی برای سوالات مقتل @m_h_tabemanesh @zameneashk1
214 پاسخ شبهه ازدواج ام کلثوم س با عمر ⚫️⚫️ ، سالروز شب وفات حضرت ام کلثوم (صلوات‌الله‌علیها) 👈🏼👈🏼 مرحوم در کتاب در ترجمه حضرت ام کلثوم می‌نویسد: «علامه خبير ایشان را در ذكر كرده و در آخر ترجمه ایشان گويد: او را تزويج كردند بعون بن جعفر طيار رضى اللّه عنه. و در استيعاب و اصابه و اسد الغابة (هر سه از کتب عمریه) داستان تزويج‌ ام‌كلثوم را به عمر بن الخطاب آورده‌اند و اخبارى براى اين مناكحه ساخته‌اند و بافته‌اند و در السنۀ عوام كالانعام انداخته‌اند تا اينكه در اسفار سينة آنها را ضبط كرده‌اند و شخص دانشمند بصير بعد از تامل در اخبار قطع پيدا مي‌كند كه اصلا چنين واقعه‌اى و چنين مناكحه‌اى وجود پيدا نكرده است اين قصه مثل روايات بسيارى است كه در فضائل و مناقب ابوبكر و عمر وضع كرده‌اند كه هيچيك صحت ندارد و كثرت اختلاف در قصه و اخبار متناقضۀ واردۀ در اين موضوع خود نيز دليل بر عدم وقوع او است و مجمع اين اقوال در جلد زينبيه ناسخ است و حقير تفصيل آن را در جلد ثانى الكلمه (التامة) ايراد كرده‌ام و اصلا عقيده ندارم كه اين مناكحه واقع شده باشد و چون ثمری مترتب نمی‌شود بر نفی و اثبات او فلذا از تفصيل آن اعراض كرديم». 📚رياحين الشريعه در ترجمه دانشمندان بانوان شیعه، ج۳، ص۲۴۵ 🔅@zameneashk1
همراهان عزیز کانال ضامن اشک لطفا برای دیدن مطالب مرتبط با ام کلثوم (س) این هشتک را بزنید: ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1
216 حاجی سلام ،شبت بخیر ببخشید این وقت شب مزاحم میشم ،محضرتون سوالی داشتم ،آیا میتونیم در وفات حضرت ام کلثوم سلام اله علیها شهادت هم گفت یا نه ،اگه میشه بفرمائید چرا؟ببخشید .😊💐🙌 سلام علیکم مقام صدیقه بسیار بالاتر از مقام شهادت است در زیارت حضرت زهرا س می خوانیم ایتها الصدیقه الشهیده در قران سوره نسا اول صدیقان را ذکر کرده است بعد شهدا را مخدرات س،حضرت معصومه،حضرت زینب س،ام البنین ...همه صدیقه هستند و مقامشان بسیار بالاتر از شهادت است هزاران شهید تار موی حضرت زینب س نمی شوند متاسفانه بعضی با این حقیقت آشنا نیستند فکر می کنند بگویند وفات مقام را پایین آوردند در صورتیکه صدیقین اولین کسانی هستند که وارد بهشت می شوند. التماس دعا ضامن اشک در ایتا https://eitaa.com/zameneashk1 ای دی برای سوالات مقتل در ایتا @m_h_tabemanesh ای دی برای سوالات مقتل در تلگرام @m_h_tabemanesh2 لینک مقتل ضامن اشک ، پاسخ به شبهات و سوالات مقتل امام حسین ع @zameneashk لینک گروه مقتل متضمن البکاء در تلگرام https://t.me/joinchat/CQ5QIjy-YrD-rSAOIK0SWg لینک گروه مقتل متضمن البکاء در ایتا http://eitaa.com/joinchat/979107861C7825264ca2
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
217 با سلام خدمت استاد گرامی سوالی داشتم در باره ی خواهر امام حسین ام کلثوم آیا همسری داشت و فرزندی اگر داشت در کربلا حضور داشتند؟ سلام علیکم شخصیت ام کلثوم و شجره ی طیبه اش اعيان الشيعه چندين ام‏کلثوم قائل شده (که از متفردات او است)؛ چنانچه از عمدة الطالب نقل کرده است که مسلم بن عقيل، ‏_کلثوم دختر علي بن ابيطالب عم خود را تزويج کرد و دختر حميده نامي از ايشان به وجود آمد. حضرت مسلم ع 5 اولاد برایش نقل کرده اند که دو طفلان مسلم که توسط حارث لع شهید شدند و دوتا ی دیگر در کربلاء در رکاب امام حسین شهید شدند و حمیدة که زیر سم اسبان رفت. آنچه شبهه کرده اند در مورد ام کلثوم س که در کربلاء مادرش فاطمه س نیست غیر مستند و بسیار ضعیف است. دهها سند معتبر که به صد سند هم در کتب مخالف و موافق وجود دارد دلالت دارد ام کلثوم س بنت امیر المومنین و فاطمة س است. برای امیرالمومنین ع 4 ام کلثوم نقل کرده اند که یکی از آنها در کوچکی به خانه امیر المومنین بعنوان کنیز آمد و احتمال اینکه او همسر عمر شده باشد زیاد است. ولی ام کلثوم س که در کربلاء بوده است از حضرت زهراء س و امیر المومنین ع خواهر تنی امام حسین ع همسر مسلم بن عقیل ع است که امام حسین ع دایی فرزندان مسلم بن عقیل ع است. مهم مهم : دهها سندی که نقل می کند ام کلثوم دختر فاطمة س و امیر المومنین ع است که همراه حضرت زینب س در کربلاء بوده است. أم‏کلثوم: بنت علي بن أبي‏طالب بن عبدالمطلب بن هاشم بن عبدمناف بن قصي و أمها فاطمة بنت رسول الله و أمها خديجة بنت خويلد بن أسد بن عبدالعزي بن قصي. ابن‏سعد، الطبقات، 339/8 - عنه: الموسوي الهندي، افحام الأعداء و الخصوم، /131؛ تراثنا (رقم 31، 30)، / 379 (أم‏کلثوم) بنت علي بن أبي‏طالب (رضي الله عنهما)[...]أمها فاطمة الزهراء بنت رسول الله صلي الله عليه و آله و سلم. ابن عبدالبر، الاستيعاب، 467/4 - عنه: الأمين، أعيان الشيعة، 486/3؛ آل بحرالعلوم، تحفة العالم، 239/1؛ الموسوي، الهندي، افحام الأعداء و الخصوم، 173 ، 164/1؛ تراثنا (رقم 31، 30)، / 389، 391؛ مثله ابن الأثير، أسد الغابة، 614/5 أم‏کلثوم بنت علي بن أبي‏طالب: قال هشام بن عمار: اسمها [1] فاطمة، و أمها [2] فاطمة ابنة رسول الله صلي الله عليه و سلم. ابن قدامة، التبيين، /134 و عد أم‏کلثوم الکبري بنت فاطمة الزهراء عليهاالسلام عند: ابن‏سعد، الطبقات، 11/1 - 3 (راجع ج 9 ص 10) المصعب الزبيري، نسب قريش، /41 (راجع ج 9 ص 12 - 11) ابن‏قتيبة، المعارف، /210 (راجع ج 9 ص 14) ابن‏قتيبة، المعارف (ط دار احياء التراث العربي)، /62 (راجع ج 10 ص 6) البلاذري، جمل من أنساب الأشراف، 411/2، أنساب الأشراف، 189/2 (راجع ج 9 ص 15) ابن أبي الدنيا، مقتل الامام أميرالمؤمنين، /116 (راجع ج 9 ص 18) الطبري، التاريخ، 153/5 (راجع ج 9 ص 24) البلخي، البدء و التاريخ، 146/2 (راجع ج 10 ص 9) المسعودي، مروج الذهب، 73/3 - عنه: الأمين، أعيان الشيعة، 326/4 (راجع ج 9 ص 32) ابن‏حبان، الثقات (السيرة النبوية)، 304/2، السيرة النبوية (ط بيروت)، /553، (راجع ج 9 ص 33) أبوطالب الزيدي، الافادة، /40 - عنه: مجدالدين اليمني، التحف، 40 (راجع ج 9 ص 38) البيهقي، دلائل النبوة، 162/3 - مثله الخوارزمي، مقتل الحسين، 83/1؛ المجلسي، البحار، 214/43 (راجع ج 10 ص 15) الخوارزمي، المناقب، /397 (راجع ج 10 ص 19) ابن شهر آشوب، المناقب، 304/3 - عنه: المجلسي، البحار، 91/42 (راجع ج 9 ص 54) ابن الجوزي، صفة الصفوة، 309/1، المنتظم، 69/5 - عنه: ابن‏الصباغ، الفصول المهمة، /142 (راجع ج 9 ص 80 57 ( ابن الأثير، الکامل، 199/3 - عنه: الأمين، أعيان الشيعة، 326/4 (راجع ج 9 ص 59) البري، الجوهرة، /19 (راجع ج 10 ص 23) ابن‏طلحة، مطالب السؤول، /62 - عنه: الاربلي، کشف الغمة، 441/1؛ البهبهاني، الدمعة الساکبة، 169/3 (راجع ج 9 ص 62) المحلي، الحدائق الوردية، 53 ، 52/1 (راجع ج 9 ص 62) سبط ابن الجوزي، تذکرة الخواص، /54 (راجع ج 9 ص 64) ابن أبي الحديد، شرح نهج‏البلاغة، 242/9 - عنه: المجلسي، البحار، 90/42 (راجع ج 9 ص 65) الکنجي، کفاية الطالب، /411 (راجع ج 9 ص 66) محب الدين الطبري، ذخائر العقبي، /117، الرياض النضرة، 333/2 (راجع ج 9 ص 69) النويري، نهاية الارب، 223 ، 221/20 (راجع ج 9 ص 71 ، 70) الصفدي، الوافي بالوفيات، 281/21 (راجع ج 10 ص 26) الباعوني، جواهر المطالب، 121/2 (راجع ج 9 ص 82) ابن‏طولون، الأئمة الاثنا عشر، /59 (راجع ج 9 ص 86) خواندامير، حبيب السير، 584/1 (راجع ج 9 ص 90) المجلسي، البحار، 167/22، سپهر، ناسح التواريخ حضرت زينب کبري عليهاالسلام، 6/1 الشبلنجي، نورالأبصار، /207 (راجع ج 9 ص 102) خراساني، منتخب التواريخ، 88 کحالة، أعلام النساء، 113/4 ای دی برای سوالات مقتل @m_h_tabemanesh لینک مقتل ضامن اشک @zameneashk1
بسم الله الرحمن الرحیم روضه های ماه صفر(9) موج حجاب و عفاف در کاروان اسراء دربازار شام (2) تقاضای ام کلثوم ع برای دور کردن سر مطهر ع از میان زنان و هم در آن کتاب [بحارالأنوار] مسطور است که ام‏کلثوم سلام الله عيها در آن هنگام که ايشان را مي‏بردند، با حاجب ابن‏زياد فرمود: ويلک اينک هزار درهم است. اين دراهم را برگير و سر مبارک امام حسين عليه‏السلام را در پيش روي روانه‏دار، و ما را در پهلوي شتران و دنبال مردمان جاي ده، تا ايشان از نظاره سر آن حضرت به ما روي نياورند. پس حاجب دراهم را از بهر خويش برگرفت و آن سر منور را در پيش روي اهل بيت پيغمبر روان داشت. و چون روز ديگر فرارسيد، خداي تعالي آن دراهم را به سنگ‏هاي سياه برگردانيده بود و بر يک جانبش مکتوب بود: (و لا تحسبن الله غافلا عما يعمل الظالمون)، و بر جانب ديگر: (و سيعلم الله الذين ظلموا أي منقلب ينقلبون). سپهر، ناسخ التواريخ حضرت سجاد عليه‏السلام، 367/3. نکات اخلاقی عفاف و حجاب در مقتل اهل بیت فقط برای حفظ حجاب به دشمن التماس کردند: 1- آنچه درباره خواهش اهل البیت ع وارد شده است دوبار آمده یکبار قبل از دروازه ساعات خواهش ام کلثوم س از شمر برای ورود از دروازه ای که جمعیت نگاه کننده کم باشد و رؤس مطهر را دور کنند. بار دوم آنجاست که امام سجاد ع از سهل ساعدی می خواهد سرهای مقدس را دور کنند تا مردم به اهل البیت ع نگاه نکنند. هر دوبار خواهش درباره حفظ حجاب است فقد خزينا من کثرة النظر الينا، ما خوار و ذلیل شدیم از کثرت نگاه نامحرم 2- ،فرق زن عاشورایی با غیر عاشورایی در این است که نگاه نامحرم اورا مریض و خوار می کند ولی زن غیر عاشورایی بی تفاوت وبی غیرت از نگاه نامحرم است بلکه خود را زینت می دهد تا او را بهتر ببینند. التماس برای حفظ حجاب حتی از ملعونی چون شمر لع 3- ام‏کلثوم از شمر التماس کرد: «چون ما را داخل شهر مي‏کني، بگو زنان ما را از راهي ببرند که نظارگي کمتر باشد. يا بگو که سرها را پيش‏تر ببرند که مردم مشغول شوند به نظر کردن به سرها و به ما نظر بسيار نکنند.» عرفان و نورانیت در سر مقدس امام حسین ع؛ 4- أن أم‏کلثوم قالت لحاجب ابن‏زياد: ويلک هذه الألف درهم، خذها اليک و اجعل رأس الحسين أمامنا، و اجعلنا علي الجمال وراء الناس، ليشتغل الناس بنظرهم الي رأس الحسين عنا. جمال زنان بالاتر است یا جمال سر مطهر ؟ سر مطهر انقدر نورانی و زیبا بود که ام کلثوم فرمود سررا جلو ببرید، تا مردم مشغول دیدن سر مطهر شوند و از ما غافل گردند. @m_h_tabemanesh @zameneashk1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بسم الله الرحمن الرحیم 12 - سخنان ام کلثوم خطاب به دشمن هنگام غارت خیمه ها ( 3 ) [...]و هم در نورالعين مسطور است که چون آن گروه لئام به نهب خيام پرداخته طناب‏ها را با حدود حسام پاره همي‏ساختند، جناب ام‏کلثوم بيرون آمد و فرمود: «يابن سعد! الله يحکم بيننا و بينک و يحرمک شفاعة جدنا و لا يسقيک من حوضه کما فعلت بنا و أمرت بقتل سبط الرسول و لم ترحم صبيانه و لم تشفق علي نسائه». اي پسر سعد! خداي ميان ما و تو حکم مي‏فرمايد و تو را از شفاعت جد ما و آشاميدن از حوض کوثر محروم مي‏دارد؛ چنان که تو با ما نيز اين معاملت کردي و آب فرات از ما بازداشتي و به قتل فرزند پسر پيغمبر فرمان کردي و به کودکانش رحم نياوردي و بر پردگيانش شفقت ننمودي و آن ملعون به آن حضرت ملتفت نگشت. سپهر، ناسخ التواريخ حضرت زينب الکبري عليهاالسلام، 254 ، 253 ، 252/1. یا علی ، التماس دعا 18/ 1 / 95 ای دی برای سوالات مقتل @m_h_tabemanesh لینک مقتل ضامن اشک @zameneashk1
بسم الله الرحمن الرحیم 14 - اشعار زیبا از شنیده های ام کلثوم س درباره شهدای کربلاء ( 5 ) ابومخنف از ام‏کلثوم حديث مي‏کند که: بعد از قتل حسين، شنيدم که گوينده‏اي اين شعر گفت؛ ا والله ما جئتکم حتي بصرت به بالطف منعفر الخدين منحورا به خدا سوگند، نديدم شما را تا اين که حسين را در دشت کربلا کشته ديدم که به صورت بر خاک افتاده بود و حوله فتية تدمي نحورهم مثل المصابيح يغشون الدجي نورا و در اطراف او، جواناني که خون از گلوي آنان جاري بود. نور صورت آنان مانند چراغ‏ها در تاريکي مي‏درخشيد. و قد رکضت رکابي کي أصادفه من قبل يلثم وسط الجنة الحورا من مهميز زدم که قبل از کشته شدن او و روانه شدنش به بهشت جاويدان و معانقه با حورالعين بدو پيوندم؛ فردني قدر والله بالغه و کان أمر قضاه الله مقدورا ولي قضا و قدر الهي مانع شد. کان الحسين سراجا يستضاء به والله يعلم أني لم أقل زورا حسين مشعل افروخته‏اي بود که بدان راهيابي مي‏شد و خدا مي‏داند که من سخن زور نگفته‏ام. ام‏کلثوم مي‏فرمايد: او را سوگند دادم: «چه کس باشي؟» گفت: «ملکي از ملوک جن باشم، با قوم خويش آمدم که حسين را نصرت کنم وقتي رسيدم که او را کشته ديدم.» سپهر، ناسخ التواريخ سيدالشهدا عليه‏السلام، 394 - 393/2، ناسخ التواريخ حضرت زينب کبري عليهاالسلام، 231/1 محلاتي، رياحين الشريعه، 247 - 246/3 موسوعة الامام الحسین ع ج/11[ صفحه 907] یا علی ، التماس دعا 18/ 1 / 95 ای دی برای سوالات مقتل @m_h_tabemanesh لینک مقتل ضامن اشک @zameneashk1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#شهید_سپهبد_حاج_قاسم_سلیمانی #شهدای_عصر_غیبت #عرفان_و_شهداء برادران و خواهران ! جامعه ای صالح می شود که افراد صالح بر آن حاکم شوند. چو رسی به کوه سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب "لن ترانی" چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر تو صدای دوست بشنو، نه جواب "لن ترانی" "ارنی" کسی بگوید که ترا ندیده باشد تو که با منی همیشه، چه "تری" چه "لن ترانی" 🇮🇷عارفان و عابدان به معنای حقیقی🇮🇷 @zameneashk1
فردا همه باهم پای صندوق های رای 🇮🇷✌🏻 🇮🇷🇮🇷🇮🇷جشن تکلیف سیاسی🇮🇷🇮🇷🇮🇷 @zameneashk1
ارتباط منطقی لعن و سلام در زیارت عاشوراء در ارتباط.m4a
21.33M
ارتباط منطقی لعن و سلام در زیارت عاشوراء در بیعت با امام حسین ع و انتخابات لطفا فوروارد کنید @zameneashk تلگرام @zameneashk1 ایتا
001_A_027_Z0002493.mp3
22.59M
بیعت با امام حسین ع در روز انتخابات
. ♥السلام علیک یا ابا صالح المهدے♥ ❣❣ ✨بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم✨ 🕊اِلـهی عَظُمَ الْبَلاءُ،وَبَرِحَ الْخَفاءُ،وَانْكَشَفَ الْغِطاءُ،وَانْقَطَعَ الرَّجاءُ وَضاقَتِ الاْرْضُ،وَمُنِعَتِ السَّماءُواَنْتَ الْمُسْتَعانُ،وَاِلَيْكَ الْمُشْتَكى،وَعَلَيْكَ الْمُعَوَّلُ فِي الشِّدَّةِوالرَّخاءِ؛اَللّـهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدوَآلِ مُحَمَّد ،اُولِي الاْمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَيْناطاعَتَهُمْ ،وَعَرَّفْتَنابِذلِكَ مَنْزِلَتَهُم،فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ فَرَجاًعاجِلاً قَريباًكَلَمْحِ الْبَصَرِاَوْهُوَاَقْرَبُ؛يامُحَمَّدُياعَلِيُّ ياعَلِيُّ يامُحَمَّدُ اِكْفِياني فَاِنَّكُماكافِيانِ،وَانْصُراني فَاِنَّكُماناصِرانِ؛ يامَوْلاناياصاحِبَ الزَّمانِ؛الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ،اَدْرِكْني اَدْرِكْني اَدْرِكْني،السّاعَةَ السّاعَةَ السّاعَةَ،الْعَجَلَ الْعَجَلَ،الْعَجَل،يااَرْحَمَ الرّاحِمينَ،بِحَقِّ مُحَمَّدوَآلِهِ الطّاهِرين🕊 شبتون مهدوی السلام علیک یاابا عبدالله کانال ویژه مقتل امام حسین ع با متن عربی و ترجمه از منابع معتبر و پاسخ به شبهات مقتل در پیام رسان ایتا @zameneashk1 تلگرام @zameneashk آی دی برای پرسش مقتل و ارسال مطلب @m_h_tabemanesh آیدی تبلیغات @rashidiirsh @tavosaljanah
13.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
با خیال راحت به زیارت امام رضا (ع) بروید، نگاه امام به گنه‌کاران مادرانه است! @zameneashk1
#ایام_فاطمیه 98 #القاب_و_اسماء_حضرت_زهراء_س #ولادت_حضرت_زهراء_س ✨شرح و تفسیر اسم زهراء (از اسماء حضرت فاطمه س) ✅شرح و تفسیر آیات نور در قران مجید: 💢گمراهی ظلمت است 💎قرآن کتاب نور و هدایت 🔆قدرت نور حضرت زهراء(س) ❇️کیفیت ولادت حضرت زهراء(س) 🔰بیان روایت از باب 2/جلد43/ بحارالانوار 98/11/27 #خادم_الحسین_علیه_السلام_تابع_منش ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1
98=11=27 52=1 شرح اسم زهراء.mp3
38.69M
بسم الله الرحمن الرحیم   98 /66   💫شرح و تفسیر اسم زهراء (از اسماء حضرت فاطمه س) در قرآن کریم 💢گمراهی ظلمت است: 👇👇👇
البقره/16،17،18 أُولَٰئِكَ الَّذِينَ اشْتَرَوُا الضَّلَالَةَ بِالْهُدَىٰ فَمَا رَبِحَت تِّجَارَتُهُمْ وَمَا كَانُوا مُهْتَدِينَ مَثَلُهُمْ كَمَثَلِ الَّذِي اسْتَوْقَدَ نَارًا فَلَمَّا أَضَاءَتْ مَا حَوْلَهُ ذَهَبَ اللَّهُ بِنُورِهِمْ وَتَرَكَهُمْ فِي ظُلُمَاتٍ لَّا يُبْصِرُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْيٌ فَهُمْ لَا يَرْجِعُونَ النور/39،40 وَالَّذِينَ كَفَرُوا أَعْمَالُهُمْ كَسَرَابٍ بِقِيعَةٍ يَحْسَبُهُ الظَّمْآنُ مَاءً حَتَّىٰ إِذَا جَاءَهُ لَمْ يَجِدْهُ شَيْئًا وَوَجَدَ اللَّهَ عِندَهُ فَوَفَّاهُ حِسَابَهُ وَاللَّهُ سَرِيعُ الْحِسَابِ أَوْ كَظُلُمَاتٍ فِي بَحْرٍ لُّجِّيٍّ يَغْشَاهُ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ مَوْجٌ مِّن فَوْقِهِ سَحَابٌ ظُلُمَاتٌ بَعْضُهَا فَوْقَ بَعْضٍ إِذَا أَخْرَجَ يَدَهُ لَمْ يَكَدْ يَرَاهَا وَمَن لَّمْ يَجْعَلِ اللَّهُ لَهُ نُورًا فَمَا لَهُ مِن نُّورٍ فاطر/19 وَمَا يَسْتَوِي الْأَعْمَىٰ وَالْبَصِيرُ فاطر/20 وَلَا الظُّلُمَاتُ وَلَا النُّورُ المائده/16 يَهْدِي بِهِ اللَّهُ مَنِ اتَّبَعَ رِضْوَانَهُ سُبُلَ السَّلَامِ وَيُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ بِإِذْنِهِ وَيَهْدِيهِمْ إِلَىٰ صِرَاطٍ مُّسْتَقِيمٍ إبراهيم/5 وَلَقَدْ أَرْسَلْنَا مُوسَىٰ بِآيَاتِنَا أَنْ أَخْرِجْ قَوْمَكَ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَذَكِّرْهُم بِأَيَّامِ اللَّهِ إِنَّ فِي ذَٰلِكَ لَآيَاتٍ لِّكُلِّ صَبَّارٍ شَكُورٍ الأحزاب/43 هُوَ الَّذِي يُصَلِّي عَلَيْكُمْ وَمَلَائِكَتُهُ لِيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَكَانَ بِالْمُؤْمِنِينَ رَحِيمًا 98/11/27 ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
98=11=27 52=2 شرح نام زهراء س.mp3
51.26M
بسم الله الرحمن الرحیم   98 /67   💫شرح و تفسیر اسم زهراء (از اسماء حضرت فاطمه س) در قرآن کریم 💎قرآن کتاب نور و هدایت: الحديد/9 هُوَ الَّذِي يُنَزِّلُ عَلَىٰ عَبْدِهِ آيَاتٍ بَيِّنَاتٍ لِّيُخْرِجَكُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَإِنَّ اللَّهَ بِكُمْ لَرَءُوفٌ رَّحِيمٌ الطلاق/11 رَّسُولًا يَتْلُو عَلَيْكُمْ آيَاتِ اللَّهِ مُبَيِّنَاتٍ لِّيُخْرِجَ الَّذِينَ آمَنُوا وَعَمِلُوا الصَّالِحَاتِ مِنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّورِ وَمَن يُؤْمِن بِاللَّهِ وَيَعْمَلْ صَالِحًا يُدْخِلْهُ جَنَّاتٍ تَجْرِي مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا قَدْ أَحْسَنَ اللَّهُ لَهُ رِزْقًا 🔆قدرت نور حضرت زهراء(س) 98/11/27 ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1
98=11=27 52=3 پاسخ به سوال امتحان فاطمه س قبل از خلقت.mp3
7.48M
بسم الله الرحمن الرحیم   218 98 /68   💫شرح و تفسیر اسم زهراء (از اسماء حضرت فاطمه س) در قرآن کریم ❓حضرت زهرا(س) چگونه نور کسب کرده اند 98/11/27 ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1
هدایت شده از  کلیپ و تصاویر کربلاء
98=11=27 52=4 46 شرح روایت مفصی حمل فاطمه س و حرف زدن با مادر.mp3
47.11M
بسم الله الرحمن الرحیم   98 /69   💫شرح و تفسیر اسم زهراء (از اسماء حضرت فاطمه س) در قرآن کریم ❇️کیفیت ولادت حضرت زهراء(س) 🔰بیان روایت از باب 2/جلد43/ بحارالانوار 98/11/27 ضامن اشک در تلگرام @zameneashk کانال ضامن اشک ایتا @zameneashk1