خودمم باورم نمیشه دارم ۵ صب فوتبال میبینم درحالی که نه دوست دارم نه چیزی میفهمم😂😂
صفحهیروزگاردههاباربالاوپایینشده
خیلیچیزارفتهواومدهوعوضشده
تنهاچیزیکهعوضنشده
احساسوذوقودوستداشتنِمن
بهتوعهاباعبدالله
بازمحالوهوایمُحرمتروحمُاحیامیکنه..
اینقضیهکه
اهلدلهاشبوروزِسوممحرم
گوشوارههاشونودرمیارن
ویهسریازبازاریهاهمنمیفروشن
یهزبونِدیگهایبرایابرازارادتومحبت
خدمتِخانومسهسالهس ..
ماهمبهاحترامشمابانو
ازامشبتااطلاعثانویطلاهامونوازردهخارجکردیم
راستگفت
مثلااگهورقبرمیگشتواوضاعاینطورپیشنمیرفت
مثلااگهرختعروسیبهتنرقیهشومیدید
شایداونموقعهمهچیخوببودو
ماهمشبسومتوروضههاپیرنمیشدیم ..
خانمسهساله
مابراتخیلیگریهکردیم
یادتنره..
فردایقیامتمنتبزارسرمون