صفحهیروزگاردههاباربالاوپایینشده
خیلیچیزارفتهواومدهوعوضشده
تنهاچیزیکهعوضنشده
احساسوذوقودوستداشتنِمن
بهتوعهاباعبدالله
بازمحالوهوایمُحرمتروحمُاحیامیکنه..
اینقضیهکه
اهلدلهاشبوروزِسوممحرم
گوشوارههاشونودرمیارن
ویهسریازبازاریهاهمنمیفروشن
یهزبونِدیگهایبرایابرازارادتومحبت
خدمتِخانومسهسالهس ..
ماهمبهاحترامشمابانو
ازامشبتااطلاعثانویطلاهامونوازردهخارجکردیم
راستگفت
مثلااگهورقبرمیگشتواوضاعاینطورپیشنمیرفت
مثلااگهرختعروسیبهتنرقیهشومیدید
شایداونموقعهمهچیخوببودو
ماهمشبسومتوروضههاپیرنمیشدیم ..
خانمسهساله
مابراتخیلیگریهکردیم
یادتنره..
فردایقیامتمنتبزارسرمون
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرومِجونم
آرومِجونم
میونِقتلگاهَمامانمیدونم
تنِتویامویسرمروبپوشونم ..
📍مهدیهامامحسنمجتبی"تهران"
هدایت شده از «ثانیهچیـن»
بچه هاااا ، یه خانوم تو هیئت ازم پرسید جناب فلانی رومیشناسی گفتم نه ندیدمشون قبلا، گفت پیج و کانالشون لازممه ، گفتم اجازه بدین با یه بسم الله و استاک ۴۵ ثانیه ای همه چیز مهیا شد🦦
یهو خیره شد گفت فقط ماشالا بهت🤣
ملیکا بیا منو از برق بکش