ماهمبهاحترامشمابانو
ازامشبتااطلاعثانویطلاهامونوازردهخارجکردیم
راستگفت
مثلااگهورقبرمیگشتواوضاعاینطورپیشنمیرفت
مثلااگهرختعروسیبهتنرقیهشومیدید
شایداونموقعهمهچیخوببودو
ماهمشبسومتوروضههاپیرنمیشدیم ..
خانمسهساله
مابراتخیلیگریهکردیم
یادتنره..
فردایقیامتمنتبزارسرمون
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آرومِجونم
آرومِجونم
میونِقتلگاهَمامانمیدونم
تنِتویامویسرمروبپوشونم ..
📍مهدیهامامحسنمجتبی"تهران"
هدایت شده از «ثانیهچیـن»
بچه هاااا ، یه خانوم تو هیئت ازم پرسید جناب فلانی رومیشناسی گفتم نه ندیدمشون قبلا، گفت پیج و کانالشون لازممه ، گفتم اجازه بدین با یه بسم الله و استاک ۴۵ ثانیه ای همه چیز مهیا شد🦦
یهو خیره شد گفت فقط ماشالا بهت🤣
ملیکا بیا منو از برق بکش
" أَمانهحضن "
بچه هاااا ، یه خانوم تو هیئت ازم پرسید جناب فلانی رومیشناسی گفتم نه ندیدمشون قبلا، گفت پیج و کانالش
باریکلا خوشم اومد
دیگه داری در سطح بینالملل کار میکنی فرزندم✨🦦
این برا من نگران کننده نیستا
مردم عادی نمیتونن بپذیرن😅🤲🏻
🎬BALLISTIC
زیاد برام جذاب نبود ولی احساسات یه مادر بعد کشته شدن فرزندشو خوب نشون داد.
#ریحان
شب،شبِتوبهس
بیاییدامشببرگردیمسمتامامِمون
بیاییدامشبمثل'حُرّ'ادببهخرجبدیمو
مؤدببرگردیمسمتامامِمون