ماشاگردایمکتبقاسمابنالحسنهستیم
ماازمرگنمیترسیم
ماشاگردایمکتبیهستیم
کهمرگبراششیرینترازعسله
وازاونجاییکه
براینصرتبایدمنتبکشیموالتماسکنیم ..
بایستیمثلقاسمپسرِحسن
بهدستوپایامامزمانمونبیفتیم
کهآقاتوروخدابزارمابیاییمتوصحنه
آقابهخدامابرایاونمرگِشیرین
نهتنهانمیترسیموعقبنمیکشیم
بلکهلحظهشماریمیکنیموذوقِ
فداشدنتوراهشماروداریم
آمدمگردنیلهایعربرابزنم
قاسمابنالحسنمقاسمابنالحسنم
پسرارشدشیرجملاندازمنم
قاسمابنالحسنمقاسمابنالحسنم
«گاهی بزرگترین شجاعت، در ایستادن و جنگیدن نیست، بلکه در تشخیص لحظهای است که ادامهدادن، دیگر شجاعت نیست؛ خودآزاریست.»
#ریحان
16.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
_من به این بچه ها میگم امروز گل بپاشن ..