eitaa logo
جنبش مبارزه با علوم الحادی (ذاتا مسموم)
51 دنبال‌کننده
15 عکس
14 ویدیو
0 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
         بسم الله الرحمان الرحیم.             سخن حضرت آقای خمینی رحمت الله علیه، در سال آغاز انقلاب فرهنگی، 27 آذر 1359:             «خطر دانشگاه از خطر بمب خوشه‏اى بالاتر ا https://eitaa.com/zatanmasmoom
دانش‌های مسموم! دو میلیون دانشجو را به کما فرو برده است برای نزدیک به دو میلیون دانشجوی علوم انسانی که دچار مسمومیت شده‌اند و تمام ذهن و روح‌شان را از مبانی غیرتوحیدی و نگاه مادی‌گرایانه پر شده است درمانی را آغاز نکرده‌اند امام خامنه ای https://eitaa.com/zatanmasmoom
آیت الله سبحانی عنوان کرد؛ دانش های مضر برای جامعه حرام است آیت الله سبحانی گفت:همانطور که غذای مضر برای بدن حرام است، دانش‌های مضر هم برای بشر و جامعه حرام است. به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ آیت الله جعفر سبحانی در برنامه چشمه معرفت که از شبکه دو سیما پخش شد، در ادامه تبیین بحث انسان در قرآن به آیه ۲۴ سوره عبس «فَلْیَنْظُرِ الْإِنْسَانُ إِلَى طَعَامِهِ» اشاره کرد و گفت: قرآن در این آیه به انسان سفارش می‌کند به طعام خود دقت کند. این مرجع تقلیدادامه داد: بهداشت جهانی و وزارت بهداشت جمهوری اسلامی این مسئله را تبیین کند و در برنامه‌های خود به بیان «غذای حلال و مفید» و «غذای مضر» بپردازد. آیت الله سبحانی در ادامه، روایتی از امام رضا(ع) را بیان کردند و افزودند: ایشان می‌فرماید: «اگر خداوند منان چیزی را از نظر خوردن و نوشیدن حلال کرده، در آن مصلحت شماست و اگر طعام و شرابی را حرام کرده، در آن ضرر است». وی با تأکید بر اینکه خیال نکنیم برخی دانش‌ها به نفع بشر است،عنوان کرد: آن دانشی که با یک بمب، جهان را ویران می‌کند، این علم نمی‌تواند برای بشر سعادت آفرین باشد. این مرجع تقلید اضافه کرد: همان گونه که در داروخانه‌ها، داروهای سمی را در اختیار همه افراد قرار نمی‌دهند، کتاب‌های گمراه کننده نیز نباید در اختیار جوانان و کودکان باشد.این مسئله منافات با آزادی بشر ندارد. البته بشر آزاد است اما نباید از آزادی علیه خود بهره بگیرد و فکر و عقیده خود را خراب کند. وی با بیان اینکه همیشه ما باید کوشش کنیم از رسانه‌های مفید استفاده کنیم،بیان کرد:اگر این روزها تلگرام را بستند، به حق منطبق با آیه «فَلْیَنْظُرِ الْإِنْسَانُ إِلَى طَعَامِهِ» است. بنابراین نمی‌توان تلگرامی را که به بشر جنایت، کشتار، سرقت و عوامل بدکاری را می‌آموزد، به نام آزادی، آزاد گذاشت. وی با بیان اینکه همه علوم به نفع بشر نیست،تصریح کرد: علم بر دو گونه است؛ علمی سازنده تمدن و علمی ویرانگر تمدن. علمی مایه سعادت بشر و علمی مایه بدبختی بشر می‌شود. آیت الله سبحانی بیان کرد: همانطور که غذای مضر برای بدن حرام است، دانش‌های مضر هم برای بشر و جامعه حرام است. نمی‌توان تلگرام را به نام آزادی آزاد گذاشت/کتاب‌های گمراه‌کننده نباید در اختیار جوانان باشد https://eitaa.com/zatanmasmoom
بنیان گذاران روانشناسی پدر علم روانشناسی: ویلهلم وونت پدر روانشناسی بالینی: لایتنر ویتمر پدر روانشناسی محیط: جان لاک پدر روانشناسی رشد: ژان ژاک روسو پدر روانشناسی کودک: آرنولد گزل پدر روانشناسی نوجوانی: گرانویل استنلی هال پدر روانشناسی شخصیت: گوردن ویلارد آلپورت پدر روانشناسی اجتماعی: کورت لوین
آلیستر مک گراث, دیدگاه تکاملی و ملحدانه ریچارد داوکینز نسبت به علوم طبیعی را نقد می کند و شواهدی را که داوکینز برای تایید نظریه خود می آورد نامتناسب با نتیجه استدلال او می داند. داوکنیز در قالب چهار نکته به نقد مسیحیت پرداخته و بر این باور است که علم, خدا را از میان برداشته و دین مخالف استدلال است و همچون ویروسی برای ذهن عمل می کند. مک گراث نیز به انتقادات وی پاسخ داده و معتقد است که مکتب ملحدانه داوکینز برچسبی علمی دارد, در حالی که از یک بنیاد مستدل علمی بی بهره است و میان علوم طبیعی و الحاد, رابطه ای وجود ندارد. علوم طبیعی, الحادی یا توحیدی نیستند, بلکه می توان آنها را به صورت الحادی یا توحیدی توصیف کرد. در این مقاله در نظر است دیدگاه این دو مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گیرد. علی رغم پاسخ های منطقی مک گراث, میزان نفوذ انتقادات او به ادعاهای داوکینز ارزیابی شود. https://eitaa.com/zatanmasmoom
پدر روانشناسی زیگموند فروید
پدر روانشناسی کودک ژان پیاژه
پدر روانشناسی ژان ژاک روسو
فلسفه  الحادی، همه  علوم را الحادی می‌کند علامه جوادی آملی https://eitaa.com/zatanmasmoom