eitaa logo
ایتا بدون دلیل کانال را بسته بیایید کانال اصلی مان
144 دنبال‌کننده
14.6هزار عکس
11.5هزار ویدیو
68 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴مراسم عزای دلالان 😄😂 حقتونه وقتی روی خون مردم سرمایه گذاری کردید و سفره مردم و منافع ملی براتون اهمیتی نداشت بايد هم اینجور عزا بگیرید. خیالتون راحت که چند هفته دیگه به ۳۵ هم خواهد رسید، احتمالا هم زودتر اللهی به حق حضرت زهرا(س) به خاک سياه بشینید. اللهی آمين پ.ن: نرخ دلار دلالی هم اکنون ۴۴ تومنه
🔻 من شهادت میدهم پدرم در طول عمر، یک گندم حرام وارد زندگی اش نکرد. 🔖 بی شک چنین سرداری، دست پرورده ی نان حلال است.  
9.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چرا روسریت رو برنمی داری؟! پ ن؛ اول به خودم دوستان مذهبی باور کنیم یا نه خیلی از کم حجاب ها، شل حجاب ها حتی بد حجاب ها جزیی از بدنه مقید و مذهبی جامعه ی مذهبی ایران هستند! چطور یک آدم مذهبی می تونه دروغ بگه، می تونه به بیت المال توجه نداشته باشه، می تونه رشوه بده، می تونه دوبل پارک کنه، می تونه هزار تا گناه دیگه بکنه.... مگه اینا حق الناس نیست؟! خب به همین طریق هم می تونه نسبت به حجاب بی توجه باشه. وقتی فرد بی‌حجابی را دیدیم کافیه فقط به عنوان یک معاند یا ضدانقلاب یا کافر بهش نگاه نکنیم همین. برخورد بعدی ما بدون هر نوع قضاوت قطعا اصلاحگر و جذب کننده خواهد بود. ✍آقای الف _____________
🔴 این مردک همونی نبود که می‌گفت همه اینا معطل FATF هست؟😳 🔹 یه جاهایی سنگ پای قزوین کم میاره😐
⛔️ شبهه عصیانگری روی خط فکری اوشو ♦️صفحه اینستاگرام «عصیانگری» از مروجین «اندیشه اوشو»، ۱8 اسفند با انتشار عکس‌نوشته‌ای از جملات اوشو، شبهه و مغالطه‌ای در مورد خداوند و شیطان را که ‌گفته: «می‌گویند خداوند شیطان را آفریده است و شیطان گناه را! پس گناهکار اصلی کیست؟» منتشر کرد. ⭕️این عبارت اوشو، نشان‌دهنده عمق کم‌سوادی وی در درک مبانی توحیدی است. زیر اولاً شیطان خالق گناهان نبوده و صرفاً دعوت‌کننده به گناه است و ثانیاً حتی اگر گناه مخلوق شیطان باشد، نمی‌توان نقش «اختیار» که از سوی خداوند و با کیفیت‌های گوناگون به مخلوقات اِعطا شده را در این زمینه نادیده گرفته و در یک رابطه طولی خداوند (نعوذبالله) را خالق گناهان دانست.
انگشترشون رو میدادن برا یه نهی از منکرِ ساده...💍 ما چقدر برای دینمون خرج میکنیم ؟؟ یه بستنی کمتر بخور... پنج تا امر به معروف با پولت انجام میشه ...بخاطر خدا 😊🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نمی‌تونی ذات حیوون رو تغییر بدی! 🔺 دختره می‌گه من سگم رو گیاه‌خوار کردم و اتفاقا خودشم الان خوشحال‌تره! 🔸عوامل برنامه دو تا بشقاب یکی سبزیجات یکی گوشت آوردن ببینن سگه کدوم رو انتخاب می‌کنه و البته گوشت رو انتخاب کرد. 🔸دو قشر رو کلا نمی‌شه هیچ‌جوره درک کرد؛ یکی گیاه‌خوارها یکی فمینیست‌ها! 💢 پ‌ن: سگ بیچاره از شدت گرسنگی و از سر اجبار سبزیجات می‌خورده؛ بعد دختره فکر کرده حیوون، سبزی‌خوار شد
❌ شبهه شما آخوندا چکار کردید که این‌قدر مغزها و نخبگان از کشور فرار می‌کنند؟! ✅ پاسخ 🔹اگر قبل از انقلاب فرار مغز و نخبگان نبود، 🔹و اگر فرار مغزها مخصوص ایران بود، شااااید این ادعا که فرار مغزها تقصیر آخوندا است، صحیح بود. ▫️ آیا می‌دانید: در ۱۰ساله ۱۳۴۵ تا ۱۳۵۵ حدود ۷۰۰ هزار نفر از نخبگان علمی و مدیریتی از کشور خارج‌ شده‌اند. در سال تحصیلی ۵۷-۵۶ نزدیک به ۱۰۰ هزار دانشجوی ایرانی در خارج از ایران مشغول تحصیل بودند. ▫️ آیا میدانید با یک جستجوی ساده در سایت های اینترنتی می توان آمار یونسکو در ژانویه ۲۰۱۹ را دید که براساس آن، ایران در سال ۲۰۱۱ رتبه ۱۲ کشور‌های اعزام کننده دانشجو در دنیا را داشته و این رتبه در سال ۲۰۱۶ به رتبه ۱۸ تنزل یافته است. کشورهایی مانند چین، آلمان، هند، روسیه و.... در صدر فهرست کشورهای فرار مغزها قرار دارند. 🔹تو این کشورها که دیگه آخوندا حکومت نمی‌کنند، یا حجاب اجباری نیست، یا ورزشکاران حق مبارزه با رژیم کودک کش اسرائیل را دارند، پس چرا اونجا اینقدر مهاجرت هست؟
10.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اعتصاب این شکلیه😉 🔺اعتصاب کشاورزان هلندی به‌دلیل وضعیت بد معیشتی کشاورزان در هلند تراکتورهای خود را به نشانه اعتراض به خیابان‌های بروکسل آوردند.
✅چهارشنبه سوری رسمی تازه و ضد دینی است 🔻هاشم رضی بزرگترین محقق زرتشتی پژوه می نویسد : استفاده ها و رسومی از آتش در جشن سده و چهارشنبه_سوری ،از پدیده های تازه پیداست و با سنت ایرانی _بویژه از دیدگاه دینی مغایر و در تضاد هست. موبد در برابر آتش باید پنام به بندد. یعنی پارچه ای ویژه که جلو بینی و دهان وی را بگیرد،تا بازدم او آتش را نیالاید. زن ناپاک و دشتامند ( حایض) ، مرد ناپاکی که بر او غسل و تطهیری لازم است،هر فردی که به نوعی ناپاک شده، حق نزدیک شدن به آتش و استفاده از آن را ندارد. گاهشماری و جشن های ایران باستان، هاشم رضی، صفحه 602