امشب شهادت نامهٔ عشاق امضا میشود...
الهی که ماهم لیاقت داشته باشیم جلوی اسممون کلمهٔ «شهید» قرار بگیره😔💔
@zza110am
حتی فکر کردن به اینکه همهٔ این روضه هایی که تو این ده شب شنیدیم تو یک روز اتفاق افتاده خیلی دردناک و غیرقابل تحمل ِ، حالا فکر کنید که این اتفاقات برای خودت و خانوادت افتاده...💔💔
@zza110am
فرات باشه و تو عطشان باشی؟
چه فایده😭😭
مادر باشه و تو عریان باشی؟
چه فایده😭😭
@zza110am
ای کاش که آب خوردن بعد از تو حروم میشد
ای کاش لب گودال این دنیا تموم میشد💔
@zza110am
حسین جان؛🫀
میان این همه نوکر به فکر من هم باش، منی که از همه جز تو عجیب خسته شدم
@zza110am