«بسم رب الحیدر»🥲💚
🔴 کپی حله، فقط #خودساز و #خودثبت و #خودنوشت کپی نشه چون چیزایی هستن که خودمون زحمت ساخت یا عکاسی یا نوشتنش رو کشیدیم.
سخنی بود ناشناس سنجاقه🤍
شمسا خانوم ناشناس اولی که گذاشتی اولین سید من بودم
سید دوم رفیق صمیمیت بود
---
کی هستید شما؟؟؟؟
یعنی هشتک سید گذاشتید زیر پیامتون؟؟!
تو کل ناشناس تا الان کلا دوتا پیام با #سید هست که هردوتاش هم رفیقم داده
#ناشناس#موقت