eitaa logo
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
19.6هزار دنبال‌کننده
4.1هزار عکس
1.5هزار ویدیو
70 فایل
👈مؤسسه فرهنگی رسانه‌ای استاد محمدحسین فرج‌نژاد با موضوعات: دشمن شناسی - جنگ رسانه‌ای - جنگ شناختی - نقد فیلم و انیمیشن مدیر کانال: @admin_eeita معاونت آموزش: @Amoozesh_resaneh فروش کتاب: @tabib_14 شبکه‌های اجتماعی: https://zil.ink/farajnejad
مشاهده در ایتا
دانلود
7.38M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 | چون ما اسم یهود را میاریم، بد هستیم! 👤 مرحوم استاد فرج نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 12.mp3
2.99M
📻 | اصلی ترین آسیب فضای مجازی 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🎞 رویکرد تخریب‌گرایی آنارشیست‌ها در سینما 📔 رویکردهای آنارشیستی در ابتدای پیدایش خود آنچنان رویکرد خشنی درپی نداشتند؛ رویکردهای اعتراض‌آمیزی بودند که نظم و انتظام عمومی را مورد اخلال قرار می‌دادند. بر حاکمیت قدرت نسبت به برخی امور اعتراض جدی داشتند و در مقابل آن ایستادگی می‌کردند. 📔 در فیلم صدای ویالون سال ۱۹۰۹ برای اولین بار رویکردهای آنارشیستی (که ذکر کردیم رویکردهای مقبولی هم در سینما نبوده) به صورت طنز ساخته می‌شود و تخریب در آن به نمایش در می‌آید. در این فیلم یک فرد ویالونیست عاشق یک فردی می‌شود و جواب منفی گرفته و بعد از آن در گروه‌های معترض قرار می‌گیرد. 📔 در اینجا برای اولین بار در سینما به نمایش گذاشته می‌شود که آنارشیست‌ها و معترضان در حوزه اجتماعی از ابزارهای جنگ‌آور مانند بمب استفاده می‌کنند. تخریب ایجاد می‌کنند. از آن به بعد این رویکرد که آنارشیست‌ها تخریب‌گرا هستند در سینما پذیرفته شد. 📎 استاد سعید ارجمند‌فر، نشست «آنارشیسم اجتماعی در رسانه» 🎥 فیلم کامل این نشست را در صفحه آپارات مشاهده کنید: 🌐 aparat.com/v/LZvNj 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
💡معاد مادی یهودی (قسمت ششم) 🔦 درباره‌ی آخرین داوری، متنی در تلمود است که مادی بودن و همگنی جهان آین
💡معاد مادی یهودی در فیلم هری پاتر (قسمت اول) 🔦 این اندیشه‌ها [معنویت نژاد یهودی]، مجوز هرگونه جنایت و گناهی را به صهیونیست‌ها داده است. رگه‌های چنین اندیشه‌هایی را در بسیاری از فیلم‌های صهیونیستی می‌بینیم. فیلم‌های بسیاری درباره‌ی اتوپی بنی‌صهیون یا همان بهشت زمینی، ساخته شده‌اند. 🔦 برای نمونه در فیلم هری پاتر می‌بینیم که بیرون «مدرسه‌ی هاگوارتز»، بسیار زیبا و چشم‌نواز است و این مدرسه‌ی قدسی‌مآب و باشکوه، در دامنه‌ی کوهی سرسبز و پوشیده از انبوه درختان زیباست که ما را به یاد شهر «اورشلیم»، در کنار کوه «صهیون» می‌اندازد. 🔦 گرداگرد مدرسه‌ی هاگوارتز، چون بهشتی زمینی است که روح‌های گذشتگان هم نوع هاگوارتزی‌ها، به راحتی در میان زندگان زندگی می‌کنند. انگار این روح‌های جاودانه نمی‌خواهند در جای دیگری جز سرزمینشان باشند. 🔦 نماد گروه گریفیندر که مانند قبیله‌ی هری‌پاتر است، همان نماد معروف قبیله‌ی ماده‌گرای یهود است که بر دیگر گروه‌ها و قبیله‌ها پیروز شد و رهبری بنی‌صهیون را به دست گرفت؛ نماد شیر غران ایستاده که اکنون جزئی از نشانه‌ی بسیاری از شرکت‌های یهودی دنیا، مانند روچیلد است. 📚اسطوره‌های صهیونیستی سینما، صفحه 116 و 117، محمدحسین فرج‌نژاد 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 13.mp3
2.07M
📻 | راهکارهای برون رفت از آسیب های فضای مجازی 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
✅ تولید محتوای رسانه‌ای با توجه به ذائقه‌ی مخاطب ❎ مخاطب هدف ماست. ما برای او محصول تولید می‌کنیم. این که کار دلی انجام می‌دهیم و یا برای خودمان کار می‌کنیم، این تعاریف اشتباه است. این‌ها را باور نکنید. اگر کسی هم گفت سر شما را کلاه گذاشته است. ❎ در آرشیو فیلم‌سازان تعداد زیادی فیلم‌های ساخته نشده وجود دارد، تعداد زیادی فیلم‌های ساخته شده و پخش نشده وجود دارد، چرا؟ چون به مخاطب توجه نکرده‌اند. ❎ ما باید بدانیم برای چه کسی می‌خواهیم محصول تولید کنیم، هر چند یک نفر باشد اما باید به آن یک نفر و سلایق و علایق او توجه داشته باشیم. نکته‌ی دیگر اینکه بدانید برای هرجنس مخاطب باید یک نوع محصول متفاوت تولید کنید. ❎ برای مثال برای خوشحالی یک کودک تنقلات به او می‌دهیم اما برای پیرمرد و پیرزن، برای جوان چیز دیگری می‌دهیم. پس ما نسبت به مخاطب خودمان باید تعیین کنیم که چه محصولی را به او می‌دهیم. 📎 استاد روح‌الله رفیعی، دوره مستند سازی با موبایل 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
📲 |دوره آموزشی رسانه و جنگ شناختی سرفصل‌های دوره: 📧 ابعاد راهبردی حکمرانی و جنگ شناختی، استاد محمدرضا قاسمی 🛠 چیستی هوش مصنوعی در عصر رسانه، استاد دکتر مینایی 👁 جنگ شناختی، استاد دکتر رفیع الدین اسماعیلی 🗣 افکار عمومی، دکتر احمد باصری 👷‍♂️ مدیریت بحران در رسانه، دکتر حسین ظفری 👣 جهان‌ موازی و نقش آن در رسانه، دکتر محمد حسنی 🔒 جنگ ترکیبی، استاد دکتر محمدحسین قربانی 📍 تکنیک‌های اقناع، علی اصغر سیاحت هویدا 📆زمان: 19، 20، 26 و 27 آبان ماه ⏰ساعت 8 صبح تا 5 عصر 🏢مکان: قم، خیابان هنرستان، پلاک 245، مؤسسه رسانه‌ای استاد فرج نژاد 💳 هزینه دوره: 200.000 تومان (تخفیف برای اعضای فعال در دوره‌های مجموعه، ثبت نام گروهی و دهه هشتادیا) 📝جهت حضور در دوره به آیدی @Media_Institute پیام بدهید. 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
فضای مجازی 14.mp3
5.62M
📻 | آسیب های پزشکی و روانشناختی فضای مجازی 👤 استاد محمد حسین فرج نژاد 📆 10 بهمن 1395 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
⭕️ کنترل انسان در دست ابزارها 💬 شناخت وسیله، به ما این امکان را می‌دهد که بدانیم چگونه این وسیله را مسخّر خود کنیم. باید هنر این را داشته باشیم که بدانیم برای مثال این وسیله ما فقط یک موبایل نیست، یک تکنولوژی است که ما باید بتوانیم این را مدیریت کنیم. 💬 اگر مدیریت نکنیم، او ما را مدیریت می‌کند و هر کجا که بخواهد می‌برد، تا مرز بی‌اخلاقی هم می‌برد. برای مثال فیلم‌های مخفیانه می‌گیرید. این مصداق غیبت است. در خیلی از موارد هم این کار اشکال دارد، اما اسم آن را دوربین مخفی می‌گذاریم و کلی استفاده طنز هم از آن می‌کنیم. 📎 استاد روح‌الله رفیعی، دوره مستندسازی با موبایل 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
🔴 پیدایش جنگ‌های هیبریدی ◾️ به مرور زمان با پیدایش تکنولوژی‌های نوین ارتباطی و ترکیب شیوه‌های مختلف جنگ‌های نرم (منظور همان جنگ‌های روانی، رسانه‌ای و اطلاعاتی و...) با هم ترکیب می‌شوند. ◾️ اتفاق مهمی که در علوم رسانه‌ای و ارتباطاتی و محاسباتی در غرب افتاد کمک کرد به این که یک شیوه‌ی جدیدی از جنگ به وجود بیاید. هرکدام از این موارد یک کمکی کردند؛ برای مثال هوش مصنوعی و جمع‌آوری کلان‌داده‌ها از علوم محاسباتی به دست آمد. ◾️ با توجه به ترکیب همه این‌ها، تهاجم وسیع‌تر، عملیات‌ها مؤثرتر و ماندگار تر شد. یعنی خروجی‌ای که از ترکیب این‌ها گرفته شد اینطور نبود که محصول شما مثلاً فیلم شما به دست برخی از افراد برسد و ماندگار‌تر بود یعنی اینطور نبود که زمان اکران داشته باشد و مؤثرتر هم هست که در نتیجه مردم، نخبگان و تصمیم‌سازان هدف این عملیات‌ها هستند و این نوع جنگ را طبق واژه‌ای که خود رهبری هم به کار بردند جنگ‌های هیبریدی می‌نامند. 📎 استاد رفیع‌الدین اسماعیلی، نشست «جنگ شناختی دشمن در آشوب‌های اخیر» 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad
استاد محمدحسین فرج‌نژاد
◾️ شبتای‌زوی و عصر معروفیت ▫️ تبلیغات به نفع شبتای در سال ۱۶۶۶ به اوج باورنکردنی رسید تا حدی که تصا
◾️حربه‌های یهود برای تسخیر آمریکا و فلسطین ▫️ بالاخره این حربه قدرتمندان یهودی کارگر افتاد و فوج مسیحیان و یهودیان بود که با فروش زندگی خود، راهی بیت‌المقدس می‌شدند. ▫️ این ماجرا باعث شد که آخرالزمان‌گرایی و مسیحاشناسی و شیطان‌شناسی قبالایی و برتری نژاد یهودیان در اروپا بیش از گذشته جا بیفتد و بر شالوده همین افکار، آمریکا و سپس فلسطین مورد هجوم وحشیانه مسیحیان و یهودیان قرار بگیرد، به این امید که دارند زمینه ظهور موعودشان را مهیا می‌کنند! تفکری که در اواخر قرن نوزدهم منجر به شکل‌گیری رسمی صهیونیسم و مسیحیت صهیونیستی شد. 📚 تحلیل نفوذ فرهنگی کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۱۱۸، محمد حسین فرج‌نژاد و رفیع‌الدین اسماعیلی 🆔 eitaa.com/farajnezhad110 🆔 rubika.ir/faraj_nejad 🆔 wekhed.ir/Faraj_Nejad