امروز تعزیهخوانی شهزاده قاسم رو داشتیم.
اونجایی سوختم که امام حسین گفت قاسمجان، حالا کهمیری... انتقام علیاکبرِ منرو هم بگیر😭
[با شمشیرهایشان، تکهتکهاش کردند]
میفهمید که چی میگم؟🙂
هدایت شده از محبین
وَقُلنَ لَهُ إرحَم غُربَتَنا
گفتن اكبر به غریبی ما رحم كن
میخوای بری چرا عجله میکنی ؟! نرو ..