-آیمآه؛
مرسی از رفیقام خیلی وقتا حالمو خوب میکنن نبودن شاید وضعیت خیلی خراب تر بود...
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
من دایره ارتباطم با ادما رو محدود کردم
خیلی وقته رفیق کم دارم، همه دوستمن، ولی تعداد ادمای محدودی رفیق حساب میشن
پس صرفا با هرکی حرف میزنم رفیقم نیس 😂✅....