با ادمای احمق نمیشه بحث کرد، اصن اهمیتی ندارع که بهشون حقو باطل رو بفهمونید،صلاحشون تو نفهمیدنه
و آنچه گفته نشد ؛
اینجا ؟! برای پیام هایی ك هرگز ارسال نشد ؛
ی کنج دنج برای حرفات ☕ .
گپ باقی مانده :
[ https://eitaa.com/joinchat/1332086279C5d3858fa30 ]
اون پدری که بالا سر کیف خونیه دخترش اشک میریزه،اون پدر، اون بچه، اونا چه گناهی داشتن؟