با ادمای احمق نمیشه بحث کرد، اصن اهمیتی ندارع که بهشون حقو باطل رو بفهمونید،صلاحشون تو نفهمیدنه
و آنچه گفته نشد ؛
اینجا ؟! برای پیام هایی ك هرگز ارسال نشد ؛
ی کنج دنج برای حرفات ☕ .
گپ باقی مانده :
[ https://eitaa.com/joinchat/1332086279C5d3858fa30 ]
اون پدری که بالا سر کیف خونیه دخترش اشک میریزه،اون پدر، اون بچه، اونا چه گناهی داشتن؟
نسل ما، همه چی دیدیم بدبختی فقر...
ولی یه پدر داشتیم که مراقبمون بود، نسل بعد ما، همونم ندیدن، اونا بدبخت ترن...