چرا من خریت کردم گفتم الان حوصله ندارم نرفتم بیت؟
چرا این حماقتو کردم که تا اخر عمرم حسرت به دل دیدن رهبر بمونم؟
وای خدا خدا خداااا
میتونید بخندید و پایکوبی کنید وقتی ما عذاداریم
ب وقتش تک تکتونو اتیش میزنیم حرومزاده ها...
فرق علی در سجده شکافته شد مردم گفتند علی در مسجد چه میکرد؟
سید علی را در بیت رهبری زدند و مردم خیال میکردند او زیر زمین است...
هدایت شده از - مَتروح .
خلاصه بگویم ؛
حلالزادهها گریستند ، حرامزادهها کل کشیدند .
خارج از کشور دارن برا رهبر ما عذاداری و سینه زنی میکنن
یسری از مردم احمق ما شادی و پایکوبی، چیبگم خداااا