خارج از کشور دارن برا رهبر ما عذاداری و سینه زنی میکنن
یسری از مردم احمق ما شادی و پایکوبی، چیبگم خداااا
این خون ریخته شده
بی جواب نمیمونه
مطمئن باشید،به خون خواهی حضرت اقا هرکاری میکنیم!!!
تو کمتر از یروز، اندازه صد سال پیر شدم، وقتی لباس مشکی تنم کردم پیر شدم، وقتی قران خوندم پیر شدم، وقتی نماز خوندم پیر شدم، وقتی یاد چهره مهربونشون افتادم پیر شدم، وقتی ذکر گفتم پیر شدم، من امروز بارها و بارها پیر شدم...
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خواستی اشك بریزی و گریه
کنی ، برای ِ حسین گریه کن :) .