توروخدا به پا تکون دادن من کار نداشته باشین
دست خودم نیس بخدا
پامو نگیرین که تکونش ندم اعصابمو بهم میریزین فقط
من تا وقتی کسی برام مهم نباشه باهاش حرف نمیزنم
اگه دیدی دیگه جوابتو نمیدم بدون به تهش رسوندی، وگرنع اگه ادمای مهم زندگیم بهم پیام بدن جوابشونو قطعا میگیرن...
واقعا نمیفهمم ایتا چشه؟!
مشکلش چیه؟!
با این اکانتم هیچیم بالا نمیاد
به جز پیوی هایی که تگن بقیشونم نیستن کلا
میدونی کجاش سخته؟!
اونجا که وقتی اسمش میاد مجبور میشی جوری رفتار کنی که انگار مهم نیست و دوسش نداری...:)