میدونی کجاش سخته؟!
اونجا که وقتی اسمش میاد مجبور میشی جوری رفتار کنی که انگار مهم نیست و دوسش نداری...:)
بدترین چیز اینه بری بیرون بعد قرار باشه نصفه شب برگردی
و ببینی گوشیت بیست درصد شارژ دارع.....
کاش آدمای دورمون وقتی میدیدن داغونیم
در حد یه بغل یه محبت یا حتی گفتن یه جمله" خوبی "سعیشونو میکردن حالمونو بهتر کنن
من واقعا از کسی توقع اینو ندارم بیاد ببرتم فلان جا فلان قدر خرج کنه
ولی این چن تا کار از ادمایی که براشون همه کار کردم که بر میاد....