واقعا نمیفهمم ایتا چشه؟!
مشکلش چیه؟!
با این اکانتم هیچیم بالا نمیاد
به جز پیوی هایی که تگن بقیشونم نیستن کلا
میدونی کجاش سخته؟!
اونجا که وقتی اسمش میاد مجبور میشی جوری رفتار کنی که انگار مهم نیست و دوسش نداری...:)
بدترین چیز اینه بری بیرون بعد قرار باشه نصفه شب برگردی
و ببینی گوشیت بیست درصد شارژ دارع.....