بلاخره قراره یروز منم برم
از این اکانت
از ایتا
از همه پیام رسانا
از گوشی
و حتی شاید از دنیا
ولی ادمایی که بهشون گفتم دوسشون دارمو، تا ابد دوس خواهم داشت
من فراموشت نمیکنم
اتفاقا هرروز مرورت میکنم که یادم بمونه ادما میتونن انقد عوضی باشن
-آیمآه؛
از همه چی کپی؟! ماشالا بهتون میخوای اکانتمم بدم کپی کنی؟!
حداقل تعداد نقطه های پیامو عوض میکردین😂😂🤦♀
هیچوقت به کسی نگین الکی شاد
چون ممکنع یک دهم درداشم نداشته باشین
فقط اون میخندع که جلب توجه نکنه....
به اندازع، تموم قطرات بارون
تموم گربه های زمین
تموم سلول های بدن انسان ها
تموم برگهای پاییزی
تموم شکوفه های بهار
تموم برف های زمستون
تموم ثانیه های زندگیم
دوست دارم......
خیلی خوب بود
یه پیامه تبریکو مینویسین برا همه همونو میفرستین؟ 😂
و اصن فک نمیکنین هرکی با یه حرفی خوشهال میشه؟!